کد خبر: ۳۹۰۴۰۱
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
0
دبیر سومین همایش بین‌المللی صندوق توسعه ملی، از برگزاری این رویداد عنوان حکمرانی نوین در اردیبهشت ۱۴۰۲ خبر داد.

سومین همایش بین‌المللی صندوق توسعه ملی در ۱۴ محور داخلی و خارجی

دبیر سومین همایش بین المللی صندوق توسعه ملی، از برگزاری این رویداد تحت عنوان حکمرانی نوین در صندوق توسعه ملی در اردیبهشت ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این همایش بین المللی با هدف تبیین دقیق سیاست‌های صندوق توسعه ملی در ۱۴محور داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

 

حسین افشاری با اشاره به برگزاری این همایش در دو بخش داخلی و خارجی در اردیبهشت ۱۴۰۲ گفت: سومین همایش بین المللی صندوق توسعه ملی با هدف تبیین هر چه دقیق‌تر برنامه‌های صندوق توسعه ملی در سند چشم انداز برنامه هفتم توسعه و همچنین ورود صندوق به حوزه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

 

دبیر سومین همایش بین المللی صندوق توسعه ملی، با اشاره به اعلام فراخوان مقاله و انتشار پوستر، مهلت دریافت مقالات داخلی و خارجی را ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ عنوان و تصریح کرد: در بخش مقالات داخلی ۷ محور در بخش‌های؛ حکمرانی، ساختار‌های کارکرد‌های نوین صندوق توسعه ملی، مقایسه صندوق توسعه ملی با صندوق‌های ثروت جهان، آسیب شناسی عملکرد صندوق توسعه ملی، سرمایه‌گذاری مؤثر داخلی و خارجی صندوق توسعه ملی، اصلاحات قانونی صندوق توسعه ملی، نقش رسانه‌ها در پشتیبانی صندوق توسعه ملی و فرهنگ سازی حفظ ثروت ملی برای نسل آینده تعیین شده است.

 

افشاری اضافه کرد: همچنین در بخش مقالات خارجی نیز ۷ محور با عناوین استراتژی سرمایه‌گذاری صندوق‌های ثروت ملی، تخصیص دارایی، مدیریت دارایی و استراتژی ریسک در صندوق‌های ثروت ملی، استراتژی پوششی برای صندوق‌های ثروت ملی، توسعه پایدار و صندوق‌های ثروت ملی، مسئولیت اجتماعی سرمایه‌گذاری صندوق‌های ثروت ملی، نحوه همکاری و تعامل صندوق و نهاد‌های مالی با شرکت‌های مدیریت دارایی و تأثیر عملکرد صندوق‌های ثروت ملی بر وضعیت اقتصاد جهانی اعلام شده است.

 

وی، اضافه کرد: به منظور تببین هر چه بهتر سیاست‌های صندوق و استفاده از نظرات اساتید، کارشناسان و نخبگان کشور، چند نشست هم‌اندیشی در قالب وبینار‌های تخصصی نیز قبل از برگزاری همایش برگزار می‌شود که به طور حتم می‌تواند نقش مهمی در افزایش کیفیت برگزاری این رویداد بین المللی داشته باشد.

 

دبیر سومین همایش بین المللی صندوق توسعه ملی، با اشاره به رونمایی از ۵ کتاب ترجمه شده توسط صندوق با موضوع صندوق‌های ثروت ملی در این همایش، اظهار داشت: ارائه گزارشات سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف توسط بخش سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، معرفی برترین پروژه‌هایی که توسط صندوق تأمین مالی شده‌اند از دیگر برنامه‌های سومین همایش بین المللی صندوق توسعه ملی است.

 

افشاری در پایان تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت ارسال مقاله برای این همایش می‌تواند آثار خود را در محور‌های اعلام شده تا پایان روز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ به نشانی conf.ndf.ir ارسال کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: