کد خبر: ۳۹۱۷۸۴
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
0
مدیرکل اموراستان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز به کار قرارگاه اشتغال با هدف نظارت میدانی بر طرح‌های اشتغال توسط اداره‌کل امور استان‌ها خبر داد.

قرارگاه نظارت میدانی بر طرح‌های اشتغال استانی وزارت کار آغاز به کار کرد

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حبیب‌الله جلیلی» در این‌باره گفت: تشکیل «قرارگاه اشتغال کشور» در امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حسب دستور مقام عالی وزارت انجام گرفت.

وی افزود: نظر به تأکید رئیس محترم جمهور در خصوص ایجاد تعهد یک میلیون شغل در سال در همایش نظارت ستادی و اجلاسیه سراسری مدیران اجرایی استان‌ها و دستگاه‌های تابعه این وزارت و دستور وزیر کار در جهت تحقق تعهد صورت گرفته، طی جلسه‌ای که با همکاری معاونت اشتغال برگزار شد، مقرر گردید "قرارگاه اشتغال" با هدف نظارت حضوری بر طرح‌های اشتغال ثبت شده در سامانه رصد در اداره‌کل امور استان‌ها آغاز به کار نماید.

جلیلی اظهار داشت: فعالیت این قرارگاه که از روز شنبه ۸ بهمن‌ماه آغاز و تا روز شنبه ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت، توسط ادارات‌کل استان‌ها پیگیری و کمیته‌ای در این دفتر، فعالیت آن را رصد و ارزیابی می‌نماید.

مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: مقرر است، استان‌ها در بازه زمانی چهل روز فعالیت قرارگاه اشتغال تمام طرح‌های ثبت‌شده در سامانه رصد را طی هماهنگی با مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی طرف قرارداد به صورت میدانی و حضوری، نظارت و هر ۴۸ ساعت یک بار گزارش میزان نظارت صورت گرفته را اعلام نمایند.

وی گفت: گزارش دریافتی با گزارش جامع سامانه سانار تطبیق داده شده، جمع‌بندی لازم صورت گرفته و در اختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل امور استان‌های وزارت کار بیان کرد: بنا داریم در ۴۰ روز فعالیت این قرارگاه حداقل ۱۵ مورد گزارش ارزیابی استان‌ها جهت استحضار وزیر محترم ارسال گردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: