April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۱۳۷۵
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
0
رئیس هیات عامل ایمیدرو بر لزوم توجه به استراتژی تقویت بعد معدنی شرکت صنعتی و معدنی گل گهر تاکید کرد.

تاکید رئیس هیات عامل ایمیدرو بر تقویت بعد معدنی شرکت گل گهر

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، وجیه اله جعفری، رئیس هیات عامل ایمیدرو در نشست کارگروه کنترل مدیریتی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر بر لزوم تقویت استراتژی بعد معدنی در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر تاکید کرد. وی افزود: تنوع محصول از جمله مواردی است که شرکت معدنی و صنعتی گل گهر باید قطعا در تدوین استراتژی‌های خود آن را مد نظر قرار دهد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو خاطر نشان کرد: تربیت نیروی انسانی، توجه به حوزه‌های اکتشاف، زیرساخت و تامین مواد اولیه از دیگر مواردی است که این شرکت باید در برنامه ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت به آن توجه کند.
ایمان عتیقی، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر نیز در این نشست به ارائه استراتژی ها، چشم انداز و اهداف کلان این شرکت پرداخت.
وی کمبود سنگ آهن، تامین انرژی (گاز و برق) و مازاد عرضه گندله در کشور را از جمله مشکلات پیش روی تولید فولاد عنوان کرد و افزود: توسعه فعالیت‌های اکتشافی و تامین سنگ آهن، زیرساخت تامین انرژی، توسعه و تکمیل زنجیره ارزش فولاد، تنوع حوزه‌های کسب و کار، توسعه فناوری معدنکاری و توسعه زیرساخت‌های مدیریتی برخی از استراتژی‌های شرکت صنعتی و معدنی گل گهر هستند.
دراین نشست که با حضور اعضای هیات عامل، معاونان و مدیران ایمیدرو و همچنین مدیران شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران برگزار شد، چالش‌ها و راهکار‌های بهبود استراتژی‌ها و توسعه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: