کد خبر: ۳۹۰۹۷۷
۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
0
نخستین اردوی فرهنگی، ورزشی ویژه بانوان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه‌زهرا(س)، بزرگداشت مقام زن و روز مادر با حضور مشاور وزیر در امور بانوان و خانواده و جمعی از بانوان این وزارتخانه برگزار شد.

نخستین اردوی فرهنگی، ورزشی ویژه بانوان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «نرجس بختیار‌خلج» در این گردهمایی ضمن تبریک ولادت خجسته حضرت زهرا (س)، بزرگداشت روز زن و روز مادر، گفت: بانوان منبع مهر و مهربانی هستند.
 
وی افزود: اگر تک‌تک بانوان کنار یکدیگر قرار بگیرند مجموعه‌ای از مهر و مهربانی تجمیع خواهد شد و خیر فراوانی به جامعه می‌رسد.
 
در ادامه این آیین «داوود سالمی» مدیر مجموعه فرهنگی، ورزشی تلاش از اجرای طرح کتابستان (طرح کتابخوانی ویژه بانوان) در آینده‌ای نزدیک خبر داد.  
 
«طاهره همیز» استاد دانشگاه و حوزه نیز درباره صفات حسنه اخلاقی حضرت فاطمه زهرا سخن گفت.
 
وی با بیان این که زنان باید ارزش‌های خود را بشناسند، تصریح کرد: شناخت زنان از خود، منجر به ایجاد خانواده‌ای سالم و مترقی خواهد شد.
 
همیز تأکید کرد: خانواده سالم و مترقی نیز منجر به ایجاد جامعه‌ای سلامت می‌شود.  
 
این استاد دانشگاه زنان را منشاء تغییر و تحول دانست و گفت: وضعیت زنان در جامعه به گونه‌ای است که صدای زنان شنیده می‌شود، بنابراین حکیمانه باید دانسته‌ها را جهانی کنیم.
 
در حاشیه این اردوی فرهنگی، ورزشی برنامه‌های جانبی شامل مسابقات ورزشی، شنا، عکاسی و نمایشگاه آثار سنتی ویژه بانوان برگزار شد.
 
این اردوی فرهنگی، ورزشی با همکاری معاونت توسعه و مدیریت منابع، دفتر امور زنان و خانواده وزارتخانه و مجموعه فرهنگی، ورزشی تلاش برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: