دکتر بنیادی نائینی تمرکز شرکت بیمه پارسیان بر مدیریت تجربه کارکنان با بهره گیری از ابزارهای نوین فناوری و اطلاعات را از رموز موفقیت این شرکت در مسیر تحول و توسعه بازار با ارائه خدمات و بیمه نامههای نوین دانست و گفت: کارکنان شرکتهای بیمه، مشتریان داخلی آنها محسوب میشوند و رضایت آنها از محیط کار و تسهیل فرآیند صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت باعث افزایش بهره وری و کارایی آنها به عنوان کارمند و مشتری میشود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر مدیریت دانش کارکنان و شبکه فروش تاکید کرد و گفت: توانمند سازی شبکه فروش با استفاده از اپلیکیشنهای فناورانه، میتواند آنها را به سمت نقش واقعی خود که مشاوران بیمه هستند سوق دهد.
عضو هیات عامل بیمه مرکزی در ادامه ضمن قدردانی از شرکت طلیعه فناوری هوشمند که با معرفی سامانه یارا ۷۲۴ (سامانه جامع هوشمند خسارت خودرو) در این پویش حضور داشت، افزود: استفاده از هوش مصنوعی در ارزیابی خسارات خودرو جزو ایدههای نو در صنعت بیمه محسوب میشود که باید با حمایت شرکتهای بیمه در ابعاد گسترده عملیاتی شود، چرا که این اپلیکیشن علاوه بر تسهیل فرآیندهای پرداخت خسارت به کاهش و کشف تقلبات نیز کمک خواهد کرد.
دکتر بنیادی نائینی در پایان از تعامل خوب شرکتهای بیمه با شرکتهای دانش بنیان تقدیر کرد و آن را گامی در افزایش سهم بازار بیمه کشور، ضریب نفوذ و رضایتمندی ذینفعان صنعت بیمه دانست و بر ادامه این همکاری با هدف ارائه محصولات و خدمات نوین تاکید کرد.
گفتنی است، پنجمین پویش فناورانه" سه شنبههای نوآوری صنعت بیمه" هر هفته با حضور رئیس کل، اعضای هیات عامل، مدیران بیمه مرکزی و نمکایندگان سندیکای بیکمه گران ایران و پژوهشکده بیمه به همت معاونت طرح و توسعه در بیمه مرکزی برگزار میشود.