کد خبر: ۳۹۰۴۰۲
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
0
گروه آموزش و پرورش: امروز امتحان نهایی دروس «عربی، زبان قرآن ۳» برای رشته‌های ریاضی ـ فیزیک و علوم تجربی، درس «جغرافیا ۳» برای رشته ادبیات علوم انسانی و «اصول عقاید ۳» برای رشته علوم و معارف اسلامی برگزار شد.

سرعت لو رفتن سوالات امتحان نهایی رکورد زد

باز هم انتشار پاسخ سؤالات امتحانی امروز، ۸ دقیقه بعد از شروع آزمون در برخی کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی آغاز شد؛ برخی از این‌کانال‌ها سؤالات امتحانی و برخی نیز فقط پاسخ چند سؤال را منتشر کردند و مدعی شدند که پاسخ تمام سؤالات برای دانش‌آموزانی که هزینه را پرداخت کردند، ارسال شده است.

محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در این خصوص گفت: هیچکدام از کادر برگزار کننده امتحان، تلفن همراه خود را به حوزه امتحانی نمی‌برند و فقط مدیر حوزه امتحانی آن هم به دلیل دریافت رمز سؤالات، تلفن همراه دارد؛ حتی بنده وقتی برای بازدید وارد حوزه امتحانی می‌شوم، تلفن همراه خود را تحویل می‌دهم و با تلفن همراه وارد حوزه نمی‌شوم.

وی ادامه داد: تاکنون تمام کسانی که از برگه امتحانی عکس گرفته و منتشر کرده‌اند، دانش‌آموز بودند که بعد از شناسایی، نمرات تمام دروس امتحانی‌شان در آن امتحانات صفر شد.

زارعی تصریح کرد: پیش‌بینی‌های متعددی کردیم تا جلوی این اقدامات و تقلب دانش‌آموزان را بگیریم و در حال انجام است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: