April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۰۶۵۱
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
0

یکی از وسایل برقی که امروزه بسیاری از مردم خواهان آن هستند کولر گازی می باشد .

بدلیل راحت طلبی انسان ها و گریز از گرمای تابستان و گرم شدن تدریجی درجه حرارت کره زمین نیاز به کولر گازی جز ضروریات شده است و اجبارا" بسیاری از مردم برای رفاه و گریز از گرما مجبور به خرید کولر گازی هستند.

خانه سفید بر طبق تجربه بیست ساله بهترین برند کولر گازی را برای خرید به شما پیشنهاد می دهد .

کولر گازی گری

کولر گازی گری برای کسانی که به کارایی بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی اهمیت می دهند، بهترین گزینه است.

بنابراین هوا که گرم شد می توانید به سادگی کولر گازی گری خود را روشن کنید بدون اینکه نگران این باشید که چقدر طول می کشد تا اتاق شما خنک شود یا قبض برق شما چقدر بالا برود..

شرکت گری مجموعه بسیار زیادی از مدل های تجاری و ممتاز را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد هر دستگاهی را با توجه به بودجه شخصی خریداری کنید.

هنگام انتخاب کولر گازی می توان بودجه و مصرف انرژی و قدرت خنک کنندگی را در نظر گرفت و کمک بزرگی به انتخاب بهتر و بهینه تری می کند.

کولر گازی گری با وجود مدل های مختلف دارای ویژگی های مشترک و عملکردهای فنی زیادی از جمله راندمان انرژی بالا و سیستم فیلتراسیون و سایلنت بودن و بالاترین سطح عملکرد و .... می باشد.

کولر گازی گری در مدل های دیواری و ایستاده و داکت توکار و پنجره ای و پرتابل تولید می شود که هر کدام برای فضاهای مشخصی انتخاب می شوند.

کولر گازی دیواری دارای مشخصات فنی اضافه تری از جمله تایمر خواب و شروع خودکار و حالت خواب راحت و توربو و کنترل دمای محیط می باشند ناگفته نماند بدلیل استفاده از گاز 410 از ضعیف شدن لایه ازون جلوگیری می کند و برای طبیعت گزینه مناسبی می باشد.

از جمله مدل های موجود که امکان خرید آنها برای مشتریان عزیز فراهم شده است، می توان به انواع زیر اشاره کرد:

کولر گازی گری مدل آی کول لومو پلاس این کولر گازی دیواری و تک پانل، یکی از بهترین محصولات این شرکت می باشد. خرید کولر گازی گری مدل آی کول لومو پلاس ، می تواند با انتشار بارهای منفی در فضا، باعث تصفیه و حذف بوی نامطبوع، شود. همچنین این کولر گازی به گونه ای طراحی شده که می توان جهت تولید گرما در فصل های سرد سال نیز، مورد استفاده قرار داده شود.

این مدل کولر گازی بدلیل بکارگیری فناوری اینورتر از مصرف بسیار پایینی برخوردار می باشد و کولر گازی با دور بسیار کندی شروع بکار می کند و مانع از صدمه به دیگر قطعات داخل کمپرسور و حتی کولر گازی و همچنین دیگر اقلام داخل ساختمان می شود و بطور مداوم سرمادهی را به محیط تزریق می کند و دیگر از تکان های خاموش و روشن شدن کمپرسور و صدای زیاد خبری نیست.

کولر گازی گری مدل ار فور ماتیک پلاس با ظرفیت تولید گرما و سرما، یکی از بهترین محصولات شرکت گری، می باشد. شما میتوانید با خرید کولر گازی گری مدل ار فور ماتیک پلاس و توانایی حفظ دمای ثابت در محیط باز، برای هر دکوراسیون و فضایی، از این کولر گازی بهره مند شوید.

این مدل کولر گازی با وجود عدم استفاده از تراشه اینورتر از مصرف انرزی بسیار پایینی برخوردار است و از مدل های روز شرکت گری می باشد و به جرات می توان گفت از بهترین مدل های بدون اینورتر از بین تمامی مدل های کولر گازی کری می باشد.

همچنین در بعضی از مدل های آن دارای عملکرد وای فای است، بنابراین می توانید دمای خانه خود را با استفاده از تلفن هوشمند خود کنترل کنید. برای به حداکثر رساندن راحتی، فناوری نوآورانه " آی فیل " به شما اطمینان می دهد که می توانید دمای دقیق مورد نیاز خود را در هر قسمت از خانه خود انتخاب کنید.

علاوه بر ویژگی‌های گرمایشی و سرمایشی نوآورانه‌اش، اطمینان حاصل می‌کند که هوای در حال گردش در خانه شما خالص است.

فیلترهای تصفیه کننده کولر گازی دیواری گری ذرات را از هوای محیط خانه شما حذف می کند تا اطمینان حاصل شود که ساکنین تنها تمیزترین و خالص ترین هوا را در سراسر ملک تنفس می کنند.

کولر گازی گری، همانطور که گفته شد، با سه نوع کمپرسور پیستونی، روتاری و اسکرول تولید می شود. نوع کمپرسور می تواند در قیمت کولر گازی نقش تعیین کننده ای داشته باشد. چرا که کمپرسورهای اسکرول بسیار گران هستند.

میزان پرتاب باد و انتقال هوا، یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت آن است. برخی کولرها دارای قابلیت بادزنی در جهات مختلف هستند و یا برخی می توانند باد را در جهت نشستن افراد پرتاب کنند.

میزان ظرفیت کولر گازی گری تاثیر بسیار زیادی بر روی خنک کنندگی آن دارد. به همین خاطر، باید در هنگام خرید اسپلیت گری، به ظرفیت آن توجه ویژه ای داشت.

قیمت کولر گازی گری به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان به طور دقیق یک قیمت مشخص برای این کولر گازی ذکر کرد. در ادامه عوامل موثر بر روی قیمت این کولر گازی را بررسی می کنیم تا درک بهتری از قیمت کولر گازی گری کسب کنید.

ظرفیت کولر گازی در قیمت کولر گازی بسیار موثر می باشد هر چقدر ظرفیت بالاتر باشد قیمت قطعا" گران تر خواهد بود.

کولر گازی ایستاده گری بدلیل داشتن ظرفیت های بالا از قیمت بالاتری برخوردار است.

همچنین داشتن تکنولوژی اینورتر در کولر گازی موجب می شود که این مدل کولر گازی ها از قیمت گران تری برخوردار باشند.

در این حالت، باید قیمت بیشتری برای خرید کولر گازی پرداخت کنید، اما در دراز مدت از هزینه های خودتان می کاهید!

شرکت گری ، با فراهم آوردن امکان ارسال سریع محصول خریداری شده با گارانتی معتبر عرضه شده توسط شرکت، لذت یک خرید آسان و دلپذیر را برای شما به ارمغان آورده است. بنابراین مشتریان محترم این محصولات می توانند با پرداخت مبلغ مورد نظر درب منزل خود، با خیال راحت محصولات مورد نظر را خریداری نمایند. تضمین کیفیت و قیمت کولر گازی گری توسط خانه سفید امری است که طی 20 سال سابقه در زمینه تولید انواع محصولات الکترونیکی، بدست آمده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: