کد خبر: ۳۹۱۵۸۵
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
0
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز گفت: با ورود سامانه سرمایشی جدید به کشور، مصرف گاز خانگی مجددا اوج گرفت و به ۶۴۵ میلیون متر مکعب در روز افزایش یافت.

مصرف گاز خانگی مجددا اوج گرفت

محمدرضا جولایی مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز با اشاره به آخرین وضعیت مصرف گاز در کشور عنوان کرد: روز گذشته مصرف گاز خانگی به ۶۴۵ میلیون متر مکعب در روز رسید و ۲۰ میلیون متر مکعب نسبت به روز قبل خود افزایش یافت و پیش‌بینی می‌شود روند مصرف دوباره افزایشی شود.

وی افزود: در روز‌های گذشته مجددا سامانه سردی وارد کشور شده است و این تقاضا را از مردم داریم که در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند تا مجددا در تامین گاز دچار مشکلات نشویم.

جولایی گفت: در روز‌های گذشته بین ۷۰ تا ۸۰ درصد از گاز تولیدی کشور در بخش خانگی مورد مصرف قرار گرفت که عدد بسیار بزرگی است.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز اشاره کرد: مردم می‌توانند با تنظیم دمای خانه روی ۱۸ درجه، خاموش کردن بخاری‌های اضافی، پیوستن به پویش هر خانه یک اتاق گرم، پوشیدن لباس گرم، بستن درز‌ها و ... به خادمان خود به شرکت ملی گاز برای تامین پایدار گاز همه مردم کشور به خصوص در انتهای شبکه گاز کمک کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: