کد خبر: ۳۹۱۴۵۸
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
0
بانک سپه با حمایت ویژه از توسعه دانش بنیان و توسعه صنعت علمی کشور در احداث و آماده سازی کارخانه هوشمندسازی و نوآوری را به سر انجام رسانید.

با حمایت بانک سپه از امیدنیو به بهره برداری رسید

در عرصه پیشرفت تکنولوژی و نیاز توسعه اقتصادی به فناوری های نوین در کشور اقداماتی در خصوص تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی صورت گرفته است که این مقوله نیاز شدید به حمایت کلان دارد که  با درایت مدیران ارشد بانک سپه ایجاد زیست بوم هوشمندسازی و نوآوری در دستور کار قرار گرفته است با ایجاد اولین کارخانه هوشمندسازی و نوآوری کشور با محوریت هوشمندی در کسب و کار‌ها و فرایند‌ها به منظور ارائه خدمتی نوین برای افزایش بهره وری و اعتلای کشور در دست اقدام قرار گرفت.


بانک سپه با حمایت ویژه از توسعه دانش بنیان و توسعه صنعت علمی کشور با عقد تفاهم نامه همکاری مشترک در احداث و آماده سازی فضای فیزیکی کارخانه هوشمندسازی و نوآوری به همت مدیران و همکاران خدوم در مجموعه بانک سپه و دیگر مجموعه به سر انجام رسید.


با بهره برداری نهایی از کارخانه هوشمندسازی و نوآوری امیدینو فضایی جدید در زیست بوم علم و فناوری کشور به منظور اتصال مستقیم شرکت‌های دانش بنیان و فناور، بازار و صنعت را شاهد باشیم.

با حمایت بانک سپه از امیدنیو به بهره برداری رسید

 امیدینو به عنوان اولین کارخانه هوشمندسازی و نوآوری کشور همزمان با اختتامیه اولین جشنواره جهش هوشمندسازی در روز شنبه ۱۷ دی ماه سال جاری با حضور دکتر دهقانی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در محل کارخانه امیدینو برگزار خواهد شد.

 

کارخانه هوشمندسازی و نوآوری امیدینو، اولین کارخانه هوشمندسازی کشور است که در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین و طی تفاهم نامه همکاری فی مابین بانک سپه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در فضایی بالغ بر ۸۵۰۰ متر مربع و در ۶ طبقه با بهره‌مندی از بهترین امکانات افتتاح شده و عرصه‌ای جدید در زیست بوم علم و فناوری کشور خواهد بود.


هدف از تشکیل این کارخانه توسعه و استقرار نهاد‌های زیست بوم همچون مراکز نوآوری، شتاب دهنده‌ها و استارتاپ ها، مهارت افزایی و توانمندسازی نخبگان حوزه هوشمندسازی، پاسخ به نیاز‌های فناورانه و اولویت‌های حوزه هوشمندسازی کشور با اتکا به شرکت‌های دانش بنیان است که به عنوان نقطه اتصالی برای شرکت‌های نوآور و دانش بنیان در کنار شرکت‌های بزرگ برای ایجاد قطب (هاب) نوآوری حوزه هوشمندسازی و ارتباط هدفمند با فعالان داخلی و خارجی این حوزه و ایفای نقش نوآوری درون سازمانی با هدف شناسایی کارکنان نوآور و خلاق به شمار می‌رود.


این کارخانه که در هفت حوزه فینتک، انرژی، معدن، حمل و نقل، سلامت، کالا‌های اساسی، کشاورزی (امنیت غذایی) فعالیت می‌کند یکی از شرکت‌های گروه فناوری اطلاعات بهپویان هوشمند امید وابسته به بانک سپه است.


در مراسم افتتاحیه که با بازدید از بخش‌های مختلف نیز همراه بود، دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از حمایت مدیرعامل بانک سپه از اقتصاد دانش بنیان قدردانی کرد و گفت: بانک سپه ارزش سرمایه گذاری در اقتصاد دانش بنیان را به درستی درک می‌کند.


دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در افتتاح کارخانه هوشمندسازی و نوآوری کشور با اشاره به تاکید در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و برنامه تحول راهبردی بانک سپه اقداماتی در جهت توسعه دانش بنیان در کشور را انجام داده است.


با حمایت بانک سپه و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری توافق هایی صورت گرفته که مرجعیت هوشمندسازی را داشته باشند و به جوانان کشور در زمینه دانش بنیان کمک هایی صورت گرفته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: