April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۱۸۹
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
0
​مراسم گرامی‌داشت ولادت حضرت امام محمد تقی (ع) و آغاز دهه مبارک فجر با حضور مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در نمازخانه برج سپهر برگزار شد.

برگزاری مراسم گرامی‌داشت آغاز دهه فجر در بانک صادرات ایران

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، همزمان با فرخنده زادروز حضرت امام محمد تقی (ع) و آغاز دهه فجر، مراسم گرامی‌داشت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در نمازخانه برج سپهر برگزار شد.
در این مراسم که با سخنرانی رضا سراج، تحلیل‌گر مسائل سیاسی همراه بود، ٤٤ سال تلاش مردم و مسئولان برای پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مقاومت و تجلیل از دستاورد‌های انقلاب در مسیر توسعه و پیشرفت کشور گرامی داشته شد و اهمیت و جایگاه جغرافیای سیاسی ایران در بین کشور‌های منطقه و لزوم مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب و حمایت از محور مقاومت در این مراسم مورد تاکید قرار گرفت.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران موازنه و شطرنج سیاسی را از ٤٤ سال پیش تاکنون در عرصه بین‌المللی تغییر داده است، افزود: با گذر از پیچ تاریخی در تحولات جهانی و پیوستن ایران به پیمان‌های اقتصادی منطقه‌ای و جهانی، تعادل مناسبی در منطقه به نفع ایران به وجودخواهد آمد.
تحلیل‌گر مسائل سیاسی و بین‌الملل در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تاثیر مقاومت ملت ایران در مقابل طمع‌ورزی‌ها و تلاش استکبار برای تضعیف کشور طی دهه‌های گذشته، خاطرنشان کرد: تراز تجاری کشور پس از ٧٠ سال مثبت شده و با پیوستن به کشور‌های عضو منطقه شانگ‌های، استفاده از واحد‌های پولی کشور‌های «بریکس» و راه‌اندازی کریدور شمال و جنوب، کشور ما به هاب تجاری منطقه تبدیل خواهد شد و بخش بیشتری از نیاز‌های منطقه را تامین خواهیم کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: