April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۱۴۸۹
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
0
دوره آموزشی بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری، آتش سوزی و مسئولیت بیمه آرمان ویژه نمایندگان شعب ساری، کرمانشاه، سنندج، همدان، یزد، تنکابن، رشت، زنجان و اردبیل برگزار شد.

دوره‌های آموزشی بیمه آرمان ویژه نمایندگان در شعب چند استان برگزار شد

با توجه به شروع کمپین فروش نماینده آرمانی از ۱۵ آبان ماه سالجاری و در راستای افزایش سطح دانش فنی نمایندگان تحت سرپرستی رضائی مقدم سرپرست منطقه ۳، دوره آموزشی بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری، آتش سوزی و مسئولیت بیمه آرمان ویژه نمایندگان شعب ساری، کرمانشاه، سنندج، همدان، یزد، تنکابن، رشت، زنجان و اردبیل برگزار شد.

گفتنی است این دوره‌ها با همکاری و هماهنگی پرهام بیانیان معاون مدیر آموزش، سرپرستان و رؤسای شعب مذکور، واحد‌های بازاریابی و فروش، بیمه‌های زندگی و همچنین آتش سوزی و مسئولیت در آذر ماه سالجاری در محل شعب ساری، کرمانشاه، همدان، یزد، رشت بیمه آرمان به انجام رسید.

خاطر نشان می‌شود: بررسی و رفع مشکلات و همچنین پاسخگویی به سوالات نمایندگان از سوی امیر محمد رضائی مقدم سرپرست منطقه ۳، پایان بخش جلسات آموزشی مذکور بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: