May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۰۶۵۳
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
0

امروزه تولیدی‌های پوشاک برای کاهش هزینه‌های خود و عدم پرداخت هزینه اضافی به واسطه‌ها و دلال‌ها ترجیح می‌دهند که با خرید مستقیم پارچه عمده با ارزان‌ترین قیمت از کارخانه‌های تولیدکننده این محصولات در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. در واقع یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار در درآمدزایی و سود بیشتر مغازه‌های فروش انواع پارچه و تولیدی‌های پوشاک خرید پارچه به صورت عمده و باقیمت ارزان است‌.

برندهای زیادی در تهران و شهرستان‌ها در زمینه فروش عمده پارچه در بازار مشغول فعالیت هستند که با استفاده از بهترین مواد اولیه و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات پارچه‌های مختلف شامل پارچه ویسکوز، پارچه فلامنت، پارچه لمه، پارچه ویسکوز پلی استر و ... را با بالاترین کیفیت تولید و وارد بازار می‌کنند. قیمت پارچه‌هایی که به صورت عمده در تهران و شهرستان عرضه می‌شود، همواره ارزان‌تر است. در این مقاله قصد داریم درباره روش‌های خرید پارچه عمده توضیح دهیم.

خرید پارچه ارزان

زمانی که از پارچه عمده به عنوان پارچه‌ ارزان قیمت صحبت می‌کنیم، منظور ما این است که پارچه‌های مرغوب و باکیفیت با قیمت واقعی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و تولیدکننده سود بسیار کمتری از فروش محصولات خود به دست می‌آورد. یکی از روش‌های پرطرفدار برای خرید پارچه ارزان برای تولیدی و خرید پارچه ارزان در کرج مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی عرضه‌کننده پارچه به صورت عمده است.

خرید پارچه ارزان اینترنتی مزایای زیادی دارد و دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه رفت و آمد به مراکز فروش عمده پارچه نیست. این روش برای خرید پارچه ارزان متری نیز پیشنهاد می‌شود. در خرید اینترنتی مشتری انواع مختلف پارچه‌ را در رنگ‌ها، طرح‌ها، متریال‌ها و اندازه‌های مختلف مورد بررسی قرار داده و پارچه مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کرده و در اسرع وقت تحویل می‌گیرد‌.

خرید پارچه از کارخانه

یکی دیگر از روش‌های خرید پارچه عمده با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خرید پارچه از کارخانه نساجی است. این روش برای تولیدی‌های پوشاک و فروشگاه‌هایی که انواع پارچه را به صورت فیزیکی در اختیار مشتری قرار می‌دهند، روش بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای محسوب می‌شود؛ زیرا خرید مستقیم پارچه به صورت عمده از کارخانه‌های نساجی معتبر در کاهش هزینه‌ها تاثیر بسیار زیادی دارد.‌

خرید پارچه انلاین

این روزها همه مردم به اینترنت دسترسی دارند و خرید پارچه عمده به صورت آنلاین از سایت‌های خرید پارچه ارزان توجه بسیاری از تولیدی‌های پوشاک و فروشگاه‌های فیزیکی عرضه‌کننده پارچه را به خود جلب کرده است. مهم‌ترین مزایای خرید پارچه اینترنتی ارزان از سایت خرید پارچه عبارت‌اند از: امکان خرید پارچه کیلویی اینترنتی با قیمت ارزان، امکان خرید پارچه اینترنتی پرداخت درب منزل و دریافت نماد اعتمادی الکترونیک برای فعالیت قانونی سایت‌های خرید پارچه.

خرید پارچه برای تولیدی

بسیاری از تولیدی‌های پوشاک که به تازگی به صنعت تولید پوشاک ورود پیدا کرده‌اند، برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود به خرید پارچه عمده روی می‌آورند. تولیدی‌ها در زمان خرید عمده انواع پارچه برای تولیدی باید به مواردی مانند بافت و کیفیت پارچه، عرض پارچه و جنس نخ و مواد به کار رفته در تولید پارچه توجه داشته باشند‌.

خرید پارچه برای مغازه

یکی از کسب و کارهای پرطرفدار راه‌اندازی مغازه پارچه فروشی است و نقش به‌سزایی در رشد و توسعه اقتصادی کشور دارد. علاقه‌مندان به این شغل بعد از کسب مجوزهای لازم، برنامه‌ریزی، مشخص کردن اهداف، مشاوره با افراد متخصص، بالا بردن سطح دانش و آگاهی در حوزه پارچه‌ فروشی و انتخاب مکان مناسب جهت افتتاح مغازه برای خرید پارچه عمده و ارزان از کارخانه‌های تولیدکننده اقدام می‌کنند تا هزینه‌های خود را کاهش دهند.

خرید پارچه تکه ای

یکی دیگراز روش‌های خرید پارچه به صورت عمده خرید پارچه ته طاقه و خرید پارچه توپی با قیمت ارزان است. پارچه‌های تکه‌ای و ته طاقه به دو گروه شامل پارچه‌های ضایعاتی برای استفاده در مراکز صنعتی و کارخانه‌ها و پارچه‌های تکه‌ای سالم و بدون ایراد برای فروش کیلویی پارچه تقسیم‌بندی می‌شوند‌. برای خرید عمده انواع پارچه توپی و ته طاقه به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرید پارچه عمده

در بازار پارچه به پارچه‌هایی که با متراژ صد متر به فروش می‌رسند، پارچه طاقه‌ای یا توپ پارچه گفته می‌شود. تولیدی‌های پوشاک و مغازه‌های فروشنده پارچه برای خرید پارچه طاقه ای به صورت عمده به کارخانه‌های تولیدکننده پارچه مراجعه می‌کنند. همانطور که در بخش‌های قبلی هم اشاره شد، خرید پارچه  عمده از کارخانه در کاهش هزینه‌ها تاثیر زیادی دارد.

با خرید پارچه عمده ارزان قیمت می‌توان میزان سودآوری تولیدی پوشاک یا مغازه پارچه فروشی خود را افزایش داد. نحوه خرید پارچه از کارخانه به این صورت است که ابتدا باید با تیم فروش کارخانه مورد نظر خود مشورت کنید و از قیمت پارچه‌های طاقه‌ای آگاه شوید.

خرید پارچه کیلویی

خرید پارچه کیلویی ارزان نیز به عنوان یکی از روش‌های خرید پارچه به صورت عمده طرفداران زیادی دارد. پارچه‌های کیلویی باقیمانده‌ طاقه‌ها هستند و به سرعت به فروش می‌روند. برای خرید پارچه کیلویی از کارخانه دو روش متفاوت وجود دارد که عبارت‌اند از: خرید پارچه‌های کیلویی به صورت آنلاین و خرید پارچه‌های کیلویی به صورت حضوری و آفلاین. در هر دو روش انواع مختلف پارچه‌های کیلویی با قیمت ارزان به فروش می‌رسند.

خرید پارچه لباس

یکی از نکات بسیار مهم که تمام تولیدی‌های لباس به آن توجه ویژه‌ای دارند، خرید عمده پارچه لباس با بهترین کیفیت است. هر چه جنس پارچه‌ای که برای تولید لباس انتخاب می‌شود بهتر و باکیفیت‌تر باشد، برند لباس نیز پرفروش‌تر خواهد شد. در زمان خرید پارچه برای تولید لباس به کارخانه تولیدکننده پارچه، ثبات رنگ، طرح و بافت پارچه، عرض پارچه و جنس آن توجه کنید. بسیاری از خیاط‌ها برای دوخت مدل‌های مختلف لباس به خرید پارچه متری روی می‌آورند. این افراد برای خرید پارچه متری ارزان باید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنند.

مراکز خرید پارچه

اگر برای خرید عمده پارچه با قیمت ارزان به دنبال بهترین مراکز خرید پارچه هستید ما به شما مرکز خرید پارچه تریکو و مرکز خرید پارچه مولوی را پیشنهاد می‌کنیم.

خرید پارچه تهران

علاوه بر مراکز خرید تریکو و مولوی تعداد زیادی مرکز خرید پارچه در تهران وجود دارد. در واقع تهران به عنوان بهترین شهر برای خرید پارچه در ایران معرفی می‌شود و بسیاری از تولیدی‌های پوشاک در سراسر کشور برای خرید پارچه عمده تهران، خرید پارچه کیلویی در تهران، خرید پارچه الیاف طبیعی تهران، خرید پارچه عمده تهران، مراکز خرید پارچه عمده تهران را انتخاب می‌کنند.

این مراکز برای رفاه حال مشتریان و راحت شدن مراحل خرید پارچه عمده از تهران برای تولیدی‌های پوشاک واقع در شهرستان‌ها فروشگاه اینترنتی جوادی تکس به آدرس javaditex.com/major-fabric راه‌اندازی کرده‌اند. امیدواریم از مطالعه این مقاله اطلاعات مورد نیاز خود را در رابطه با خرید عمده انواع پارچه کسب کرده باشید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: