غلامرضا خلیقی از خط جدید تولید و افزایش کارکنان به 1000 تن خبرداد
کد خبر: ۳۹۱۱۵۸
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
0
شرکت فولاد غرب آسیا در زمینه تولید نیز یک طرح توسعه‌ای با ظرفیت تولید ۵۰۰ هزار تن در سال در دست اجرا دارد.

شرکت فولاد غرب آسیا در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران ۱۴۰۱ + (فیلم)

با توجه به برنامه هرساله نمایشگاه چهارمین جشنواره ملی فولاد ایران در سالن همایش‌های هتل المپیک با حضور شرکت فولاد غرب آسیا و مدیریت محترم عامل جناب آقای مهندس خلیقی و مدیران ارشد سازمان برگزار گردید. در این جشنواره قراردادی در خصوص حذف لجن‌های روغنی به روش بیولوژیکی بین شرکت فولاد غرب آسیا و دانشگاه علم و صنعت ایران منعقد شد.

 

غلامرضا خلیقی مدیر عامل شرکت فولاد غرب آسیا با حضور در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران در گفتگو با پول نیوز گفت: شرکت فولاد غرب آسیا در شهر قم قرار دارد که نیم میلیون تن ورق سرد را تولید می کنیم که تولید عمده‌ی محصولات شرکت فولاد غرب آسیا، ورق‌های رنگی، ورق‌های گالوانیزه، قوطی‌سازی برای صنایع بسته‌بندی مانند رنگ روغن‌های صنعتی، کنسروسازی، صنایع خودروسازی، پوشش ساختمان‌ها و لوازم‌خانگی است.

به گفته این مدیر فولادی، شرکت فولاد غرب آسیا در زمینه تولید نیز یک طرح توسعه‌ای با ظرفیت تولید ۵۰۰ هزار تن در سال در دست اجرا دارد که این طرح در صورتی که تحریم‌ها مانعی بر سر راه تأمین برخی تجهیزات به وجود نیاورد تا فروردین ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید و مجموع ظرفیت تولید ورق سرد این شرکت را به یک میلیون تن خواهد رساند.


وی ادامه داد: حدود ۸۰۰ نفر در این شرکت کار میکنند که در حال ارتقا هستیم که ظرفیت خود را به ۱۰۰۰ نفر برسانیم. تولیدات این شرکت ورق‌های سرد است که مصرف آب بسیار پایینی دارد و در زمینه اشتغال زایی بسیار فعال و پویا هستیم و تعداد بسیار زیادی مشاغل مستقیم و غیر مستقیم وابسته به این شرکت مشغول هستند.

 
وی گفت: امروز یکی از بزرگترین مشکلاتی که سد راه تولید مخصوصاً برای شرکت‌های فولادی شده، مشکل کمبود برق است که شرکت فولاد غرب آسیا در راستای اهداف و استراتژی‌های کلان سازمانی خود در تلاش است با احداث یک نیروگاه ۲۵ مگاواتی و رفع مشکل قطعی برق تعهدات خود را نسبت به مشتریان و در نتیجه تأمین بازار داخلی کشور به نحو احسن انجام دهد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: