April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۱۹۷۱
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
0

هوم وین بهترین همراه شما برای خرید پنجره دوجداره

همانطور که می‌دانید خرید پنجره‌ دوجداره کار بسیار پیچیده‌ای است و دلیل آن تعدد پروفیل‌های موجود در بازار است. از طرفی برای سفارش طراحی پنجره‌های دوجداره شما باید علاوه بر پروفیل، نوع یراق و حتی انواع شیشه‌های دوجداره را به خوبی بشناسید تا بهترین پنجره با بهترین کارایی برا شما نصب شود.

همچنین یکی از مشکلاتی که ممکن است برای خریدار به وجود بیاید، عدم استفاده از پروفیل با سطح مقطع نامناسب است که باعث بروز هزینه تعویض پنجره خواهد شد.

در این مقاله قصد داریم تا مواردی که باید در خرید و انتخاب پنجره دوجداره در نظر داشته باشید را با هم بررسی کنیم. بدون شک دانستن نکات خیلی ساده می‌تواند به شما در خرید پنجره UPVC و آلومینیومی کمک کند.

پنجره دوجداره آلومینیومی یا UPVC

انتخاب پنجره دوجداره UPVC یا آلومینیومی به عوامل مختلفی بستگی دارد. این موارد از نوع بازشو گرفته تا کارایی می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال برای پنجره‌های کشویی و قدی بهتر است که از پروفیل آلومینیومی استفاده کنید. همچنین اگر می‌خواهید پنجره‌های قدیمی خود را بازسازی کنید، بهتر است که از پنجره‌های قدیمی به عنوان ساب فریم برای پنجره دوجداره یو پی وی سی استفاده کنید.

اگر به دنبال طرح‌های چوبی و رنگی هستید می‌توان از پنجره‌های دوجداره روکش لمینت استفاده کنید. پروفیل این پنجره‌ها هیچ تفاوتی با پنجره‌های یو پی وی سی نداشته و فقط پیش از پروسه مونتاژ پنجره روکش می‌شوند.

پنجره دوجداره را از کجا بخریم؟

بهترین کار برای سفارش در و پنجره دوجداره، جست‌وجو در اینترنت است. شما می‌توانید با بررسی پیش فاکتور شرکت‌های مختلف و کیفیت پروفیل مورد نیاز، بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین شرکت سازنده درب و پنجره باید، محصول را بیمه کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل بدونه هزینه اضافی آن را برطرف کند.

چرا پنجره دوجداره؟!

پنجره‌های دوجداره با توجه به کارایی که در عایق‌بندی ساختمان دارند، بهترین گزینه برای جلوگیری از مصرف انرژی و ورود گردوغبار به داخل خانه هستند. همچنین اگر در مکان‌های پر رفت‌وآمد زندگی می‌کنید، بهتر است این پنجره‌ها را جایگزین پنجره‌های قدیمی کنید.

در مواردی که میزان سروصدا در اطراف خانه شما زیاد باشد، شرکت‌های سازنده پنجره سه جداره را به جای مدل دوجداره توصیه می‌کنند که هزینه‌های آن نیز بالاتر خواهد بود. اما در مواردی با شیشه‌های دوجداره‌ای که بین آن‌ها با گاز آرگون پر شده این ضعف را جبران نمود.

ویژگی‌های پنجره‌های دوجداره

هوم وین بهترین همراه شما برای خرید پنجره دوجداره

پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی و آلومینیومی دارای ویژگی‌های شاخصی هستند که به آرامش محیط خانه و عایق‌بندی ساختمان کمک می‌کنند. در زیر به بخشی از این ویژگی‌ها اشاره شده است.

  • قیمت مقرون‌به‌صرفه به نصب آهن
  • عایق‌بندی حرارتی
  • جلوگیری از ورود آلاینده‌های صوتی
  • قابلیت روکش و رنگ کردن پروفیل
  • نورگیر کردن خانه
  • کاهش مصرف انرژی
  • قابلیت بازیافت و بازگشت به چرخه تولید
  • امنیت بالا

انواع پنجره دوجداره

مدل پنجره‌ دوجداره با توجه نوع پروژه، طراحی نما و بودجه شما انتخاب می‌شود. بنابراین در زیر به انواع این پنجره‌ها اشاره شده است.

  • پنجره تک حالته
  • پنجره دو حالته
  • پنجره ثابت
  • پنجره کشویی
  • پنجره فولکس واگنی
  • پنجره کلنگی
  • پنجره رنگی و روش لمینت
  • پنجره قوسی

ضمانت کیفیت پروفیل و پنجره دوجداره

اگر تصمیم دارید از پنجره دوجداره در ساختمان خود استفاده کنید، باید از فروشنده بخواهید ضمانت‌نامه کتبی به همراه مهر و امضا در اختیار شما قرار دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکلات بالا، نسبت به برطرف کردن عیب پیش آمده اقدام کند.

همچنین اگر از پروفیل با کیفیت استفاده می‌کنید، باید فروشنده ضمانت دهد که پروفیل در طول ۱۰ الی ۱۵ سال زرد نخواهد شد.

چرا هوم وین؟

هوم وین به‌عنوان یک مجموعه تخصصی در ساخت و مونتاژ انواع پنجره های UPVC و آلومینیومی دوجداره با کیفیت در بازار ایران فعالیت دارد و همچنین این مجموعه دارای سابقه طولانی مدت در زمینه تولید درب و پنجره در بازار بوده و بدون واسطه و به‌صورت مستقیم با تامین‌کننده در ارتباط است.

مجموعه هوم وین با شرکت‌های بزرگی چون هافمن، وین تک، هابرمن، دل وین، پروفیل آرارات و… همکاری می‌کند و با توجه به نیاز مشتریان خود باکیفیت‌ترین پنجره‌ها را تولید می‌کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس WWW.HOMEWIN.IR مراجعه کنید.

درباره هوم وین بیشتر بدانید!

شرکت هوم وین با هدف تولید پنجره‌های دوجداره عایق و استاندارد آلومینیوم و UPVC برندهای مختلف با بهره‌گیری از فناوری‌های روز جهان، تخصص و تجربه ۱۲ ساله کادر مدیریتی، در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در شهر شیراز شروع کرده است و در این مدت کوتاه توانسته است با در نظر گرفتن چشم اندازهای خود (تولید درب و پنجره باکیفیت) به اهداف خود در مسیر این چشم‌انداز دست یابد. شرکت هوم وین در سال ۱۴۰۰ برای توسعه استراتژی‌های خود به تهران منتقل شد تا خدمات بیشتری به سراسر نقاط ایران ارائه دهد. این مجموعه با هدف افزایش رضایت مشتریان بهترین خدمات را به مهندسین عمران و معماری ارائه می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: