April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۱۱۹۷
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
0
آزمون متقاضیان عضویت در کمیته‌های طبقه‌بندی مشاغل کارگری به همت معاونت روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی و جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

آزمون متقاضیان عضویت در کمیته‌های طبقه‌بندی مشاغل کارگری برگزار می‌شود

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در اطلاعیه معاونت روابط کار آمده است: این آزمون در راستای اجرای ماده (۴۹) قانون کار- مصوب بهمن ماه ۱۳۸۹- و دستورالعمل ضوابط انتخاب و وظایف کمیته‌های دائمی طبقه بندی مشاغل کارگاه‌های مشمول قانون کار برگزار می‌شود.
زمان برگزاری آزمون متقاضیان عضویت در کمیته طبقه‌بندی مشاغل کارگری از ۲۶ لغایت ۲۸ بهمن سال جاری است.
الف- شرایط داوطلبان:
عضویت در کمیته طبقه‌بندی مشاغل کارگاه‌ها مطابق با ضوابط دستورالعمل انتخاب و وظایف کمیته‌های دائمی طبقه‌بندی مشاغل کارگاه‌ها
ارسال تقاضای شرکت در آزمون به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان
 ب-مدارک مورد نیاز جهت شرکت در آزمون
۱. تکمیل تقاضانامه اینترنتی از طریق وب گاه موسسه کار و تامین اجتماعی به نشانی الکترونیکی www.lssi.ir
۲. پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ ۳/۵۰۰/۰۰۰ (سه میلیون و پانصد هزار ریال) به صورت الکترونیکی و از طریق درگاه اینترنتی اعلامی
 ج- زمان ثبت‌نام
کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون متقاضیان عضویت در کمیته‌های طبقه بندی مشاغل کارگری ضمن مطالعه دقیق شرایط مندرج در آگهی در صورت داشتن شرایط باید از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ لغایت روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ به وب‌گاه موسسه کار و تامین اجتماعی به نشانی www.lssi.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام کنند.
متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و از موکول کردن آن به روز‌های پایانی خودداری کنند. بدیهی است که مدت زمان ثبت نام تمدید نمی‌شود.
د- پرداخت وجه ثبت نام
متقاضیان واجد شرایط باید با مراجعه به وب‌گاه اعلام شده، نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ ۳/۵۰۰/۰۰۰ ریال به صورت الکترونیکی اقدام کنند.
به ثبت‌نام‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌شود.
 هـ- تاریخ برگزاری و نحوه شرکت در آزمون
آزمون در روز‌های چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ لغایت ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ به صورت الکترونیکی، با حضور متقاضیان در واحد‌ها و مراکز آزمون جهاد دانشگاهی در سراسر کشور برگزار می‌شود.
تاریخ و محل برگزاری و ساعت شروع آزمون از طریق سامانه ثبت‌نام و یا از طریق پیامک به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: