کد خبر: ۳۹۰۲۵۰
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
0
مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه حافظ با حضور بیش از ۵۳ درصد سهامداران، نمایندگان سازمان بورس، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حسابرس مستقل و اعضای هیات مدیره بیمه حافظ برگزار شد.

افزایش سرمایه شرکت «بیمه حافظ» تا سقف ۳ هزار میلیارد ریال

مجمع عمومی فوق العاده این شرکت با حضور بیش از ۵۳ درصد سهامداران، نمایندگان سازمان بورس، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حسابرس مستقل و اعضای هیات‌مدیره شرکت بیمه حافظ برگزار شد و افزایش سرمایه تا سقف یک هزار و ۸۵۸ میلیارد ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها در مرحله اول و تا سقف ۳ هزار میلیارد ریال از محل آورده نقدی در مرحله دوم با اکثریت آراء مورد تصویب قرار گرفت.

در این مجمع، پس از استماع گزارش هیأت مدیره و بازرس قانونی شرکت در خصوص افزایش سرمایه، تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه توسط سهامداران صورت پذیرفت و به تصویب رسید.

یادآوری می‌شود، این افزایش سرمایه در راستای هدف شرکت جهت کسب مجوز فعالیت در سرزمین اصلی و اصلاح ساختار مالی شرکت صورت پذیرفت.

لازم به ذکر است، توانگری شرکت بیمه حافظ طی ۲ سال اخیر توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سطح یک قرار گرفته است که نشان از توانایی مالی شرکت دارد. از این رو، با افزایش سرمایه مصوب شده در مجمع فوق العاده بیمه حافظ سهم نگهداری شرکت افزایش خواهد یافت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: