کد خبر: ۳۹۱۴۰۷
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
0
مجری طرح کالابرگ الکترونیک گفت: خانوار‌های یارانه‌بگیر که حساب یارانه آن‌ها در استان هرمزگان افتتاح شده، مشمول این طرح می‌شوند.

جزئیات اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک

حمید فرداد مجری طرح کالابرگ الکترونیک با حضور در برنامه «میز اقتصاد» با اشاره به نحوه استفاده از کالابرگ الکترونیکی گفت: بعد از مصوبه مجلس نسبت به اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در صورت حذف ارز ترجیحی، ریاست جمهوری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کردند، بدون هیچ‌گونه شتابزدگی طرح اجرا شود.

وی افزود: امروز شبکه ملی ارتباطات در کشور ایجاد شده و این امکان به‌وجود آمده که هر مقدار کالای اعتباری برای کدملی‌های مختلف آحاد جامعه تخصیص داده شود.

فرداد بیان کرد: هم‌اکنون خانوار‌هایی که یارانه‌بگیر هستند و حساب یارانه آن‌ها در استان هرمزگان افتتاح شده است، مشمول این طرح می‌شوند.

مجری طرح کالابرگ الکترونیک گفت: خانوار‌هایی که یارانه دریافت می‌کنند، می‌توانند برای مشاهده میزان اعتبار و اقلام کالایی مصوب با تلفن همراه سرپرست خانوار، کد دستوری #۲۸*۷۸۸* را شماره‌گیری کنند و یا مراجعه به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir از میزان اعتبار خود مطلع شوند.

وی افزود: در این طرح اعتبار روی کدملی افراد درنظر گرفته شده است به عبارتی افراد می‌توانند با همه کارت‌های بانکی که متعلق به سرپرست خانوار است از اعتبارشان در فروشگاه‌های مجاز استفاده کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: