کد خبر: ۳۹۰۴۶۱
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
0

به راحتی ویزای توریستی روسیه بگیرید!

روسیه، بزرگترین کشور جهان، کشوری با تاریخ غنی و تنوع جغرافیایی منحصر به فرد است. تاریخ این کشور در ادبیات، هنر، باله و موسیقی  منعکس شده است. روسیه هر ساله میلیون‌ها گردشگر را جذب می‌کند که مشتاق بازدید محبوب‌ترین موزه‌ها، کاخ‌های باشکوه و کلیساهای خیره‌کننده جهان هستند.

چه شما قصد سفر تفریحی داشته باشید، چه سفر تجاری و یا سفر هیجان انگیز، روسیه می تواند نیاز هر نوع سلیقه‌ای را برطرف کند! این کشور طیف وسیعی از فعالیت‌ها از جمله فعالیت‌های فضای باز مانند غارنوردی، کایاک سواری و رفتینگ و سرگرمی‌های فرهنگی را در خود جای داده است. به همان اندازه که خرید تور روسیه، بلیط هواپیما و رزرو هتل برای رفتن به این کشور مهم است، اخذ ویزای توریستی روسیه نیز حائز اهمیت است. به طور کلی اتباع همه کشورهای خارجی برای ورود و گردش در روسیه باید برای ویزای توریستی روسیه اقدام کنند.

به راحتی ویزای توریستی روسیه بگیرید!

ویزای توریستی روسیه

به طور کلی ویزای معمولی این کشور به عنوان ویزای توریستی روسیه معرفی می شود که برای مسافرت و گشت و گذار صادر می شود. با این ویزا می توانید به روسیه سفر کنید یا در جشنواره های روسیه شرکت کنید و یا از خانواده خود دیدن کنید. راه دریافت این ویزا بسیار راحت تر و ارزان‌تر از سایر ویزاهای روسیه است. همچنین خوب است بدانید که از این ویزا به عنوان ویزای گردشگری نیز یاد می شود.

مدارک مورد نیاز ویزای توریستی

 

  • مهم‌ترین قسمت جهت اخذ ویزای توریستی روسیه جمع آوری مدارک لازم است. در حال حاضر ویزای توریستی روسیه به صورت گروهی صادر می‌شود و برای اخذ این ویزا میبایست مدارک لازم را به آژانس های مسافرتی مانند آژانس آرزوی سفر تحویل دهید. مدارک مهم برای دریافت ویزای توریستی عبارتند از:

 

  • ارائه پاسپورت با اعتبار حداقل 7 ماه (2 صفحه خالی برای مهر ورود و خروج و ویزا)
  • 2 قطعه عکس 3×4
  • رزرو بلیط رفت و برگشت
  • واچر هتل
  • بیمه مسافرتی

ذکر این نکته ضروری است که تمامی مدارک فوق میبایست حداقل 7 روز قبل از سفر به روسیه تکمیل و به کنسولگری این کشور توسط آژانس مسافرتی ارائه شود.

به راحتی ویزای توریستی روسیه بگیرید!

دلایل ریجکت یا رد شدن درخواست ویزای توریستی

دلایل رد ویزای روسیه متفاوت است که یکی از اصلی ترین آنها مشکوک شدن مامورین به عدم بازگشت شما به ایران است. از مواردی دیگری که ممکن است باعث ریجکت شدن ویزای شما شود، عبارتند از:

  • سو سابقه: اگر افسر ویزا تشخیص دهد شخصی که برای ویزای روسیه درخواست می‌کند تهدیدی برای امنیت و سیاست این کشور محسوب می‌شود، درخواست ویزای روسیه آن شخص را تایید نخواهد کرد.
  • ارائه مدارک جعلی : تلاش برای پنهان کردن هویت و استفاده از مدارک جعلی برای خروج از کشور منجر به رد ویزا می‌شود.
  • مشخص نبودن محل اقامت: قبل از سفر به روسیه باید محل اقامت خود را انتخاب کرده باشید.
  • ارائه بیمه نامه مسافرتی نامعتبر

توجه داشته باشید ویزا به تنهایی دلیلی برای ورود شما به روسیه نیست و روسیه این حق را دارد که شما را در هر زمانی به کشور خود بازگرداند. مرزبانان روسی پس از بازجویی و مشکوک شدن به شما، می توانند از ورود شما به روسیه امتناع کنند.

آیا جهت اخذ ویزای توریستی روسیه شرایط خاصی لازم است؟

تنها شرایط جدید جهت دریافت روسیه پر کردن فرم تعهد برای بازگشت به ایران است و هیچگونه شرایط خاص دیگری وجود ندارد. حتی جهت درخواست ویزا ارائه تمکن مالی و یا گردش حساب نیاز نیست.

مدت زمان صدور ویزای روسیه چقدر طول میکشد؟

ویزای توریستی روسیه به دو صورت صادر میشود: ویزای عادی و ویزای فوری. مدت زمان صدور ویزای عادی بین 8 تا 10 است اما مدت زمان صدور ویزای فوری روسیه حداکثر 3 روز زمان میبرد.

مدت اعتبار ویزای توریستی روسیه چه قدر است؟

مدت زمان اعتبار ویزای توریستی به مدت زمان تور و اقامت شما در این کشور بستگی دارد.

آیا امکان تمدید ویزای توریستی روسیه وجود دارد؟

خیر، برای تمدید ویزای توریستی روسیه میباست از این کشور خارج شده و مجددا برای گرفتن ویزا اقدام نمائید.

به دنبال یک پرواز ارزان از ایران به روسیه هستید؟

یافتن بهترین پیشنهادات پرواز از تهران به روسیه آسان و سریع است. از طریق آژانس های مسافرتی میتوانید بهترین و ارزانترین پروازها را جستجو کنید. در سایت آرزوی سفر پارسیان با ارائه لیست متنوع قیمت‌ها میتوانید به راحتی تور مورد نظر خود را رزرو کنید.

کلام آخر

اکنون به پایان مقاله رسیدیم و سعی کردیم تا تمام نکات لازم برای گرفتن ویزای روسیه را ذکر کنیم. در صورتی که قصد سفر به روسیه و دریافت ویزا گردشگری این کشور را دارید، میبایست مدارک خود را به یکی از آژانس های مسافرتی تحویل دهید تا در کوتاه‌ترین زمان به درخواست شما رسیدگی کنند .شما میتوانید از آژانس آرزوی سفر که یکی از بهترین و مطمئن ترین آژانس های مسافرتی میباشد ویزای خود را درخواست دهید و با مراجعه به سایت آژانس اطلاعات دقیقی در مورد آن دریافت کنید. در خصوص اطلاع از قیمت ویزای توریستی روسیه و شرایط آن با شماره 02145128 تماس بگیرید. البته فراموش نکنید که خدمات آرزوی سفر محدود به خرید ویزا نیست و انواع خدمات گردشگری مانند بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی و ... را ارائه می دهد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: