April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
با سرمایه گذاری و بازسازی خطوط تولید صورت می گیرد:
کد خبر: ۳۹۲۱۹۲
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
0
مدیرعامل سایپا آذربایجان همزمان با آغاز گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروری شکوهمند انقلاب اسلامی از سرمایه گذاری ۷ هزار میلیارد ریالی برای بازسازی و نوسازی ماشین آلات این شرکت خبر داد.

بهبود کیفیت تولیدات سایپاآذربایجان

به گزارش سایپانیوز، روح الله زینالی با بیان این مطلب افزود: در بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا از خطوط تولید و با پیگیری‌های انجام شده، مجوز بازسازی و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات شرکت سایپا آذربایجان دریافت شد.

او افزود: در سال‌های گذشته در شرکت سایپاآذربایجان بازسازی و نوسازی ماشین آلات صورت نگرفته است که در این راستا با حمایت‌های مدیرعامل گروه، بازسازی و نوسازی خطوط تولید این شرکت در جریان است و با سرمایه گذاری مناسب در بخش تولید می‌توان شاهد بهبود روند کیفیت محصولات بود.

عضو هیات مدیره سایپاآذربایجان تصریح کرد: با توجه به نگاه ویژه دولت سیزدهم و حمایت‌های هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا در خصوص نوسازی و بازسازی ماشین آلات و تجهیزات، مجوز‌های لازم از وزارت صمت جهت سرمایه گذاری و نوسازی در شرکت سایپاآذربایجان صورت پذیرفته است.

زینالی افزود: قوای محرکه قلب تپنده خودرو است و با نوسازی این بخش به زودی شاهد تحول در کیفیت قوای محرکه در این شرکت خواهیم بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: