کد خبر: ۳۹۲۰۱۴
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
0
دکتر اسماعیل لله گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام ا... دهه فجر را تبریک و تهنیت گفت.

22 بهمن نقطه عطفی است که در تاریخ کشور ماندگار شد

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب شکوه‌مند ایران اسلامی و ایام الله فرخنده دهه فجر را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انقلاب شکوه‌مند سال ۵۷، نقطه عطفی در تاریخ سیاسی - اجتماعی کشور است. حادثه‌ای که سرآغاز تغییرات اساسی در تمامی عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شد و مردم آزاده و مبارز ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) سرآغاز دوران جدید را جشن گرفتند.

انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگ‌ترین انقلاب‌های سده بیستم در جهان بود که اهمیت ایران اسلامی را در نظام بین الملل دو چندان کرد و این انقلاب را در کانون توجه سیاست مداران، تحلیل گران و متفکران داخلی و خارجی قرار داد. انقلابی که بسیاری از نظریات و تئوری‌های اندیشمندان غربی را به چالش کشید و شگفتی ساز شد، اکنون وارد دوران جدیدی شده است که با توجه به تجربیات گذشته و نگاه به آینده، برنامه‌های تحولی خود را اجرایی می‌کند.

۲۲ بهمن ماه تجدید میثاق با آرمان‌های انقلابی است که تاکنون دوره‌های سخت و حساسی را پشت سر گذاشته است. بانک رفاه کارگران ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، در طول دوران پر افتخار انقلاب اسلامی و سرلوحه قرار دادن آرمان‌های انقلاب و امام، همواره در صف اول خدمت رسانی به هم وطنان در حوزه مالی و پولی، سلامت و مسئولیت‌های اجتماعی کشور بوده است و در شرایط حساس کنونی نیز تلاش می‌کند تا در طلیعه گام دوم انقلاب و ورود انقلاب اسلامی به دومین مرحله خودسازی و جامعه‌پردازی، با همت مضاعف، مشارکت و استفاده از خرد جمعی در نهضت خدمت رسانی دولت مردمی سیزدهم، نقش خود را در رشد و بالندگی کشور به خوبی ایفا کند و در مسیر تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی گام بردارد.

اسماعیل للـه گانی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: