نماینده تام‌الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یزد:
کد خبر: ۳۹۰۹۷۸
۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
0
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رفع مشکلات را بر اساس برنامه‌هایی که طراحی‌‌شده در حال انجام است و مردم در میز ارتباطات مردمی باید به وضوح رفع مشکلاتشان را لمس کنند.

مردم در میز ارتباطات مردمی باید به وضوح رفع مشکلاتشان را لمس کنند

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد، در حاشیه دومین سفر رئیس‌جمهور به استان یزد، میز ارتباطات مردمی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزیر در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تشکیل شد.
 
«مهری طالبی‌دارستانی» نماینده تام‌الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به این که خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آحاد مردم را در بر می‌گیرد، سعی شده ایراداتی که در میز ارتباطات مردمی دور اول سفر رئیس‌جمهور و هیأت دولت سیزدهم به استان‌ها وجود داشت، رفع شود.
 
وی ادامه داد: باتوجه به تجربه‌ای که در دور اول سفر ریاست‌جمهوری کسب کردیم مسائل و مشکلاتی که مردم در حوزه‌های مختلف داشته‌اند را احصاء کرده و در این دور با برنامه‌ریزی مشخص، وارد میز ارتباطات مردمی شده‌ایم.
 
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه تأکید کرد: معاونین، مدیران‌کل و تعدادی از کارشناسان حوزه‌های مختلف تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ستاد وزارتخانه به استان یزد سفر کرده تا با مردم به صورت حضوری و چهره به چهره ارتباط گرفته و مشکلات را بر اساس ایراداتی که برطرف شده و برنامه‌هایی که طراحی شده است رفع کرده و مردم به وضوح رفع مشکلاتشان را لمس کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: