April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل بیمه میهن در بازدید از شعب مشهد و بجنورد:
کد خبر: ۳۹۰۵۶۶
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
0
سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن و هیئت همراه در ادامه بازدید‌های میدانی از شعب این شرکت، دیروز و امروز از سرپرستی‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی این شرکت بازدید و با کارکنان و نمایندگان دیدار و گفتگو کردند.

نقش کارکنان شعب و شبکه فروش در پیشرفت میهن، تعیین کننده و حیاتی است

مدیرعامل بیمه میهن در جمع کارکنان و نمایندگان این شعب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش؛ گفت شهید سلیمانی مسیر را برای ما ترسیم و روشن کرده است و ما نیز همواره در این مسیر گام برخواهیم داشت.

شیخ الاسلامی از توفیق و افتخار حضور در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ابراز خرسندی کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات همکاران بیمه میهن؛ گفت برای احیای جایگاه بیمه میهن، دیگر تلاش‌ها و برنامه‌های گذشته کافی نیست و باید با استعانت از امام رئوف چشم انداز کار‌ها را قوی‌تر از گذشته ببینیم و تفکر علمی و پشتیبانی‌های عملی و تجربی را منشأ تلاش و حرکت‌های خود قرار دهیم.

وی با تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های آتی بیمه میهن؛ گفت باید با برنامه ریزی درست و تلاش و پشتکار امور شرکت را پیش ببریم و با استفاده بهینه از ظرفیت بالقوه بیمه‌ای استان‌ها بتوانیم زمینه رشد و تعالی بیمه میهن را با ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران و جلب رضایتمندی آنان، بیش از گذشته فراهم سازیم.

مدیرعامل بیمه میهن با اشاره به جایگاه مهم شبکه فروش در صنعت بیمه و نقش پررنگ آن‌ها در موفقیت و اعتلای شرکت بیمه، از افزایش سطح کیفی و کمی شبکه فروش به عنوان یکی از اولویت‌های آموزشی در بیمه میهن خبر داد و گفت نقش کارکنان شعب و شبکه فروش در موفقیت و پیشرفت این مجموعه تعیین کننده و حیاتی است و طبیعی است که دانش، توانایی‌های فنی و انگیزه‌های این افراد برای پیشبرد کار بسیار موثر است و اهمیت به نیروی انسانی را دو چندان می‌کند.

وی شفاف‌سازی روابط با نمایندگان بیمه را الزامی دانست و گفت: این امر وفاداری آن‌ها را در درازمدت تضمین می‌کند و مسئولیت پذیری، بهره وری و کارایی را بهبود می‌بخشد و آن‌ها می‌توانند با ایجاد و تقویت دامنه ارتباطات، تعامل، هماهنگی و تغییر نگرش، نسبت به بازاریابی و شناسایی نیاز‌های روز جامعه اقدام کنند.

در جریان این بازدید‌ها که محسن مقدم مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانی و سیدمجتبی کریمی مدیر امور شعب و نمایندگان نیز حضور داشتند، همکاران شعب و نمایندگان به بیان دغدغه‌ها و خواسته‌های خود برای بهبود عملکرد پرداختند و مدیرعامل پس از شنیدن سخنان ایشان، رهنمود‌های لازم را در بخش‌های مختلف به همکاران ارائه داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: