April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۰۰۹۳
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
0
رئیس سازمان اموال تملیکی خودرو‌های رسوبی در گمرکات و بنادر را شامل ماشین آلات سنگین راه‌سازی و معدنی، خودرو‌های سواری بالای ۲۵۰۰ سی‌سی و خودرو‌های سواری پایین‌تر از ۲۵۰۰ سی‌سی و خودرو‌ها قاچاق دانست.

خودرو‌های مانده در گمرک چقدر ارزش دارد؟

رئیس سازمان اموال تملیکی پیش‌بینی کرد که از فروش خودرو‌های رسوبی در گمرکات حدود ۷هزار میلیارد تومان درآمد برای دولت حاصل شود.

عبدالمجید اجتهادی در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در مورد پیشنهاد تعیین بند درآمدی برای خودرو‌های رسوبی موجود در بنادر و گمرکات در بودجه سال ۱۴۰۲، گفت: این خودرو‌ها شامل ماشین آلات سنگین راه‌سازی و معدنی، خودرو‌های سواری بالای ۲۵۰۰ سی‌سی و خودرو‌های سواری پایین‌تر از ۲۵۰۰ سی‌سی است. همچنین برخی از این خودرو‌ها قاچاق است.

وی با بیان اینکه با توجه به قوانین فعلی ما نمی‌توانیم در مزایده به فروش برسانیم، گفت: ما پیشنهادی ارائه کردیم که در کمیسیون اقتصادی مطرح شد. در لایحه بودجه ظرفیت بسیار خوبی برای بحث درآمدی فروش این خودرو‌ها وجود دارد. در صورت صدور مجوز فروش این خودرو‌ها می‌توان بند درآمدی مربوطه را در بودجه سال آینده در نظر گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: