April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۰۴۵۵
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
0
مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار، سید باقر سادات حسینی معاون فرهنگی اجتماعی قرارگاه ثارالله سپاه تهران در ستاد مرکزی بانک دی برگزار شد.

گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بانک دی

به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، معاون فرهنگی، اجتماعی قرارگاه ثارالله سپاه تهران در این مراسم که با حضور علیرضا قیطاسی مدیرعامل، سید‌محمود احمدی رئیس هیئت‌مدیره، امیرعباس هاشمی‌نژاد نایب رئیس هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان بانک دی برگزار شد با تأکید بر این که راز محبوبیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میان عموم مردم ایران و جهان، صداقت و اخلاص او بود، گفت: بین گفتار و رفتار حاج قاسم، هماهنگی وجود داشت و او به هر چه می‌گفت، عمل می‌کرد.

سردار سادات حسینی با بیان این که ابعاد مختلف شخصیت حاج قاسم سلیمانی باید به درستی برای همه مردم تبیین شود، این اقدام را از مصادیق جهاد تبیین دانست و خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در عین اقتدار و فرماندهی، خاکسار مردم بود و در حالی که استکبار جهانی حامی تروریست‌های تکفیری مانند داعش بود، او با توکل به خدا و قدرت الهی توانست آن‌ها را شکست دهد و داعش را از صحنه جهان محو کند.

وی با اشاره به این که حاج قاسم نه فقط مرد میدان جنگ، بلکه مرد میدان دیپلماسی هم بود، اظهار کرد: ۹ دی ماه روز بصیرت و ۱۳ دی ماه روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از ایام الله است و دست خدا را در این روز‌ها به خوبی می‌توان مشاهده می‌کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی قرارگاه ثارالله سپاه تهران برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و سیره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را یکی از شیوه‌های شناخت این مرد بزرگ تاریخ ایران و اسلام دانست و گفت: بدرقه عظیم پیکر آن شهید والامقام در ایران و برگزاری مراسم یابود متعدد در عراق و سوریه و محور مقاومت برای او، نشان دهنده عمق اثرگذاری اقدامات آن سردار بزرگ اسلام است.

وی همچنین وصیتنامه سردار شهید سلیمانی را راهنمای خوبی برای هدایت انسان‌ها دانست و افزود: شهید سلیمانی نماد بصیرت بود و چه در دوران حضور و چه با شهادتش، اجازه تحریف تاریخ را نداد.

سردار سادات حسینی در ادامه با اشاره به فتنه‌های متعددی که کشور جمهوری اسلامی ایران طی دوران اخیر به خود دیده است، گفت: در فتنه اخیر، دشمنان همه توان حداکثری خود را برای مقابله با جمهوری اسلامی به کار بستند، اما با عنایت الهی، این حرکت آن‌ها نیز با شکست مواجه شد، چرا که امت ما به قدرت خداوند تکیه دارد و در مسیر خود از هیچ دشمنی واهمه ندارد.

در این مراسم که با قرائت زیارت عاشورا همراه بود، کلیپ‌هایی پیرامون زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز به نمایش درآمد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: