April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

خرید آپارتمان در پردیس این روزها توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است زیرا چندین مزیت بسیار بزرگ دارد که باعث شده افرادی که می خواهند آپارتمان خریداری کنند ایت شهر را مورد بررسی قرار می دهند. خرید آپارتمان ارزان برای خیلی از افرادی که شرایط مالی آن چنانی ندارند قابل توجه می باشد به همین دلیل به دنبال مناطقی هستند که بتوانند خانه ای زیبا و مناسب را برای خود خریداری کنند.

همان طور که می دانید قیمت آپارتمان در تهران بسیار افزایش پیدا کرده است به همین دلیل خرید خانه را برای بسیاری از جوانان و افراد مانند یک رویا کرده است اما در اینجا می خواهیم شهر پردیس را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با همان مبلغی که تصور می کنید خرید آپارتمان در پردیس را برای شما غیر ممکن کرده است بهترین خانه را خریداری کنید. شهر پردیس تنها 17 کیلومتر با شرق تهران فاصله دارد و دارای تمامی امکانات برای داشتن یک زندگی راحت و پر از آرامش می باشد. همین فاصله بسیار کم باعث شده تا افراد بسیاری در این شهر سکونت گزینند زیرا هم دارای آب و هوای بسیار خوبی می باشد و هم تمامی امکانات لازم را دارا می باشد.

خرید اپارتمان در پردیس

بهتر است قبل از هر اقدامی تمام اطلاعات مورد نیاز را برای خرید آپارتمان در پردیس در اختیار داشته باشید تا با دیدی بازتر، سرمایه گذاری خوبی انجام دهید. ملکاژان یکی از بزرگترین دپارتمان های پردیس می باشد که می توانید هر گونه ملکی را در آن پیدا و خریداری کنید مشاوران خبره ملکاژان شما را برای خریدی هوشمندانه راهنمایی می کنند تا به آنچه که می خواهید دست پیدا کنید.

بهترین راه برای سرمایه گذاری در شهر پردیس خرید امتیاز آپارتمان ها می باشد که این روزها توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و افراد می توانند با پرداخت مبلغی ناچیز خانه ای نوساز را خریداری کنند در اینجا به شما پیشنها می کنیم اگر تمایل به خرید آپارتمان قسطی و یا خرید امتیاز آپارتمان را دارید حتما با مشاوران ملکاژان در تماس باشید تا بهترین مسیر را انتخاب کنید.

خرید اپارتمان از ملکاژان

راهنمای خرید آپارتمان در پردیس

قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که پردیس دارای 11 فاز مختلف می باشد که هر کدام به نوعی رشد خود را داشته اند اما اگر می خواهید برای سرمایه گذاری قدم بردارید بهتر است در فازهایی خانه خریداری کنید که همچنان در حال رشد می باشند این فازها در سال های آینده دارای امکانات بسیار کاملی خواهند و همین موضوع باعث می شود تا سرمایه شما چندین برابر رشد کند و ارزش پول شما افزایش چشمگیری داشته باشد.

  • اگر می خواهید محلی را برای سکونت انتخاب کنید و بودجه ای کافی دارید می توانید به سراغ فاز های 1 و 2 بروید. این فازها هم دارای موقعیت جغرافیایی خوبی می باشند و هم از قدیمی ترین فازهای شهر پردیس هستند از این رو امکانات کاملی دارند و رشد قابل قبولی کرده اند. در این دو فاز میتوانید مطابق با سلیقه ی خود به دنبال خانه های ویلایی و یا آپارتمان های بزرگ و کوچک باشید.

خرید امتیاز در پردیس

  • فاز 3 یکی دیگر از فازهای شهر پردیس می باشد که افراد زیادی آن را برای سکونت انتخاب کرده اند بنابراین اگر شما رفت و آمد زیادی به شهر تهران دارید و محل کارتان در تهران می باشد می توانید آپارتمان خود را در این فاز خریداری کنید چرا که هم رفت و آمد را برای شما آسان تر می کند و هم نیازی نیست که از وسیله ی نقلیه ی شخصی خود استفاده کنید. این فاز از نظر دسترسی به وسایل نقلیه عمومی بسیار کامل می باشد و خانه های مسکن مهر زیادی در این فاز قرار دارد از این رو می توانید با بودجه ای بسیار کم و با دریافت وام مسکن بهترین خانه را برای خود خریداری کنید. همچنین می توانید از امتیازهای بسیاری برای خرید آپارتمان استفاده کنید و در شهر پردیس سرمایه گذاری خوبی را تجربه کنید.
  • فاز 4 شهر پردیس از نظر دسترسی به وسایل نقلیه کمی ضعیف می باشد اما می توانید خانه های ویلایی و آپارتمان های شیکی را در آن مشاهده کنید.
  • اگر قصد سرمایه گذاری دارید و نمی خواهید برای سکونت در پردیس آپارتمان خریداری کنید می توانید به سراغ فازهای 5 و 9 بروید در این فازها آپارتمان های نوساز بسیاری در دست احداث می باشند و می توانید برای پیش خرید آپارتمان اقدام کنید. یکی از بهترین موقعیت های سرمایه گذاری در این فازها می باشد و می توانید با بودجه ای بسیار کم آپارتمانی نوساز خریداری کنید و تاریخ تحویل ان ها را سازنده به طور قطع به شما خواهد گفت.
  • فاز 8 پردیس نیز بسیار مناسب برای خرید آپارتمان ارزان قیمت می باشد. در این فاز می توانید آپارتمان هایی با متراژ پایین تر را خریداری کنید. قیمت آپارتمان در فاز 8 پردیس نسبت به تهران بسیار پایین می باشد. ناگفته نماند که جای رشد در این فاز بسیار است و قیمت آپارتمان در سال های آینده رشد چشمگیری خواهد داشت.
  • اگر قصد خرید آپارتمان مسکن مهر را دارید می توانید در فاز 11 پردیس اقدام کنید. در این فاز می توانید آپارتمان های کلید نخورده بسیاری را بیابید که با بودجه ای بسیار پایین می توانید آن ها را خریداری کنید. دسترسی اسان به آزاد راه تهران-پردیس یکی از مزیت های خوب این فاز می باشد. در این فاز می توانید واحد انتخابی خود را مستقیما از پیمانکارها خریداری کنید. در مجله ملکاژان توصیه های زیادی در مورد محلات، فازها و مراکز امکاناتی و تفریحی پردیس وجود دارد با مراجعه به این بخش قبل از خرید اطلاعات لازم را کسب کنید و سپس درخواست مشاوره را در ملکاژان ثبت کنید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: