April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۰۳۸۱
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
0
عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شرکت گهرزمین: مدیران شرکت نسبت به زیرمجموعه خود مسئول هستند.

مدیران شرکت نسبت به زیرمجموعه خود مسئولند

در جلسه ارزیابی و بهره وری شرکت گهرزمین؛ دکترخضری پور با تاکید بر همدلی و همگرایی در سازمان مدیران را نسبت به زیرمجموعه خود مسئول دانست.
این جلسه صبح امروز با حضور محمدرضا خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، علی زهرودی معاون مهندسی، جواد ماهر معاون بازرگانی و جمعی از مدیران برگزار شد. در این جلسه محمدرضا خضری پور ضمن بررسی دستاورد‌های این شرکت، به دیدگاه‌های مثبت مدیرعامل گهرزمین و توجه وی به مناطق جنوب استان اشاره کرد و توسعه آموزشی در این مناطق را موجب ایجاد فرصت برابر برای دانش آموزان جنوب و قبولی بیشتر آنان در کنکور سراسری دانست. عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین با اشاره به تمرکز بر تقویت فرهنگ سازمانی در این شرکت افزود: همه ما باید برای سازمان و اهداف آن تلاش کنیم. وی با توجه به نقش مدیران در همدلی و همگرایی سازمانی ایشان را نسبت به زیر مجموعه خود مسئول دانست و رفتار خوب آن‌ها را موجب جذب و تعلق خاطر همکاران به شرکت گهرزمین ارزیابی نمود. در بخش دیگر این جلسه تیم ارزیابی و بهره وری گزارش خود درخصوص تعالی سازمانی در شرکت گهرزمین را ارائه نمودند.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: