کد خبر: ۳۹۱۷۴۹
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
0
شرکت بیمه پاسارگاد به منظور گسترش فعالیت‌های بیمه‌های زندگی و ارائه خدمات به هموطنان عزیز تبریزی، شعبه تخصصی اشخاص تبریز را راه اندازی کرده است. آیین راه اندازی شعبه تخصصی اشخاص شهر تبریز با حضور مسعود احمدی مدیر منطقه ۶، روسا و کارشناسان شعبه‌های بلوار آذربایجان و ولیعصر تبریز در روز اول بهمن ماه برگزار شد.

گسترش فعالیت بیمه پاسارگاد در شهر تبریز

این شعبه در تبریز، بلوار آذربایجان، تقاطع سرداران فاتح، جنب ایران خودرو، ساختمان بیمه پاسارگاد، طبقه دوم شماره تلفن: (۲۰ خط) ۳۲۸۵۷۰۰۷- ۰۴۱ داخلی ۳ آماده خدمت رسانی است.

کارشناسان بیمه پاسارگاد در محیطی منحصر به فرد و فضایی مناسب علاوه بر شعبه تخصصی اشخاص تبریز در شعبه‌های ولیعصر و بلوار آذربایجان در شهر تبریز انواع خدمات تخصصی بیمه‌های زندگی و غیرزندگی را به هموطنان عزیز ارائه می‌دهند.

گفتنی است، هموطنان گرامی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی شعبه‌ها و نمایندگی‌های این شرکت به پایگاه اطلاع رسانی بیمه پاسارگاد www.pasargadinsurance.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: