April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۱۱۲۲
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
0
آئین تکریم مقام زن همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا (س) با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل، معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل در ستاد مرکزی بیمه سینا برگزار شد.

خلاقیت و نگاه دقیق بانوان نقش بسزایی در بهبود فرآیند‌ها دارد

عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل شرکت ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، از زحمات و تلاش‌های بانوان همکار تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به اهمیت حضور بانوان در فعالیت‌های اجتماعی گفت: مادر و زن ستون اصلی و مهم زندگی است که نقشی بسیار اساسی در ایجاد یک جامعه سالم ایفا می‌کند.

وی بیان داشت: نگاه هنرمندانه و تیزبینانه بانوان می‌تواند موجب ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌های شرکت شود، همچنین با استفاده از تفکر خلاق در زندگی کاری و فعالیت‌های روزمره خود می‌توانید کار‌های سخت را آسان کرده و با نتایج شگفت‌انگیزی روبه‌رو شوید.

نائب رئیس هیئت مدیره بیمه سینا افزود: ذات روز زن و تکریم مقام مادر، قدردانی است. روز‌هایی در تقویم به ثبت رسیده که جلوه‌هایی از زیبایی هر جامعه را نمایان می‌کند که آن را جشن می‌گیرند و روز مادر در تقویم همه جوامع از جایگاهی ویژه برخوردار است.

سلطانی ثانی با تاکید بر استفاده از تجارب، دانش و علوم روز توسط کارکنان تصریح کرد: اصلاح فرآیند‌ها و بهبود فعالیت‌های اجرایی شرکت مستلزم نگاه کارشناسی و تخصصی کارکنان به وظایف محوله است که بانوان با ارائه نظرات دقیق و خلاقانه خود می‌توانند نقس بسزایی در توسعه شرکت و حرکت به سمت اهداف عالی ترسیم شده داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه کارکنان از نظر احساسی روی شغل خود سرمایه‌گذاری می‌کنند و از آن امنیت می‌گیرند، گفت: خلاقیت می‌تواند ترس از شکست را تا حد زیادی کاهش دهد و تمام افراد بدون در نظر گرفتن موقعیت شغلی خود می‌توانند ایده‌های جدید و خلاقانه را برای رسیدن به نتیجه‌ای بهتر ارائه و آن پیاده‌سازی کنند.

در پایان این مراسم از بانوان شاغل در ستاد مرکزی بیمه سینا و همزمان در شعب سراسر کشور با اهداء گل تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: