تابه‌حال درمورد بازی‌ های کریپتویی فکر کردید؟  آیا می‌دانید که در حال حاضر در دنیا میلیون‌ها نفر در حال کسب درآمد از طریق بازی‌ های بلاکچینی هستند؟ شما هم می‌توانید از همین امروز شروع کنید؛ ساعت‌های بیکاری خود را بازی کنید، توکن و رمز ارز هر بازی کریپتویی را جمع کنید، بازی‌های خود را توسعه دهید و بفروشید و درنهایت به درآمد دلاری برسید.

حتماً در این خصوص که چگونه باید درآمد خود از بازی‌های مبتنی‌بر بلاکچین را تبدیل به دلار کنید نگران هستید؛ شما می‌توانید به‌راحتی با اعتماد به صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس، آنچه که از بازی‌ های کریپتویی کسب کردید را تبدیل به دلار کنید و به یک درآمد فوق‌العاده که از راهی سرگرم‌کننده به‌دست آمده برسید.

در این قسمت قصد داریم بدون مقدمه، سراغ بهترین بازی‌ های بلاکچینی برویم که می‌توانید در سال 2023، از تجربه‌شان لذت ببرید و کسب درآمد دلاری کنید. همراه ما باشید تا بازی موردعلاقه و پولساز خود را پیدا کنید.

images_1674970830.jpg

معروف‌ترین و بهترین بازی‌ های کریپتویی سال 2023

برای شروع بازی‌ های کریپتویی نباید دست‌دست کنید. امروز دیگر برای کسب رمز ارز لازم نیست حتماً وارد بازار رمز ارزها شوید، در این بخش با انتخاب یک مورد از این بازی‌ های بلاکچینی، به‌زودی به درآمد رمز ارزی خوبی دست پیدا خواهید کرد.

      • بازی Thetan Arena

فقط کافی است فضای این بازی کریپتویی جذاب را ببینید تا دست به‌کار شوید و تنها با صرف چند ساعت زمان در روز، به دو نوع توکن THC و THG در ازای بردهای مختلف دست پیدا کنید. بازی Thetan Arena اولین بار در سال 2021 توسط سازندگان و توسعه‌دهندگانش منتشر شد. همان‌طور که گفتیم، در ازای هر برد در هر مرحله، سازندگان تایوانی این بازی مهیج، به شما توکن THG و THC خواهند داد.

طبق عنوان این مقاله، بازی‌ای که معرفی کردیم مبتنی‌بر بلاک‌چین است و جالب‌تر این‌که دارای توکن‌های اختصاصی خودش است. اگر از میان بازی‌ های کریپتویی این بازی جذاب انتخاب شما باشد، می‌توانید آیتم‌های مختلفی طراحی و تولید کنید. همچنین دستتان باز است که آثار هنری بسازید و سپس به دیگر کاربران بفروشید؛ چه کاری راحت‌تر از این برای کسب رمز ارز و تبدیل آن به دلار؟ 

      • بازی Axie Infinity

یکی از پرطرفدارترین بازی‌های برپایهٔ بلاک‌چین در سال 2023، قطعاً اکسی اینفینیتی خواهد بود. خوب است بدانید که سیستم پرداخت Axie Infinity بر مبنای اتریوم است. شما می‌توانید با انجام این بازی و کسب رمز ارزهایش، به درآمد برسید. همچنین می‌توانید برای کسب درآمد دلاری از طریق این بازی و سایر بازی‌های برپایهٔ بلاکچین، از خدمات صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس استفاده کنید.

در بازی اکسی اینفینیتی ابتدا باید از طریق فروشگاه بازی، کاراکترهای فانتزی آن را خریداری کنید و سپس از آن‌ها به‌عنوان عامل نابودگر دشمنان در نبردهای مختلف استفاده کنید. شیوهٔ مبارزات در این بازی نوبتی است. برای شروع این بازی بلاکچینی از سری باز‌های کریپتویی، لازم است سه اکسی، معادل 0.0421 اتریوم و همچنین معادل 79 دلار داشته باشید. با برد مراحل این بازی، به شما توکن‌های SLP و AXS تعلق می‌گیرد. همچنین این شرایط فراهم شده‌است تا شما بتوانید توکن‌های خود را با دیگر بازیکن‌ها مبادله کنید؛ حتی توکن AXS در این بازی قابل معامله در برخی از صرافی‌ها از جمله صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس است.

images_1674970866.jpg

      • بازی کریپتویی The Sandbox

The sandbox از سری بازی‌ های بلاکچینی جدید نیست و 11 سال از زمان انتشار آن می‌گذرد. ولی حدوداً 3 سال است که سازندگانش تصمیم گرفتند بستری فراهم کنند تا کاربران بتوانند دارایی‌های دیجیتالی مختص به خود را بسازند و بعد در صورت تمایل، آن‌ها را با دیگر کاربران مبادله کنند. کلیت این بازی به این صورت است که شما کارکتر‌ها و آثار هنری خودتان را می‌سازید و بعد آن‌ها را به‌فروش می‌رسانید.

The Sandbox از سری بازی‌ های کریپتویی مبتنی‌بر بلاکچین اتریوم است و توکن‌های اختصاصی خود را دارد. توکن اصلی‌ای که در این بازی به‌دست می‌آورید، SAND نام دارد و قابل مبادله با سایر کاربران است. این توکن نیز قابل معامله در صرافی ارز دیجیتال یوبیتکس است.

      • بازی بلاکچینی Crypto Kitties

اگر به‌دنبال یک بازی کریپتویی رایگان هستید و یافتن آن برایتان به کاری غیرممکن تبدیل شده‌است، به این پیشنهاد ما اعتماد کنید. کریپتو کیتیز ( Crypto Kitties) یکی از بازی‌های مبتنی‌بر بلاک‌چین رایگان است و البته داستان فوق‌العاده جذاب و شیرینی دارد. در این بازی شما در نقش پرستار و مراقبِ چندین گربهٔ بانمک ایفای نقش خواهید کرد. این به شما بستگی دارد که کدام گربه را برای خرید و نگه‌داری انتخاب کنید.

پس از خرید گربه‌ها، باید آن‌ها را پرورش دهید، بزرگ کنید و همچنین از ترکیب آن‌ها به گربه‌های جدیدتر و بانمک‌تر برسید. مثلاً در این بازی شما می‌توانید دو نژاد متفاوت گربه را ترکیب کرده و یک نژاد جدید خلق کنید که از ارزش بالایی هم برخوردار است. این بازی نیز همانند دیگر بازی‌ های کریپتویی، مبتنی‌بر بلاک‌چین اتریوم است، بنابراین قابلیت مبادله در صرافی نیز دارد.

      • بازی کریپتویی Sorare

بچه‌های دههٔ شصت و هفتاد تقریباً همگی تجربه‌ و خاطرهٔ خوشی از کارت بازی دارند. بازی‌ای که طی آن باید کارت بازیکن‌های مشهور فوتبال را جمع‌آوری می‌کردیم. با بازی کریپتویی Sorare مجدداً این خاطر زنده می‌شود، اما به شکلی جدیدتر و در فضای مبتنی‌بر بلاک‌چین. در اینجا شما باید مشغول به جمع‌آوری کارت بازیکن‌های متفاوت شوید.

جذابیت این بازی در این است که بتوانید کارت بازیکن‌های خیلی مشهور و برتر را به‌دست آورید که ارزش و همچنین امتیاز زیادی دارند. در این بازی کریپتویی شما چهار حریف دیگر نیز خواهید داشت که با هم یک تیم متشکل از پنج فوتبالیست را شکل خواهید داد. در هر مسابقه‌ای که برنده شوید، کارت‌های بیشتری کسب می‌کنید. همچنین ممکن است در ازای برد یک بازی، اتریوم دریافت کنید. اتریوم‌های ذخیره‌شده را می‌توانید در صرافی یوبیتکس مبادله کنید.

      • بازی کریپتویی AXO

یکی از بازی‌ های کریپتویی و پرطرفدار این روزها AXO است. در حقیقت این بازی خودش یک توکن دیجیتالی محسوب می‌شود. AXO نوعی ایردراپ است. ایردراپ‌ها مسیری هستند که برخی از ارزهای دیجیتالی برای اعطای هدیه به کاربران خود انتخاب می‌کنند.

images_1674970920.jpg

جمع‌بندی

بازی‌ های کریپتویی از دسته بازی‌های پولساز هستند که می‌توانند به شما برای کسب درآمد دلاری کمک کنند. شما می‌توانید با انتخاب و بازی هر یک از این مواردی که معرفی کردیم، توکن‌ها و رمز ارزهای مختص به هرکدام را کسب کنید. توکن‌های به‌دست آمده در این بازی‌ها، ضمن این‌که قابلیت مبادله دارند، قابل معامله در صرافی‌های ارز دیجیتال همچون صرافی یوبیتکس هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: