کد خبر: ۳۹۱۲۴۶
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
0
مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: عملکرد بانک مسکن در برخی حوزه‌های بانکداری دیجیتال خوب و مناسب بوده که باید ادامه یابد و سبک زندگی مشتریان بانک مسکن در خدمات الکترونیکی این بانک لحاظ شود.

سبک زندگی مشتریان بانک مسکن در خدمات الکترونیکی این بانک لحاظ شود

قربان اسکندری مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی در حاشیه جلسه «بررسی نقشه راه تحول دیجیتال بانک مسکن» در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا گفت: بانک مسکن در برخی حوزه‌های بانکداری دیجیتال از جمله راه اندازی سامانه کشف تقلب و احراز هویت و افتتاح حساب‌های غیر حضوری عملکرد مناسب و خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه باید تحول دیجیتال نسبت به دیجیتال‌سازی جدا و به این دو مقوله به طور جداگانه نگاه شود، اظهار کرد: تحول دیجیتال به تجربه مشتری باز می‌گردد و بنابراین باید توسعه یافته‌تر و عملیاتی‌تر از بحث دیجیتالی‌سازی دنبال شود.

مدیر کل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه سبک زندگی مشتریان بانک مسکن باید وارد کار حوزه تحول دیجیتال در این بانک شود، اظهار کرد: مشتریان بانک مسکن مشتریان خاصی هستند و تجربیات آنان با توجه به برخوردی که با این بانک دارند، متفاوت است؛ بنابراین باید سبک زندگی مشتریان بانک مسکن در خدمات الکترونیکی این بانک لحاظ شود.

اسکندری افزود: خدمات خودکار، شهودی و شخصی‌سازی شده در ۱۰ ساله آینده عملکرد بانک‌ها حرف اول را می‌زند. باید در آینده به مشتری تحلیل رفتار بدهیم و باید زودتر از مشتری نیاز‌های آنرا شناسایی و خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهیم.

وی با تشکر از اقدامات بانک مسکن در حوزه بانکداری دیجیتال تصریح کرد: محصولات خوبی در این حوزه معرفی شد و توانایی خوبی در این بانک در حوزه تحول دیجیتال وجود دارد که امیدواریم بانک مسکن با توجه به ظرفیت خود مسیر خوبی را در آینده طی کند و شاهد ارایه خدمات بیشتری در حوزه بانکداری دیجیتال از سوی این بانک باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: