April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل بازار متشکل ارزی:
کد خبر: ۳۹۱۲۹۰
۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
0
امیر هامونی گفت: حدود ۵۰ هزار سکه ربع بهار آزادی و با قیمت‌های کشف شده در فرآیند ثبت سفارش به روش حراج تک قیمتی معامله شد.

۵۰ هزار ربع سکه در بورس کالا معامله شد

مدیر عامل بازار متشکل ارز ایران در گفتگو با خبرنگاران، گفت: بر اساس برنامه‌ای که از قبل بانک مرکزی اعلام کرده بود، در این هفته شاهد عرضه گواهی سپرده سکه طلای ربع بهار آزادی در بورس کالا بودیم.

وی افزود: مطابق آگهی بورس کالای ایران این عرضه در طی سه روز معاملاتی انجام شد.

هامونی اضافه کرد: طی این سه روز حدود ۵۰ هزار سکه ربع بهار آزادی با قیمت‌های کشف شده در فرآیند ثبت سفارش به روش حراج تک قیمتی معامله شد. بدین ترتیب قیمت روز اول، ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، روز دوم، ۷ میلیون و ۹۰ هزار تومان و روز سوم ۷ میلیون و ۵۰ هزار تومان بود.

مدیر عامل بازار متشکل ارزی با اشاره به اینکه بانک مرکزی برنامه دارد تا در هفته‌های آینده نیز این عرضه‌ها را ادامه دهد، گفت: روش کشف قیمت و ثبت سفارش در عرضه‌های آینده بر اساس تفاهمی که با سازمان بورس صورت گرفته از طریق سازوکار بورس کالا است و از طریق آگهی رسمی بورس کالای ایران هفته آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: