کد خبر: ۳۹۰۸۵۹
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
0

قصد خرید خودرو دارید اما نمی‌دانید در شرایط اقتصادی کنونی قسطی بخرید یا نقدی؟! نمی‌دانید خودرو صفر به صرفه‌تر است یا ماشین دست دوم؟! حتی نمی‌دانید چه ماشینی انتخاب کنید، یک محصول معروف از ایران خودرو یا یک خودرو اقتصادی از سایپا؟! چرا به شرکت در طرح فروش اقساطی کوییک فکر نمی‌کنید؟! خودرویی که در لیست پرفروش‌ترین خودروهای ملی قرار گرفته است و انتخاب آن هم به عنوان یک خودرو مجردی هم یک ماشین خانوادگی سه نفره، یک گزینه عالی است. اما قطعا الان سوالی که ذهنتان را درگیر کرده این است که خرید قسطی کوییک از کجا؟! وقتی کمپانی هیچ طرحی برای فروش اقساطی ندارد! نگران نباشید. ما در پایان این مقاله به تمام سوالات شما پاسخ خواهیم داد و مرجع معتبر خرید اقساطی با بهترین شرایط را هم به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.




چگونه کوییک توانست خود را به صدر جدول پرفروش‌ترین خودروهای سال برساند؟

اگر سری برگردانید و به خیابان نگاه کنید خواهید دید که از هر چند تا ماشینی که در حال عبور و مرور هستند، یکی لز آن‌ها کوییک است! در حالی که تا یک سال گذشته از این خبرها نبود. به نظر شما چه چیز تغییر کرده است؟ شرایط سایپا که برای واگذاری خودروهایش همان است، هم چنان بر اساس ثبت نام و قرعه کشی، ماشین به دست مشتری می‌رساند و هیچ خبری از طرح فروش اقساطی کوییک ( https://farnamkhodro.com/product/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%B3%D8%A7%D8%B7%DB%8C-%DA%A9%D9%88%DB%8C%DB%8C%DA%A9 )  نیست. شرایط اقتصادی مردم هم که بدتر شده و بهتر نشده! پس واقعا علت اینکه کوییک توانست ره چند ساله را یک شبه بپیماید و در این سطح با اقبال روبرو شود چیست؟!

به نظر می‌رسد به عنوان اولین مولفه باید دست بگذاریم روی ظاهر جذاب، مدرن، اسپرت و جوان پسند کوییک. تا پیش از این عنوان پر فروش‌ترین خودرو در دست پراید بود، علی رغم همه تبلیغات منفی درباره ایمنی و توان فنی، اما پراید تولید سایپا همچنان خوب می‌فروشد. تیبا قرار بود جایگزینی برای پراید شود، اما به دلایل متعددی نشد. در واقع تیبا هرگز نتوانست موفقیت چشمگیری را نصیب خودش و کمپانی سازنده‌اش کند. اما قصه کوییک از ابتدا فرق داشت. از روزی که این ماشین پا به جاده‌ها گذاشت تقاضا برای طرح‌های فروش اقساطی کوییک سر به فلک گذاشت. البته بی‌انصافی است اگر بگوییم همه عاشق تیپ و قیافه این ماشین شده‌اند، چون کوییک یکی از آپشنال‌ترین ماشین‌های داخلی در محدوده قیمتی ارزان است، به ویژه اینکه در نظر گرفتن جعبه دنده cvt روی یک ماشین ایرانی به تنهایی یک برگ برنده برای بالا رفتن آمار خرید است.

خلاصه اینکه تصور کنید قصد خرید ماشین دارید، حالا چه در بازار خودروهای کارکرده چه در بازار خرید قسطی، وقتی قرار باشد بین پراید، تیبا و کوییک یکی را انتخاب کنید، انتخاب شما کدام گزینه خواهد بود؟! قطعا کوییک. چرا؟! به سبب مزایای متعدد این خودرو مانند:

  • ظاهر مدرن و جذاب

  • هزینه نگهداری پایین

  • تعمیر آسان

  • لوازم یدکی در دسترس

  • قطعات ارزان

  • بازار دست دوم پر رونق

  • محدوده قیمتی مناسب

خب! این از دلایل محبوبیت کوییک، اما اکنون باید به سوال دیگری جواب دهیم:

در بازار خودروهای کارکرده دنبال کوییک بگردیم یا به دنبال شرایط قسطی کوییک صفر باشیم؟

همیشه در برابر طرح فروش اقساطی کوییک یا هر ماشین دیگری، گزینه خرید نقدی از بازار دست دوم هم وجود دارد. گزینه‌ای که ممکن است ذهن شما را قلقلک دهد که شاید بهترین انتخاب همین باشد. بهترین راه حل این است که مزایا و معایب طرح‌های اقساطی و نقدی را بررسی کنید تا به نتیجه‌ای دقیق دست پیدا کنید. در نهایت می‌توانید از انتخابتان دفاع کنید.




  • مزایا و معایب خرید اقساطی کوییک صفر

خرید اقساطی کوییک صفر باعث می‌شود شما بتوانید با کمترین سرمایه، اوضاع معیشتی خود را ارتقا دهید. یعنی اگر در حالت عادی و با صرفه‌جویی بسیار بتوانید دو تا سه سال پس‌انداز کنید و با توجه به تورم سه سال دیگر موفق شوید یک ماشین بخرید، طرح فروش اقساطی کوییک این فرصت را به شما می‌دهد که همین امروز بتوانید از یک خودرو مدرن سواری بگیرید. بنابراین رفاه خانوار خود را بالا می‌برید. اگرچه قسطی ماشین می‌خرید و باید ماه به ماه، مبلغی معین برای پرداخت کنار بگذارید، اما در نهایت صاحب یک خودرو صفر پرطرفدار هستید که نه تنها هر زمان بخواهید می‌توانید آن را نقد کنید، بلکه با گذشت زمان بر قیمت آن افزوده می‌شود و یک سرمایه‌گذاری برای شما محسوب می‌شود. پس استفاده از طرح‌های اقساطی زدن یک تیر با چند نشان است، هم ماشین نو می‌خرید، هم سودآوری می‌کنید.

البته نباید از این نکته غافل شد که شرکت در طرح‌های فروش اقساطی کوییک معایبی هم دارد. معایبی مانند این که اصلا مشخص نیست خودرو خریداری شده را چه زمانی تحویل بگیرید، مشخص نیست که فروشنده چقدر به تعهدات خود پایبند باشد و مفاد قرارداد را چگونه تنظیم کند. و اینکه آیا رسید محکمی در برابر پرداخت‌ها به شما ارایه می‌دهد یا نه؟!. واضح است که اصل طرح خرید قسطی کوییک دارای اشکال نیست، بلکه عمدتا معایب این طرح به معتبر بودن یا نبودن فروشنده برمی‌گردد. بنابراین مهم‌ترین اصل در هنگام خرید اقساطی یک ماشین، انتخاب مجموعه درست برای معامله است.

اگرچه هر جا تقاضا برای یک موضوع زیاد باشد، بازار سیاه و کلاهبرداری هم به تبع افزایش پیدا می‌کند، اما با اندک تحقیق و تفحصی در بازار خودرو می‌توان به نام‌های درخشان و باسابقه‌ای برخورد کرد که دوست و رقیب از عملکرد آن‌ها به نیکی یاد می‌کنند. این روزها کم نیستند مجموعه‌های معتبری که طرح فروش اقساطی کوییک تحویل فوری عرضه کنند، قراردادهای شفاف تنظیم نمایند و در برابر دریافت وجه، بخشی از سند خودرو را به نام خریدار بزنند. مجموعه‌هایی مانند فرنام خودرو در فقدان ارایه طرح‌های فروش اقساطی سایپا فرنام خودرو ، خلا موجود را پر کرده‌اند و بستری برای ماشین‌دار شدن همه اقشار جامعه با هر توان مالی پدید آورده‌اند.

  • مزایا و معایب خرید نقدی کوییک دست دوم

اگر به گزینه خرید کوییک کار کرده در برابر طرح‌های فروش اقساطی کوییک هم فکر می‌کنید، این قسمت را با دقت بیشتری بخوانید. مهم‌ترین مزیت خرید نقدی این است که مقروض نمی‌شوید. یکباره پول را می‌پردازید و تمام. دیگر هیچ کاری با فروشنده نخواهید داشت. اما در طرح‌های اقساطی شما تا پایان سر رسید اقساط با فروشنده باید در ارتباط باشید.

حال باید بدانید که کوییک کار کرده معایبی هم دارد. اولین ایراد وارد بر آن این است که شما هیچ اطلاعی از اینکه چه بر سر خودرو پیش از شما آمده است ندارید. نمی‌دانید این ماشین در پارکینگ بوده، زیر سایبان قرار داشته، ساعات متوالی زیر نور آفتاب یا در باران و برف پارک شده است، نمی‌دانید استایل رانندگی مالک قبلی چگونه بوده؛ به موقع آن را به سرویس دوره‌ای برده یا نه، به موقع به آن سوخت‌رسانی کرده است یا نه. به طور کلی همانقدر که ضرب المثل معروف معتقد است ازدواج مانند هندوانه دربسته است، خرید ماشین دست دوم هم چنین شرایطی دارد.

وقتی قرار باشد در طرح فروش اقساطی کوییک شرکت کنید، نگران موجودی حسابتان نیستید، بنابراین در انتخاب رنگ، مدل، قیمت و ...دستتان باز است، اما در هنگام خرید از بازار دست دوم، چنین امکانی ندارید. ممکن است شما دلتان بخواهد کوییک ار بخرید، اما فقط به اندازه کوییک معمولی پول داشته باشید. ممکن است دلتان یک کوییک سفید رنگ بخواهد، اما در بازار خودروهای کار کرده ماشین دلخواه شما عرضه نشده باشد. و آخرین ایرادی که بر کوییک دست دوم وارد است هزینه‌های بیشتر نگهداری آن و برخوردار نبودن از تکنولوژی‌های جدید است.




آیا می‌توان شرایط قسطی کوییک متناسب با وضعیت اقتصادی کنونی کشور پیدا کرد؟

همیشه راهی وجود دارد. فقط کافی است تیزبین باشید، شما باید در نظر بگیرید که قیمت اقساطی کوییک واقعی باشد، حتما خودرو به صورت فوری به شما تحویل داده شود، امکان خرید با کمترین پیش‌پرداخت ممکن باشد و اقساط به صورت بلند مدت در نظر گرفته شود. اگر با چنین شرایطی مواجه شدید، شک نکنید که «بهترین» خواهد بود. برخی مجموعه‌ها مانند فرنام خودرو در طرح‌های فروش اقساطی کوییک، تمام این امتیازات را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند.

مقایسه شرایط فروش اقساطی خودرو در وب‌سایت‌های خارجی با مراکز فروش ایرانی

با بررسی وب‌سایت autotrader به عنوان یکی از معروف ترین مراکز فروش خودرو در خارج از کشور و مقایسه آن با مجموعه‌های وطنی به راحتی می‌توان دریافت که بسیاری از خدمات این مرکز مانند ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید، عرضه محبوب‌ترین خودروهای روز، تنظیم قراردادهای شفاف و فروش ماشین طی اقساط بلند مدت، توسط مجموعه‌های فروش قسطی خودرو ایرانی نیز به مشتری ارایه می‌شود. البته autotrader به همین‌ها بسنده نکرده و امکانی را فراهم آورده است که مشتری بتواند ماشین خودش را نیز در این وب‌سایت ثبت کرده و به فروش برساند، هم چنین برخی از قطعه‌های مصرفی مورد نیاز خودروها را نیز تامین می‌کند و به صورت آنلاین به فروش می‌رساند.




سخن پایانی

اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو استاندارد دارید، زمان را از دست ندهید و در انتخابتان شک نکنید. کوییک، بهترین گزینه‌ای است که برای خرید یک ماشین شهری می‌توانید داشته باشید، تنها نکته‌ای که باید همواره در نظر بگیرید، انتخاب مجموعه‌ای معتبر، خوشنام و باسابقه‌ برای معامله است که بهترین شرایط قسطی کوییک را در برابر خریدار قرار دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: