کد خبر: ۳۹۰۳۳۰
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
0
با هدف گسترش فرهنگ کتاب خوانی و ترغیب نوجوانان و دانش آموزان به خواندن کتاب، مدیر و معاون شعب استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بانک ایران زمین با مسئولان اداره آموزش و پروش این استان دیدار کردند.

مشارکت فعال در رخدادهای اجتماعی و فرهنگی، اولویت بانک ایران زمین است

به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این دیدار حسن رضا یزدانی مدیر شعب استان در خصوص نحوه ارائه خدمات بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال، پرداخت، تسهیلات و ضمانتنامه توضیحاتی را ارائه کرد.
حسن رسائی مقدم معاون شعب استان در این جلسه ضمن ابزار خرسندی از ایجاد تعامل بین بانک و اداره آموزش و پرورش استان، گسترش بیشتر این همکاری را گامی موثر در جهت تشویق دانش آموزان به فرهنگ کتابخوانی بیان کرد و گفت: یکی از اولویت‌های بانک ایران زمین حضور و مشارکت فعال در رخداد‌های اجتماعی و فرهنگی است.
در ادامه سید علیرضا موسوی نژاد رئیس اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی ضمن تقدیر از حضور بانک ایران زمین و تامین بخشی از هزینه‌های خرید کتاب برای دانش آموزان جهت برگزاری رخداد کتابخوانی، این مهم را سرآغاز گسترش ارتباط بانک با این سازمان دانست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: