کد خبر: ۳۹۱۵۵۲
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
0
معاون ساماندهی شبکه ملی بهره‌وری ایران اعلام کرد: اعتبار جایزه بهره وری ایمیدرو به دلیل ایجاد فضای رقابتی، یادگیری و یاددهی به عنوان شاخص های اعتبارسنجی این سازمان، بالاست.

اعتبار جایزه بهره وری ایمیدرو در بخش معدن و صنایع معدنی بالا است

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، محمدرضا حصاری امروز در نهمین همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران با بیان این مطلب گفت: جایزه بهره وری ایمیدرو یکی از ۶ جایزه‌ای است که توسط سازمان ملی بهره وری اعتبارسنجی شده است. مبنای این سازمان ملی بهره وری از اعتباردهی و اعتبارسنجی، ایجاد فضای رقابتی، یادگیری و یاددهی بین شرکت‌های دولتی و خصوصی است.
وی افزود: از جایزه بهره وری ایمیدرو انتظار داریم که به سمت ایجاد کادرسازی، نظریه سازی و نیز ایجاد یک جریان بهره وری در زیست بوم بهره وری حرکت کند. چرا که معتقدیم بهره وری موتور محرکه و پیشرفت کشور است.

بهره وری حوزه معدن، بالاتر از سایر بخش‌ها
معاون ساماندهی شبکه ملی بهره‌وری ایران با بیان اینکه برای رشد اقتصادی تنها می‌توانیم از ۲ ابزار «افزایش کمی» همچون افزایش منابع و معادن یا «افزایش کیفی» (بهره وری) از میان منابع موجود استفاده کنیم، گفت: با توجه به منابع موجود، باید از ابزار کیفی و ارتقای بهره وری استفاده کنیم.
وی ادامه داد: در حوزه معدن، شاخص رشد اقتصادی ۶.۱ درصد است که نسبت به دیگر بخش‌های اقتصادی از وضع بهتری برخوردار است. اما در حوزه سرمایه نیروی انسانی در این بخش، نیاز به افزایش مهارت و انتقال تجربه برای رسیدن به شرایط مطلوب داریم.
حصاری با اشاره به ۳ راهکار برای ارتقای بهره وری در بخش معدن و صنایع معدنی تصریح کرد: این راهکار‌ها شامل ورود حاکمیت به حوزه بهره وری سرمایه گذاری در بخش ماشین آلات، ارتقای بهره وری نیروی انسانی با افزایش آموزش و به اشتراک گذاری تجربه و نیز جلوگیری از خام فروشی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: