کد خبر: ۳۹۲۱۷۵
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
0

آمارکتس یکی از بهترین بروکر های فارکس است که توانسته است در سال‌های اخیر توجه تریدرهای ایرانی را به خود جلب کند. این کارگزاری محبوب محدودیتی برای خدمات دهی به ایرانیان ندارد و دفتر اصلی آن در جزیره مونتنگرو ثبت شده است. در ادامه به طور کامل بروکر AMarkets را مورد بررسی قرار می‌دهیم. لازم به ذکر است به لطف پشتیبانی فارسی قوی این بروکر و البته کمی هم بخت و اقبال، آمارکتس به یکی از گزینه های اصلی بین تریدرهای فارکس ایران تبدیل شده است. با رفتن هات فارکس از ایران استقبال از آمارکتس رشد بیشتری پیدا کرد. ای مارکت در طول سابقه 15 سال فعالیت خود در زمینه بازار Forex سابقه بسیار درخشانی داشته است.

آمارکتس چیست؟

آمارکتس یکی از بروکرهای فعال در بازار مالی فارکس است که از سال 2007 با نام تجاری  AMarkets شروع به فعالیت کرده است. این کارگزاری در ایران با نام‌های مختلفی از جمله ای مارکتس، آ مارکت و ای مارکت شناخته می‌شود. شروع کار ای مارکت از دفتری در مونتنگرو بود و در حال حاضر در کشورهای روسیه، اوکراین، انگلستان، ترکیه، قبرس، ارمنسان، تایلند، آفریقای جنوبی و چندین کشور دیگر دارای نمایندگی است. استفاده از این Broker محدودیتی برای افراد ایرانی ندارد و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند.

رگولاتوری بروکر AMarkets

همانطور که برای تشخیص کیفیت و اصالت یک کالا باید به علامت استاندارد روی آن توجه کنیم، برای تشخیص میزان اعتبار یک کارگزاری فارکس نیز باید به رگولاتوری و سازمان هایی که آن کارگزاری را رگوله کرده‌اند توجه نماییم. به دلیل تحریم بودن ایران اکثر Brokerها با شعبه آفشور خود به افراد مقیم ایران خدمات می‌دهند. کیفیت اجرایی آمارکتس توسط Verify My Trade(VMT) تائید شده و از بهترین استانداردهای اجرایی پیروی می‌کند. همچنین تاریخچه معاملات به صورت ماهانه توسط VMT تحلیل می‌شود.

حساب اسلامی بروکر آمارکتس

یکی از مزیت های اصلی AMarkets ارائه حساب اسلامی بر روی تمام حساب‌های معاملاتی به کاربران خود است. به ندرت می توان بروکری را پیدا کرد که حساب اسلامی بدون محدودیت زمانی و بدون کمیسیون اضافه ارائه دهد. همچنین تقریبا هیچ یک از بروکرها بر روی حساب های ECN خود امکان حساب اسلامی یا بدون سواپ ارائه نمی دهند، اما در ای مارکت این امکان وجود دارد که شما برروی تمام انواع حساب ها درخواست حساب اسلامی کنید. کافیست حساب معاملاتی خود را باز کنید و در پنل کاربری درخواست تغییر حساب به اسلامی را بدهید. بعد از تایید درخواست شما، سوآپ از معاملات فارکس و فلزات شما حذف خواهد شد. دقت داشته باشید که برروی سهام و شاخص ها و کریپتوکارنسی ها کماکان سواپ خواهید داشت.

پلتفرم های فعال آمارکتس

پلتفرم‌ های معاملاتی در بروکر آمارکتس

بستر انجام معاملات در بروکر آمارکتس متاتریدر 4 و 5 است که در نسخه وب هم ارائه می‌شود. در آموزش بازار فارکس امیر تریدر به صورت جامع به مباحث معامله در بروکر آمارکتس پرداخته شده است. این کارگزاری دارای لایسنس قانونی برای Mt4 و Mt5 است. تریدرها می‌توانند به هر دو برنامه یا اپلیکیشن تلفن همراه MT4 و MT5 آمارکتس دسترسی داشته باشند که برای دستگاه‌های آیفون، آیپد و آندرویدی در دسترس هستند. برنامه‌های تلفن همراه مناسب و در عین حال قدرتمند هستند و بسیاری از ویژگی‌های موجود در نسخه‌های دسکتاپ را ارائه می‌دهند. معامله‌گران می‌توانند از ابزارهای مختلف ترسیم نمودار برای تجزیه و تحلیل قیمت‌ها و حفظ بازار با استفاده از منبع اخبار یکپارچه استفاده کنند. سفارشات را می توان تنها با یک ضربه وارد کرد و قیمت‌ها را می توان در زمان واقعی در چارچوب پنجره نظارت بازار Market Watch window مشاهده کرد. معامله‌گرانی که می‌خواهند در یک حساب بدون ریسک تجارت کنند می‌توانند در نسخه آزمایشی ثبت‌نام کنند که در آن حساب ۱۰ هزار دلار سرمایه بصورت مجازی وجود دارد. حساب آزمایشی یک ابزار عالی برای معامله‌گران جدید است، زیرا به شما اجازه می‌دهد تا مهارت‌های معاملاتی را تمرین کرده و معاملات را بدون استفاده کردن از سرمایه واقعی انجام دهید. ​

افتتاح حساب دمو در بروکر آمارکتس

قبل از این که شروع به انجام معاملات واقعی در فارکس کنید نیاز است تا برای آشنایی با پلتفرم‌های معاملاتی مدتی را در حساب دمو شروع به فعالیت کنید. برای افتتاح حساب دمو باید ابتدا در وبسایت آمارکتس ثبت نام کنید. برای این کار کافیست پس وارد شدن به لینک افتتاح حساب دمو، نام و نام خانوادگی، ایمیل و شماره تماس خود را وارد نمایید. پس از مطالعه قوانین تیک را بزنید و بر روی افتتاح حساب کلیک کنید تا اکانت آزمایشی شما ایجاد شود. حال با وارد کردن مشخصات این اکانت در متاتریدر می‌توانید شروع به معامله کنید. برای آموزش مرحله به مرحله این کار می‌توانید به مطلب افتتاح حساب دمو در بروکر آمارکتس مراجعه کنید.

حداقل سرمایه برای افتتاح حساب در آمارکتس

حداقل مقدار سرمایه برای افتتاح حساب در بروکر آمارکتس 100 دلار است. شما می‌توانید با 100 دلار حساب فیکس یا استاندارد افتتاح کنید. بنابراین بسته به نوع استراتژی خود و میزان تجربه و مهارتتان یکی از این حساب‌ها را انتخاب کنید.

کپی تریدینگ در آمارکتس چیست؟

کپی تریدینگ

حضور در بازارهای مالی  و موفقیت در آن نیازمند این است که شما کاملا آموزش ببنید و آموخته‌های خود را در مارکت پیاده سازی کنید. اما عده ای برای این کار فرصت کافی ندارند. خوشبختانه به دلیل پتانسیل بالای بازارهای مالی فعالیت در این Market فقط به ترید کردن محدود نمی‌شود و روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد. یکی از این روش‌ها استفاده از خدمات کپی تریدینگ است. در سیستم کپی تریدینگ شما حسابتان را به یک تریدر حرفه‌ای که استراتژی معاملاتی موفقی دارد وصل می‌کنید. پس از این کار تمامی معاملات و پوزیشن‌هایی که آن فرد باز می‌کند بر روی حساب شما هم اعمال می‌شود. خوشبختانه بروکر آمارکتس از قابلیت کپی تریدینگ پشتیبانی می‌کند برای این کار شما پس از ساخت حساب در این کارگزاری باید وارد داشبورد کناری پنل خود شوید. به طور کلی برای این کار باید 3 گام زیر را طی کنید:

  • ایجاد اکانت و ولت کپی تریدینگ
  • انتقال وجه به ولت ساخته شده
  • اتصال حساب به اکانت تریدر مورد نظر

اگر نمی‌دانید چه کسی را برای ترید انتخاب کنید می‌توانید سوابق معاملاتی معامله گرانی که این کار را انجام می‌دهند بررسی کنید. Amarkets اطلاعات کاملی از سود و ضررهای گذشته این افراد، میزان دراودان حساب و … در اختیار شما قرار می‌دهد. پس از اتصال بسته به توافقی که بین شما و معامله گر صورت گرفته سود حساب تقسیم می‌شود.

اسپرد و کمیسیون معاملات در بازار فارکس

یکی از موارد مهمی که در انتخاب بروکر نقش اساسی دارد میزان اسپرد و کمیسیونی است که به ازای هر معامله پرداخت می‌کنید. اگر شما یک تریدر روندی و بلند مدت هستید ممکن است این موضوع برایتان کم اهمیت باشد. اما یک اسکلپر به دلیل تعداد معاملاتی بالا در طول روز حتما باید در حسابی معامله کند که کمترین میزان اسپرد و کمیسیون را بپردازد. معمولا کمترین میزان اسپرد مربوط به حساب های Ecn است.  Spread در حساب فیکس یا اسپرد ثابت برابر با 3 پیپ است که نسبتا مبلغ زیادی است. در حساب استاندارد هم اسپرد شناور و برابر 1.3 پیپ در هر معامله است. شناور بودن به این معنی است که این مزان بسته میزان نقدینگی، ساعات خرید و فروش و … قابل تغییر است. در صورتی که شما درخواست حساب اسلامی دهید می‌توانید معاملات خود را بدون کمیسون و هزینه سوآپ شبانه انجام دهید. آمارکتس این امکان را فراهم کرده است که بتوانید بر روی تمام حساب های موجود در این بروکر درخواست دهید. البته حساب اسلامی فقط بر روی جفت ارزهای فارکس و فلزات اعمال می‌شود و سایر نمادها مانند کریپتوکارنسی‌ها و … همچنان شامل Spread می‌شوند.

سخن پایانی پیرامون بروکر آمارکتس

به دلیل تحریم‌های موجود در ایران تعداد بروکرهای معتبر جهانی که به ایرانیان خدمات می‌دهند محدود است. یکی از بروکرهای مطرحی که در ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار محبوب است بروکر آمارکتس است. این کارگزاری از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و با شعبه آفشور خود که دارای رگولاتوری FSASVG است به ایرانیان خدمات می‌دهد. شما می‌توانید به سه نوع حساب استاندارد، فیکس و ای سی ان در این بروکر دسترسی داشته باشید. حداقل میزان سرمایه برای شروع فعالیت در این کارگزاری 100 دلار است و با ایجاد اکانت در آن به 500 نماد معاملاتی دسترسی خواهید داشت. اگر قصد انتخاب بروکر و شروع فعالیت در فارکس را دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما این بروکر را امتحان کنید. با افتتاح حساب در این کارگزاری می‌توانید از خدمات مجموعه ما که اشتراک سیگنال فارکس و یا آموزش فارکس است استفاده نمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: