April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۱۴۵۴
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
0

تاثیرات طراحی سایت اختصاصی روی سئو سایت

آیا طراحی سایت اختصاصی روی سئو سایت تاثیر دارد؟ این دقیقا همون سوالیه که خیلی از کسانی که  کارفرما یا مجری یک کسب و کار هستن میپرسن و زمانی که کارشون به طراحی سایت برای شرکت میرسه توی یک دوراهی عجیب گیر میکنن که سایت اختصاصی بهتره یا سایت وردپرسی؟ هر طراحی سایتی ممکنه ی سری معایب و کلی مزایا داشته باشه اما مهم اینه ما بدونیم چی رو انتخاب کنیم. حالا قبل از انتخاب هر نوع از این طراحی سایت، باید ببینیم کدوم یکی برای سئو سایت دست ما رو بازتر میذاره و انتخاب بهتریه؟

همونطوری که تو تمام مقاله ها از سئوکاران بزرگ دنیا گفته شده، سئو در تمامی سایت ها یکی هست و هیچ تفاوتی نداره اما اینکه دست شما باز باشه میتونید با سری ایده در بخش UI و UX سایت، تجربه کاربری بهتری ثبت کنید و بجای گمراهی مراجعه کننده که برای خرید یا مشاوره به سایت شما اومده، مخاطب رو مستقیم ببرید همونجایی که میخواید. حالا این مورد تو کدوم یکی از سایت های طراحی شده هست رو قراره به شما بگیم.

سایت های وردپرسی

وردپرس یک CMS یا سیستم مدیریت محتوای متن باز هستش که این سیستم رایگان بوده و همه میتونن از اون برای طراحی سایت استفاده کنن. خیلی از ویژگی ها بصورت پیش فرض در وردپرس موجوده و نیازی به کدنویسی مجدد نداره و این سرعت طراحی سایت رو بالا می بره. در واقع سایت های وردپرسی به گرد پای سایت های اختصاصی هم نمیرسن اما باید ی توضیحاتی میدادیم تا خودتون قضاوت کنین.

مزایای سایت وردپرسی

  • قیمت به صرفه به نسبت سایت های اختصاصی
  • طراحی سایت وردپرسی در زمان کمتر
  • قالب های متنوع بصورت آماده
  • سازگاری خوب با گوگل
  • اصلا نیاز به مهارت خاصی در زمینه برنامه نویسی نداره

معایب سایت های وردپرسی

  • کاهش سرعت لود سایت در سایت های وردپرسی
  • امکان آسیب پذیری سایت وردپرسی
  • سایت های وردپرسی برای افزایش امکانات سایت، انتخاب خوبی نیستن
  • پشتیبانی اختصاصی سایت امکان پذیر نیست
  • آپدیت های زیادی که باید هرچند وقت یک بار انجام بدید
  • تداخل افزونه ها با همدیگه(توی وردپرس شما نمیتونید از ی سری افزونه ها همزمان استفاده کنید

سایت های اختصاصی

سایت اختصاصی یعنی اینکه یک شرکت طراحی سایت مثل شرکت طراحی سایت اختصاصی ره وب یک سایت رو اختصاصی توسط برنامه نویس های خودش برای یک بیزینس یا شرکت خاص طراحی میکنه که میتونه این سایت با انواع زبان های تحت وب مثلPhp ،Java script  و... باشه. نه تنها در طراحی سایت های اختصاصی از قالب های آماده استفاده نمیشه بلکه تمام موارد و ویژگی های سایت توسط برنامه نویس شرکت تحلیل و کدنویسی میشه. سایت های اختصاصی با توجه به نیاز مشتری از صفر یا پایه طراحی و کدنویسی میشه.

طراحی CMS اختصاصی برای هر پروژه زمان زیادی رو میگیره اما نسبت به یک سیستم مدیریت محتوا که ویژگی های خیلی متنوعی داره که بتونه نیاز هزاران مشتری رو برطرف کنه خیلی ساده تر هست چون براساس نیاز مشتری طراحی میشه و هیچ بخش پیچیده و اضافی نداره.

معایب سایت های اختصاصی

  • هزینه بیشتر نسبت به سایت های وردپرسی
  • صرف زمان بیشتر برای طراحی سایت اختصاصی نسبت به وردپرس

الان با خودت میگی خب برم سراغ سایت های وردپرسی ولی کاملا در اشتباهی و باید به این فکر کنی که توی طراحی سایت های اختصاصی هیچ ایراد فنی وجود نداره و همین باعث میشه سئو سایت شما به بهترین شکل ممکن انجام بشه.

مزایای سایت های اختصاصی

  • شخصی سازی در بالاترین حد ممکن (به حدی که میتونید تمام ایده های خودتون رو اجرا کنید)
  • اضافه کردن موارد یا ویژگی هایی که اصلا در قالب های وردپرسی وجود نداره.
  • گرافیک خاص سایت های اختصاصی همیشه بهترین بوده
  • منحصر به فرد بودن سایت های اختصاصی چیزیه که دقیقا برای برندینگ شما لازمه
  • سئو پذیری بهتر (راجع به این مورد حتما صحبت میکنیم)
  • افزودن قابلیت های بیشتر در سایت های اختصاصی برای کارایی های متنوع تر
  • سئوی تکنیکال جهت پیشرفت در تمامی زمینه ها
  • ایجاد پنل های مدیریتی متنوع در صورت نیاز(با دسترسی های متفاوت)
  • تجربه رابطه کاربری بهتر و آسون(UI و UX)

طراحی سایت اختصاصی چجوری روی سئو سایت تاثیر میذاره؟

با این معایب و مزایایی که گفتیم به راحتی متوجه میشید که چرا برای سئوی بهتر و هدفمند از طراحی سایت اختصاصی استفاده میشه. همونطوری که توی تمام سایت ها گفته شده روش سئو در تمامی سایت ها تقریبا یکیه اما آیا این یعنی پیشرفت کار هم توی هردوسایت یکیه. کوچیکترین موردی که میتونیم بگیم اینه که تو سایت های اختصاصی از کدهای کوچکتر و هدفمندتر استفاده میشه و ممکنه تو وردپرس مجبور به استفاده از چیزی بشید که اصلا برای سئو سایت شما مفید نیست.

به همین علت که کدنویسی سایت های اختصاصی متفاوته، روش سئو اون هم توی برخی از قسمت ها متفاوته. از اونجایی که سایت های اختصاصی مثل سایت های دیگه نیستن و از نظر ویژگی و امکانات مثل گرافیک و قالب سایت بصورت منحصر بفرد طراحی میشن، سئو سایت اختصاصی هم توی مرحله سئو قالب کلی سایت باید از روش سئو کلاه سفید استفاده کنین تا با مشکل مواجه نشید. برای شروع فرآیند سئو سایت اختصاصی و افزایش سرعت سایت که اولین مرحله اونم بهینه سازی قالب سایت هست که نیاز به تغییر و ویرایش کدها داره که بهتره این تغییرات توسط برنامه نویس و طراح سایت صورت بگیره، چون ویرایش و تغییر کدهایی که توسط یک برنامه نویس دیگه انجام شده و بصورت اختصاصی و منحصر بفرد هست، بیشتر از طراحی یک سایت از صفر تا صد زمان و نیرو نیاز داره.

شرکت طراحی سایت اختصاصی

شرکت های زیادی تو بحث طراحی سایت اختصاصی فعالیت میکنن که از بین این شرکت ها، شما باید برید سراغ اون شرکتی که چندین پروژه سایت اختصاصی در زمینه های مختلف داشته باشه تا بتونید پروژه های اون سایت رو از نزدیک ارزیابی کنید. شرکت طراحی سایت اختصاصی ره وب تو این مدت که داره فعالیت میکنه نشون داده هنری که داره کار هرکسی نیست و این هنر رو شما میتونید تو طراحی سایت اختصاصی از فروش بلیط تا محصول ببینید.

کار کردن تیم سئو کنار تیم طراحی سایت و قالب توی شرکت طراحی سایت اختصاصی ره وب دقیقا همون چیزیه که کارفرما به اون احتیاج داره

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: