April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
عسگریان در گردهمایی نظارت ستادی رئیس‌جمهور بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
کد خبر: ۳۹۱۴۲۷
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
0
دستیار ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گردهمایی نظارت ستادی رئیس‌جمهور بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعاون و اشتغال را از کلان پروژه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست.

تعاون و اشتغال از کلان پروژه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علیرضا عسگریان» در این همایش یکی از بزرگترین چالش‌های کشور را پایداری صندوق‌های بازنشستگی عنوان کرد.

وی تمرکز اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در دولت سیزدهم متمرکز بر محور ۴ کلان پروژه حکمرانی در بازار کار برای ایجاد یک میلیون شغل در سال، افزایش سهم تعاونی‌ها در اقتصاد از ۴/۸ کنونی به ۱۰ درصد، حرکت به سمت پایداری صندوق‌های بازنشستگی و اصلاح ساختار مدیریت و سودآوری شرکت‌های زیرمجموعه صندوق‌ها عنوان کرد.

دستیار ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع مدیران خانواده این وزارتخانه در سراسر کشور تأکید کرد: تمام برنامه‌ریزی‌ها باید برای پایداری صندوق‌های بازنشستگی انجام شود.

عسگریان با تشریح کلان پروژه‌هایی که تاکنون در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرایی شده است، تمرکزگرایی را هسته اصلی فعالیت‌های پیش‌رو توصیف کرد و گفت: ۵۷۰ برنامه، سیاست‌های ۱۲۰ گانه اجرایی و ۴۰ راهبرد برای حل مسائل و چالش‌های این وزارتخانه در حال پیگیری و انجام است.

دستیار ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تقلیل گرایی در برنامه‌ها، عدم استقبال از برنامه‌های جدید و تمایل به فعالیت‌های روزمره، عدم انسجام در برنامه‌ها، بی‌توجهی به کارایی و اثربخشی برنامه‌ها و... را از جمله مشکلات اصلی برنامه‌هایی دانست که به سرانجام مطلوب نمی‌رسند.

عسگریان ادامه داد: برای دستیابی به نتایج مطلوب در طرح‌ها تنها راه‌حل موجود هم‌سویی و تمرکز بر برنام‌ها و اهداف است.

وی در توصیه جدی به مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سراسر کشور و بدنه وزارتخانه، تمرکز بر برنامه‌ها را یک قاعده کلی عنوان کرد که همه ملزم به رعایت آن هستند.

دستیار ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: هر حوزه‌ای باید نسبت خود را با کلان‌پروژه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشخص کند.

عسگریان از حاضران در این گردهمایی خواست ارتباط فعالیت‌های حوزه‌شان را با این هدف مشخص و نوع خدمات سازمان یا واحد خود را برای کمک به تحقق این اهداف مشخص کنند.

همایش سالانه «مدیران، افق بهره‌وری و اشتغال» وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه در قالب نظارت ستادی و با حضور آیت‌الله دکتر «سیدابراهیم رئیسی» و «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پنج‌شنبه ۲۹ دی‌ماه در مرکز همایش‌های شهدای هفده شهریور این وزارتخانه برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: