April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۱۴۱۸
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۰
0
بررسی تعداد برندگان قرعه‌کشی ایران خودرو حاکی از آن است که بین تعداد ظرفیت فروش با تعداد برندگان اختلاف وجود دارد.

علت اختلاف آماری تعداد ظرفیت عرضه با تعداد برندگان اعلامی ایران خودرو

نتایج قرعه‌کشی متقاضیان خرید عادی خودرو از شرکت ایران خودرو امروز شنبه اعلام شد.

براین اساس ظرفیت عادی تخصیص رانا پلاس در این دوره یک هزار و ۲۰۰ دستگاه و ظرفیت عادی تخصیص پارس سفارشی elx با موتور Xuyp هزار و ۲۰۰ دستگاه دستگاه، پارس سفارشی با موتور Xuyp در مجموع ۵ هزار و ۶۰۰ دستگاه و تخصیص عادی سورن پلاس دوگانه به متقاضیان ۴۰۰ دستگاه اعلام شده بود؛ که بعد از اعلام نتایج قرعه‌کشی متقاضیان عادی، معلوم شد که این شرکت ۱۰۵۷ نفر را به عنوان برنده خودرو رانا پلاس، ۱۰۴۸ نفر را برنده خرید پارس سفارشی elx، چهار هزار و ۸۴۷ نفر را برنده خودرو پارس سفارشی و ۳۴۵ نفر را برنده خودرو سورن پلاس دوگانه سوز اعلام کرده است.

براساس اطلاعات واصله، دلیل اختلاف تعداد ظرفیت فروش با تعداد برندگان، ریزش ثبت‌نام کنندگان قبل و بعد از قرعه کشی است.

بخشی از ریزش ثبت‌نام کنندگان در مرحله اول و قبل از برگزاری قرعه‌کشی و مربوط به ثبت‌نام کنندگانی است که در ۴۸ ماه اخیر در یکی از خودروسازی‌ها ثبت‌نام کرده و خودرو گرفته‌اند لذا در این مرحله حذف می‌شوند.

بخشی از ریزش ثبت‌نام کنندگان در مرحله دوم و بعد از قرعه‌کشی مربوط به افرادی است که در مرحله تایید ناجا پلاک فعال داشته‌اند و یا فاقد گواهی نامه بوده‌اند و لذا از لیست متقاضیان خرید خارج می‌شوند.

از طرفی دو گروه رزرو نیز وجود دارد یک گروه مربوط به کسانی که در مهلت تعیین شده اقدام به پرداخت وجه خرید نکرده‌اند و گروه رزرو جایگزین آنان می‌شود و دیگری نیز افراد جایگزین حذف شده در مرحله استعلام واجدان شرایط است؛ بنابراین به عنوان مثال اگر ظرفیت تخصیص خودرویی ۱۲۰۰ دستگاه است، اما اعلام شده که ۱۱۰۰ دستگاه تخصیص می‌یابد مابه التفاوت آن یعنی ۱۰۰ دستگاه خودرو به رزرو‌ها اختصاص می‌یابد و در نهایت همان ۱۲۰۰ دستگاه خودرو که قرار بوده به متقاضیان تخصیص یابد، اختصاص خواهد یافت و از طرفی برای دو گروه از مشتریان اصلی مشتری رزرو اعلام می‌شود.

مراسم قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران خودرو روز سه‌شنبه ۲۷ دی در ایران خودرو با حضور مسئولان نظارتی برگزار و امروز نتایج قرعه‌کشی متقاضیان عادی از طریق سایت این شرکت به نشانی esale.ikco.ir اعلام شد.

در این دوره از عرضه خودرو ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر متقاضی خرید خودرو ثبت نام کرده‌اند و براساس اعلام ایران خودرو ۲۱ هزار خودرو در مجموعه به متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و دارندگان خودرو‌های فرسوده عرضه می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: