کد خبر: ۳۹۰۷۲۴
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
0
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری نمایشگاه دستاوردها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس خبر داد.

برگزاری نمایشگاه دستاوردها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، دکتر مجید کیانی ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه دستاوردها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری ارس خبر داد و اظهار داشت: شورای راهبردی برپایی نمایشگاه عنوانِ ارس‌اکسپو ۲۰۲۳ را برای برگزاری این رویداد انتخاب کرده و دوره اول نمایشگاه ۲۵ الی ۲۸بهمن ماه سالجاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه اکثریت برند‌های ارس در حوزه صنعت، کشاورزی، تجارت، گردشگری و دانش‌بنیان در غرفه‌های مجزا موفقیت‌هایشان را به‌تصویر کشیده و نشست‌هایی نیز با جامعه هدف جهت افزایش همکاری‌ها خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به حضور میهمانان داخلی و خارجی و مقامات و مسئولین کشوری در این نمایشگاه، توضیح داد: کارکرد و موفقیت‌های مناطق آزاد تاکنون به‌خوبی برای اقشار مختلف جامعه تبیین نشده و نمایشگاه ارس اکسپو فرصتی برای ارائه دستاورد‌ها و رونمایی از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ارس در بخش‌های متنوع است.

کیانی با اشاره به آغاز تکمیل زیرساخت‌های نمایشگاهی در منطقه آزاد ارس، تصریح کرد: چنین رویدادی باید سال‌ها قبل برگزار و استمرار می‌یافت و برای جلوگیری از فرصت‌سوزی، درحال حاضر پروژه‌های محل دائمی نمایشگاه ارس در جلفا همراه با برپایی اولین دوره نمایشگاه ارس‌اکسپو در تبریز به‌صورت همزمان آغاز شده و امیدواریم با مرور زمان و در سال‌های پیش‌رو شاهد میزبانیِ ارس از غرفه‌دارانِ سایر شهر‌های ایران و حتی خارج از کشور باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: