April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۰۷۷۲
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
0

بهترین وکیل مشهد در وکیل VIP

بهترین وکیل مشهد را می‌توان در هر زمینه تخصصی حقوقی بطور جداگانه مشخص کرد. مثلا وکلای مختصص در دعاوی طلاق را وکیل طلاق می‌نامند. وکیل در مشهد می‌تواند در سریع‌ترین زمان به شما مشاوره حقوقی تلفنی یا مشاوره حقوقی حضوری بدهد. بهترین وکیل مشهد به وکیلی گفته می‌شود که اطلاعات خود را در زمینه تخصص مورد نظر خود دائما بروزرسانی کند و از جدید‌ترین قوانین مرتبط مثل قانون مدنی یا قانون مجازات اسلامی آگاهی کامل داشته باشد. دسته بندی حقوقی وکلا می‌تواند شامل کیفری، ملکی، حقوقی، خانواده، اداره کار، قرارداد‌ها، وصول مطالبات، شرکت‌ها، انحصار وراثت، جرایم اینترنتی و ... باشد. مجموعه حقوقی وکیل VIP می‌تواند در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده با شما مشاوره حقوقی تلفنی فوری داشته باشد.

بهترین وکیل مشهد برای طلاق

بهترین وکیل طلاق مشهد در دعاوی نفقه، مهریه، حضانت فرزند یا فرزندان، زمان و نحوه ملاقات، جهیزیه، اجرت المثل و ... که مرتبط با طلاق می باشد دارای تجربه و تخصص می باشد. یکی از مواردی که موکل از وکیل طلاق می پرسد این است که، حکم الزام به تمکین قانونا زمانی صادر می‌شود که دلیل شرعی و قانونی موجه از طرف زوجه ارایه نگردد و پس از قطعیت حکم نشوز با قطع نفقه جنبه تنبیه برای زوجه دارد و حق تجدید فراش برای زوج و این به معنا هست که تخلفی از جانب زوج صورت نگرفته باشد. چرا بعضی از وکلا مدعی هستن زن ناشزه می‌تواند طلاق بگیرد در حالی که حق طلاق با استناد به قاعده کلی و لحاظ ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی حق طلاق با مرد است. مگر عسر و حرج در دادگاه ثابت بشود. که اگر عسر و حرجی در کار بود حکم نشوز و الزام به تمکین که نقطه مقابل عسر و حرج می‌باشد.

وکیل مشهد متخصص در طلاق در پاسخ به چنین سوالی باید گفت، یکی از مصادیق عسر و حرج، عدم زندگی مشترک زوجین به مدت چند سال و کراهت شدید آنان از یکدیگر می‌باشد فلذا با توجه به عسر و حرج حادثه ادامه زندگی مشترک به صلاح زوجین و خانواده و جامعه نمی‌باشد. گواهی نشوز و درخواست طلاق از طرف زوجه دو موضوع کاملا متفاوت هستند. کاملا صحیح است که زن ناشزه می‌تواند طلاق بگیرد. آن هم با اثبات عسر و حرج حادث برای زوجه.چه بسا به علت همین عسر و حرج زوجه اکراه از تمکین دارد! 

بهترین وکیل زن در مشهد

یکی از مواردی که شایع این است که در بسیاری از دعاوی حقوقی وکیل خانم بهتر از وکیل مرد است. مثلا بیشتر افراد در طلاق و یا حضانت فرزند ترجیح می دهند که از وکیل زن استفاده کنند. چون احساسات او در این موارد می تواند بیشتر کمک کند. در بحث حضانت فرزند سوالی هست که بیشتر موکل ها می پرسند آن هم این است که،  دختری که بالای نه سال سن دارد و به سن بلوغ رسیده است حضانتش با پدر است یا مادر؟ بعد از طلاق حضانت دختر یا پسر با کیست؟ برای گرفتن نامه حضانت برای فرزندم کجا باید مراجعه کنم؟

بهترین وکیل مشهد در پاسخ به این سوال که حضانت فرزند بعد از طلاق با چه کسی است حضانت فرزندان چه پسر یا دختر تا هفت سالگی با مادر بعد از آن تا سن بلوغ (9 سالگی) با پدر و و پسر تا پانزده سال تمام با پدر است، بعد از این سن با فرزند یا فرزندان است که نزد چه کسی باشد مادر یا پدر. و برای گرفتن نامه حضانت برای فرزند، دادخواست مبنی بر حضانت فرزند را در دفاتر خدمات قضایی اقدام نمایید.

مشاوره تلفنی با وکیل کیفری

در بعضی از دعاوی است که موکل نمی داند عنوان این جرم حقوقی است یا کیفری. البته عناوین اصلی مرتبط با تخصص وکیل کیفری شامل سرقت، کلاهبرداری، خیانت در امانت، جرایم پزشکی، مزاحمت تلفنی، قتل، روابط نامشروع و ... می باشد. مثلا سوالی که از یکی از وکلای مجموعه وکیل وی آی پی پرسیدند این بود که موکل یک گوشی موبایل به یکی از آشناهایش فروخته و قرار شده ۱۰روز تست کند و موردی نداشت که پول آن را بدهد، حالا حدود یک ماه است که نه گوشی را پس می‌دهد و نه پولش را، البته کارتن گوشی دست موکل است، اما نمی داند تحت چه عنوانی مثلا شکایت سرقت یا شکایت خیانت در امانت باشه؟

وکیل پایه یک دادگستری مشهد در پاسخ به این سوال می توان گفت این موضـوع مطـروحه دارای جنـبه کیفری و مجـرمانه نبـوده و موکل صــرفا جهت مطالبه ثمـن گوشی مذکور، می‌توان دادخواست مطالبه وجه بطرفیت خریدار، از طریق دفاتر خدمات قضایی جهت رسـیدگی در شـورای حل اختـلاف محل ثبت و مطـرح کرد.

مشاوره حقوقی با وکیل VIP

وکلای حقوقی، کیفری و خانواده متخصص وکیل VIP می توانند در دعاوی مختلف مذکور با شما مشاوره حقوقی تلفنی یا حضوری داشته باشند. یکی از مواردی که در بحث حقوقی مهم است اینکه قبل از هر اقدامی از مسائل پیش رو اطلاع داشته باشید. چون یک اقدام اشتباه ممکن است پرونده شما را چندین ماه به عقب بیاندازد و یا در بدترین حالت موجب مجازات شما یا از دست رفتن حق شما باشد. لیست وکلای مشهد متخصص شامل وکیل طلاق، وکیل کیفری، وکیل حقوقی، وکیل خانواده، وکیل شهرداری، وکیل امور ثبتی، وکیل امور حسبی، وکیل تصادفات، وکیل کلاهبرداری و ... می باشند. برای مشاوره حقوقی تلفنی به سایت وکیل VIP مراجعه نمایید.

شماره وکیل خوب در مشهد

برای تماس با وکیل مشهد نیاز به شماره وکیل خوب مشهد دارید. وکلای متخصص دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده را می توانید با شماره های تلفن موجود در سایت وکیل وی‌آی‌پی دریافت کنید. انواع شماره های وکلا که در دسته بندی حقوقی کیفری، ملکی، حقوقی، خانواده، اداره کار، قرارداد ها، وصول مطالبات، شرکت ها، انحصار وراثت، جرایم اینترنتی و ... می باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: