کد خبر: ۳۹۱۴۷۶
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
0
سرپرست اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش از افزایش ظرفیت پهنای باند و همچنین افزایش ظرفیت سایت‌های موجود به منظور ارائه ارتباطات پایدار در ایام نوروز خبر داد.

آمادگی تله کیش برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی کیش

محمد عزیزی سرپرست و عضو هیات امنای اپراتور تلفن همراه کیش (تله کیش) گفت: در راستای وظایف این اپراتور در ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی ۱۴۰۲ و با توجه به پیش بینی افزایش ورود گردشگران و حجم استفاده از ابزار‌های ارتباطی در این ایام تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با اپراتور‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطات سیار در جزیره جهت افزایش ظرفیت پهنای باند و ظرفیت سایت‌های موجود به منظور ارائه ارتباطات پایدار در حال انجام است.

عزیزی افزود: با توجه به این که عموم مردم در ایام نوروز از ابزار‌های ارتباطی استفاده می‌کنند، از این رو با ورود گردشگران نوروزی، پیش بینی افزایش حجم ترافیک ارتباطی در روز‌های آغازین سال و استفاده چند برابری مردم از وسایل ارتباطی از جمله اینترنت، تلفن همراه و تلفن ثابت امری بدیهی است.

سرپرست و عضو هیات امنای اپراتور تلفن همراه کیش تاکید کرد: سیاست این اپراتور در راستای تامین نیاز‌های کیشوندان و گردشگران درخصوص فراهم شدن زیرساخت‌های مناسب برای بهره مندی از اینترنت پایدار، ارسال و دریافت موفق پیام کوتاه، مکالمه با کیفیت تلفن ثابت و تلفن همراه و نیز پاسخگویی شبانه روزی اپراتور‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی در جزیره کیش است.

وی تاکید کرد: در راستای پاسخگویی به مشترکین اپراتور‌های تلفن همراه و همچنین ثبت درخواست رفع مشکلات ارتباطی در اپراتور تله کیش شماره ۰۷۶۴۴۱۱، همراه اول شماره ۹۹۹۰ و برای مشترکین سایر اپراتور‌ها شماره۰۹۱۲۹۹۹۰، اپراتور ایرانسل شماره ۷۰۰ و شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای مشترکین سایر اپراتور‌ها در نظر گرفته شده است.

عزیزی ­ادامه داد: برای مشترکین اپراتور تلفن همراه رایتل، شماره۲۰۰ و برای مشترکین سایر اپراتور‌ها شماره ۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰ به عنوان کانال‌های ارتباطی مردم جهت پاسخگوئی و پیگیری مشکلات تعیین شده است.

سرپرست­اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۹۵و پایگاه اینترنتی cra.ir.۱۹۵ نیز برای دریافت نظرات مردم و ثبت و رسیدگی به شکایات مشترکین در ایام نوروز و سایر مقاطع سال فعال است.

عزیزی افزود: اقدامات سازمان منطقه آزاد کیش در راستای ارائه زیرساخت‌های مناسب به اپراتور‌های تلفن همراه، با احتساب ۵ سایت تجمیعی مخابراتی که در مناطق نوبنیاد ۲ و ۳، مهستان، فاز ۴ صدف و میدان خارک در سال ۱۴۰۱ افتتاح شد؛ در حال حاضر تعداد ۳۹ سایت تجمیعی مخابراتی ماکرو در جزیره کیش و یک سایت تلفن همراه در جزیره هندورابی نیز جهت بهره برداری اپراتور‌های ارتباطی فعال در جزیره کیش اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: عملیات بهینه سازی تابلو برق‌های ورودی، نصب سیستم اعلام حریق، نصب چراغ‌های فوتوسل جدید، نصب درب‌های جدید با قابلیت افزایش امنیت و گردش هوای مناسب و همچنین بهینه سازی سایت‌ها و... با حمایت و همکاری معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان در حال انجام می‌باشد.

سرپرست اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش گفت: هم اکنون تنها مرکز اصلی ورودی ارتباطات دیتا به جزیره کیش مرکز مخابراتی شهدای گمنام می‌باشد که با توجه به بهره برداری از فیبر پشتیبان توسط شرکت ارتباطات زیرساخت و با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش در سال گذشته، لزوم ایجاد مرکز پشتیبان (پروتکشن) در جزیره کیش همانند سایر نقاط کشور در راستای پایداری ارتباطات اصلی بیش از پیش مورد نیاز است.

وی تاکیدکرد: انتظار می‌رود اداره مخابرات استان هرمزگان با تسریع در تحویل ساختمان مرکز صدف به شرکت ارتباطات زیرساخت، امکان ایجاد مرکز پشتیبان در جزیره کیش را در هنگام بروز قطعی در یکی از دو مسیر یا سایر حوادث غیر مترقبه فراهم سازد؛ تا در حوزه ارتباطات ورودی، شاهد خللی در ارائه خدمات ثابت و سیار به مشترکین جزیره کیش نباشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: