April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۱۳۳۴
۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
0
مشاور رئیس سازمان غذا و دارو گفت: برای عقب نماندن از تکنولوژی در کشور باید الزامات آن را فراهم کنیم.

اخذ مجوز فروش آنلاین داروی مکمل و فرآورده‌های گیاهی توسط ۵۰۰ داروخانه

سجاد اسماعیلی، مشاور رئیس سازمان غذا و دارو گفت: توسعه تکنولوژی امری مهم محسوب می‌شود؛ اما باید الزامات آن دیده شود تا سلامت بیماران تحت تاثیر قرار نگیرد. برنامه ریزی در این خصوص لازم است.

به گفته وی در حال حاضر برای ارائه خدمات غیر حضوری و خرید آنلاین باید برنامه ریزی شده و بستری فراهم شود که با افرایش نظارت‌ها آسیبی به مردم وارد نشود.
 

او ادامه داد: در حال حاضر دارو رسانی به درب منزل به صورت پایلوت برای بیماران خاص تهرانی در حال انجام است که در صورت موفقیت آمیز بودن، طرح دارو رسانی در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

اسماعیلی بیان کرد: الان داروخانه‌ها اجازه دارند مکمل‌ها و دارو‌های گیاهی را به صورت آنلاین به فروش برسانند و در اختیار مردم قرار دهند. به همین خاطر داروخانه‌ها وب سرویس اختصاصی را راه اندازی کرده اند. ۵۰۰ داروخانه مجوز فروش مکمل و فرآورده‌های گیاهی را به صورت فروش آنلاین اخذ کرده اند.

او افزود: برای عقب نماندن از تکنولوژی در کشور باید الزامات آن را فراهم کنیم و پیوست‌های فنی و نظارتی دقیق‌تر از گذشته انجام شوند.

مشاور رئیس سازمان غذا و دارو گفت: با توجه به افزایش سرعت تکنولوژی در دنیا و دسترسی زیاد به آن، نباید از توسعه تکنولوژی در کشور عقب بمانیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: