April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۰۲۶
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
0

شاید شما هم به دنبال تجربه‌های بی‌نظیری هستید که از دل یک سفر بیرون می‌آیند. دوست دارید به دنیا سفر کنید و از جاذبه‌های مهیج آن لذت ببرید؟ به عنوان اولین قدم، لازم است که برای دریافت ویزای آن کشور اقدام کنید. ويزاي توريستي كانادا، این امکان را به شما می­دهد تا با شرایطی مناسب، به این کشور سفر کرده و اقامت کوتاه مدتی را تجربه کنید.

گردشگری در یک کشور بکر!

شهرها و ایالت‌های کانادا انتخاب‌های متنوعی از شگفتی‌های بکر را به مسافران و گردشگران فراهم می‌کنند. از مراکز شیک و بین­المللی گرفته تا استراحتگاه‌های کوهستانی و شهرهای دریایی همگی جاذبه‌های منحصربه‌فردی هستند که در هیچ جایی قابل رویت نیستند.

در قلب این کشور تورنتو، بزرگترین شهر کانادا و مرکز اصلی هنر و فرهنگ کانادا واقع شده است. در همان نزدیکی، آبشار نیاگارا وجود دارد که یک جاذبه دیدنی برای همه بازدیدکنندگان کانادا است که هرگز از تماشای آن خسته نمی‌شوید.

در استان همسایه و فرانسوی زبان کبک، مونترال مرکز مد، فرهنگ و تاریخ این کشور شناخته می‌شود که می‌توانید از آن لذت ببرید. بنابراین، اگر به دنبال تجربه‌ای منحصربه‌فرد هستید، باید ابتدا نسبت به دریافت ويزاي توريستي كانادا اقدام کنید.

جاذبه‌های گردشگری ایتالیا

ایتالیا دارای بیشترین تعداد میراث جهانی یونسکو در جهان است. هنرهای بی‌بدیل و بناهای تاریخی در همه جای این کشور تاریخی دیده می‌شود. شهرهای بزرگ هنری آن مانند رم، ونیز و فلورانس شهرت جهانی دارند و قرن هاست که بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کند.

ایتالیا علاوه بر گنجینه­های هنری، دارای سواحل زیبا، دریاچه‌های حوزه آلپ و کوه‌های سرپوشیده از برف و جذاب بسیاری است. جای تعجب نیست که اغلب مردم جهان به آن لقب (Bel Paese) یا کشور زیبا را داده‌اند. بنابراین، اگر به دنبال تجربه‌ای منحصربه‌فرد هستید، باید ابتدا نسبت به دریافت وقت سفارت ایتالیا اقدام کنید. می توانید از خدمات اکی او برد برای دریافت ویزای ایتالیا یا ويزاي توريستي كانادا اقدام کنید.

جاذبه‌های گردشگری فرانسه

کشور فرانسه برخی از زیباترین مناظر جهان را از بلوارهای جذاب پاریس گرفته تا استراحتگاه‌های شیک ساحلی کوت دازور، ارائه می‌دهد. قلعه‌های افسانه‌ای، کلیساهای با شکوه و روستاهای زیبا، نمایشگاه‌های نقاشی رمانتیک‌ محیط منحصربه‌فردی را پدید آورده که هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد.

در فرانسه باشکوه، انواع بناهای تاریخی معاصر با سامانه حمل و نقل سریع، بازدیدکنندگان را به محیط کتاب داستان‌گونه‌ای می‌کشاند که گویی از فضای قرن بیست و یکم در حال گذار هستند. اگر به دنبال یک سفر مهیج هستید، بهتر است با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید.

سپس آثار هنری شناخته شده را در موزه لوور مشاهده نمایید. یک روز را در کاخ زیبای ورسای و شکوه سلطنت قرن شانزدهمی این کشور بگذرانید. همچنین خوب است بدانید غذای سنتی فرانسه به عنوان میراث فرهنگی یونسکو نیز ثبت گردیده است. می­توانید با دریافت ویزای فرانسه، از این جاذبه­ها لذت ببرید. همچنین به سادگی با ويزاي توريستي كانادا، به این کشور نیز سفر کنید.

هر منطقه از کشور افسانه‌ای فرانسه، دارای غذاهای متمایز و فرهنگ خاص خود است. منطقه ساحلی بریتانی، جذابیت اعصار گذشته را به گردشگران ارائه می‌دهد و  دهکده‌های ماهی­گیری عجیب و غریب و بنادر دریایی باستانی شما را مجذوب خود خواهد کرد.

در کوه‌های آلپ فرانسه، غذاهای دلچسبی از فوندو پنیر به گردشگران ارائه می‌شود و خوراکی‌های مخصوصی در کلبه‌های دنج نزدیک پیست‌های اسکی سرو می‌شود. برای چشیدن تمامی این لذت‌ها ابتدا باید اقدام به تعیین وقت سفارت فرانسه کرده و سپس عازم دنیای رویایی و شیرین فرانسوی شوید.

کلام آخر

برای اطلاع از نحوه سفر به کشورهای جذاب دنیا برای اقامت‌های توریستی و گردشگری می‌توانید از خدمات تخصصی مشاوره در این زمینه کمک بگیرید و متناسب با شرایطی که دارید بهترین‌ها را انتخاب کنید و از یک اقامت عالی لذت ببرید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: