April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۲۱۷
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
0

این روزها که بسیاری از کسب و کارهای فیزیکی به سمت دنیای اینترنت در حال حرکت هستند و فروش اینترنتی روز به روز در حال پیشرفت است و گاها مشاهده می‌شود یک فروشگاه اینترنتی بیشتر از یک فروشگاه فیزیکی فروش دارد توسعه کسب و کار شما در فضای آنلاین بهترین انتخاب است.

ما در مطالب این صفحه قصد داریم درباره‌ی نحوه فروش بالای خدمات یا محصولات از طریق اینترنت سخن بگوییم و به شما آموزش دهیم چطور کسب و کار آنلاین خود را ایجاد کنید آن را ارتقا دهید و فروشی میلیونی داشته باشید. در نتیجه در ادامه با ما همراه باشید تا درباره‌ی دو مقوله مهم ایجاد یک کسب و کار آنلاین یعنی طراحی سایت و سئو سایت سخن بگوییم و شما را در این رابطه راهنمایی کنیم‌. همچنین در انتهای این مطلب به شما یک مجموعه فعال و با سابقه را معرفی می‌کنیم که از این مجموعه خدمات مدنظر خود را دریافت کنید و هزینه‌ی مناسبی در قبال خدمات انجام شده پرداخت کنید. برای همه‌ی این موارد تا انتهای مطالب این صفحه، همراه ما باشید و لینک این مطلب را نیز برای دوستان خود یا افرادی که دارای کسب و کار فیزیکی هستند ارسال کنید تا آنان نیز بتوانند درآمد خود را افزایش دهند و عملکرد موفقی داشته باشند.

کسب و کارهای فیزیکی در حال افول!

اگر صاحب کسب و کار فیزیکی هستید خود بهتر می‌دانید بازار فروش چندان مناسب نیست، و هزینه‌های شما روز به روز در حال افزایش است. حتی اگر ارتباطات گسترده در حوزه خود داشته باشید، احتمالا متوجه شدید که تعداد زیادی از همکاران شما حتی ورشکست شده‌اند!

حال که بازار چنین است و مشکلات اقتصادی روز به روز در حال افزایش به راستی چه باید کرد؟ اینکه به کسب و کار خود پایان دهید که راه درستی نیست و اینکه با وضعیت موجود ادامه دهید بیشتر ضرر می‌دهید! پس چاره کار کجاست؟

هدف ما از ایجاد این نوشته کمک به کسب و کارها است و اگر می‌خواهید درآمد خوبی داشته باشید، کسب و کار خود را رشد دهید، دچار ورشکستگی نشوید تنها به مدت ۱۰ دقیقه زمان خود را در اختیار ما بگذارید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

با مطالعه این مطالب متوجه خواهید شد که چه اقدامی انجام دهید، چگونه در کسب و کار خود پیشرفت کنید و موفق شوید.

یک پیشنهاد مناسب و هزاران دلیل!

باتوجه به اینکه فروش فیزیکی روز به روز کمتر می‌شود و فروش آنلاین روز به روز در حال افزایش است. چرا یک فروشگاه آنلاین نداشته باشید!؟

برای حفظ کسب و کار خود و پیشرفت آن باید میزان فروش شما افزایش یابد و این نکته‌ای است که همه می‌دانند. اما چطور و چگونه؟

ما در ادامه به شما دلایل ایجاد یک فروشگاه اینترنتی را ذکر می‌کنیم و به شما در این باره اطلاعاتی خواهیم داد که کسب و کارتان را متحول خواهد کرد!

ابتدایی‌ترین امر ایجاد یک وب سایت است

برای اینکه فروش خود را افزایش دهید باید به دنیای دیجیتال ورود کنید! فرقی نمی‌کند کار شما خدماتی است یا فروش، تفاوتی ندارد محصول دارید یا خیر! باید بگوییم داشتن یک وب سایت اینترنتی مناسب به شما کمک می‌کند خدمات یا محصولات خود را به خوبی ارائه دهید و از این راه کسب درآمد کنید! در ادامه دلیل اینکه به شما پیشنهاد ایجاد یک سایت را می‌دهیم خواهیم گفت اما اکنون در نخستین قدم باید بگوییم طراحی سایت وردپرسی امری ضروری است!

چرا برای فروش بالای خدمات و محصولات نیاز به یک سایت دارید؟

جواب این سوال ساده است...

به هزارو یک دلیل

در ادامه به شما دلایل احتیاج شما به یک سایت را بازگو می‌کنیم و مسلما این دلایل شما را متقاعد خواهد کرد پس به ادامه مطلب توجه کنید.

مشتری‌های شما به وسعت ایران خواهد بود!

شاید این تیتر برای شما جالب و حتی خنده‌دار به‌نظر برسد اما واقعیت دارد! بگذارید با مثالی این موضوع را برای شما روشن‌تر کنیم. فرض کنید شما دارای یک فروشگاه پوشاک در منطقه‌ای از تهران هستید. چه کسانی از محصولات شما خرید می‌کنند؟

پاسخ این سوال تا حدودی مشخص است. در این باره شما می‌دانید اکثر مشتری‌هایتان اهالی همان منطقه هستند و یا از نقاط دیگر تهران به فروشگاه شما آمده‌اند. در نتیجه وسعت فروشگاه شما به اندازه‌ی منطقه جغرافیایی خودتان است. اما وقتی یک فروشگاه اینترنتی دارید چطور؟

باید بدانید شما وقتی دارای یک فروشگاه اینترنتی هستید محدودیت جغرافیایی ندارید! یعنی مشتری شما احتمال دارد حتی از دورترین نقطه ایران باشد. چرا که نیاز به حضور مشتری نیست و با یک سرچ ساده و یک فرآیند خرید اینترنتی کار تمام است! در واقع شما با راه‌اندازی وب سایت اینترنتی خود می‌توانید خدمات یا محصولاتتان را به کل ایران ارسال کنید و مشتری‌های شما عموم مردم ایران باشد نه مردم یک منطقه، یک شهر یا یک استان.

این افزایش تعداد مشتری مساوی با افزایش فروش شما خواهد بود و حال با یک وب سایت اینترنتی، مشتری‌های خود را چند صد برابر کردید و این کار یکی از بزرگترین مزایای ایجاد یک وب سایت است.

هزینه پایین سایت نسبت به فروشگاه فیزیکی

همگی می‌دانیم که اجاره یا رهن یک مغازه یا یک دفتر خدماتی چقدر بالاست. همچنین تهیه دکور برای مغازه، تابلو و بسیاری از امکانات دیگر هزینه‌های گزافی دارد. به علاوه هزینه‌ی آب و برق و گاز را هم باید در نظر بگیرید و مالیات را هم به خاطر داشته باشید. برخی از این هزینه‌ها را هر ماه باید پرداخت کنید و برخی دیگر را نیز باید در ابتدای امر، هزینه‌ای سنگین بپردازید. اما چرا؟

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که هزینه‌ی طراحی سایت برای شما چه مقدار خواهد بود؟ آیا می‌دانید هزینه‌ی نگهداری یک سایت بسیار بسیار کمتر از هزینه‌ی نگهداری یک فروشگاه فیزیکی است؟ پس برای حذف هزینه‌هایی که برای یک فروشگاه فیزیکی خرج می‌کنید می‌توانید یک بار برای همیشه بستری آنلاین ایجاد کنید و دیگر نگران هزینه‌های گزاف یک فروشگاه اینترنتی نباشید!

فروش ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل

توسعه کسب و کارها در فضای اینترنتی

مسلما یک فروشگاه فیزیکی یا یک دفتر خدماتی نمی‌تواند به صورت ۲۴ ساعته باز باشد. همچنین ایامی همچون عید نوروز، تعطیلات رسمی و... نیز کمتر کسی در فروشگاه خود حضور دارد. اما یک فروشگاه اینترنتی چطور؟

باید بگوییم وقتی یک سایت خدماتی یا فروش محصول داشته باشید این سایت به صورت ۲۴ ساعته فعال است! و حتی در ایام تعطیل نیز شما از این سایت می‌توانید درآمد داشته باشید. حال فروش ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل برای شما سودآور است یا فروش با محدودیت زمانی؟

انتخاب با شماست اما با داشتن یک وبسایت محدودیت زمانی و مکانی شما بی معناست و شما در هر زمان و هر مکان فروش خواهید داشت.

همه‌ی محصولات یا خدمات خود را معرفی کنید!

هنگامی که مشتری به فروشگاه یا دفتر خدماتی شما می‌آید، آیا شما می‌توانید کلیه محصولات خود را به او نشان دهید و یا آیا می‌توانید کلیه خدماتی که ارائه می‌کنید را برای او توضیح دهید.

مسلما پاسخ شما منفی است. اما باید بدانید شما در سایت خود می‌توانید در مدت زمان کوتاهی کلیه محصولات یا خدمات خود را به کاربر معرفی کنید و کاربر را برای خرید محصولات یا دریافت خدمات ترغیب کنید.

به علاوه اگر در روزهای خاصی از سال قصد داشته باشید تخفیفی برای مشتریان لحاظ کنید، آیا می‌توانید با همه‌ی مشتری‌های خود در ارتباط باشید؟ پاسخ منفی است اما شما به یک اطلاع رسانی ساده در سایت خود می‌توانید تخفیفات و فروش ویژه خود را اعلام کنید د مشتری‌هایتان را برای خرید جذب کنید.

آیا می‌توانید ازدحام جمعیت در فروشگاهتان را کنترل کنید؟

همگی می‌دانیم در برخی روزهای سال (مثلا روزهای نزدیک به عید) بازار شلوغ می‌شود و افراد بسیاری به شما مراجعه می‌کنند. شاید گاهی متوجه شده باشید که با وجود شلوغی، نمی‌توانید به کلیه مشتری‌های خود رسیدگی کنید و برخی مشتری‌ها به علت عدم پاسخگویی شما مغازه شما را ترک می‌کنند.

داشتن یک سایت ریسک مالی کمتری دارد

هزینه‌ای که برای ایجاد یک فروشگاه فیزیکی می‌کنید مسلما بیشتر از هزینه‌ی راه‌اندازی یک وبسایت بوده و در نتیجه شما با ایجاد یک سایت خدماتی یا فروشگاهی ریسک کمتری از لحاظ مالی متحمل می‌شوید و در صورت شکست مسلما کمتر ضرر خواهید کرد. علاوه‌بر این مورد بعد از شکست در حوزه خودتان مجبور به فروش مغازه یا تحویل آن به صاحب مغازه هستید و علنا فعالیت شما به پایان می‌رسد اما وبسایت شما مادام العمر در اینترنت باقی می‌ماند و مجددا می‌توانید با کمی سرمایه از نو شروع کنید‌.

با وجود موارد گفته شده هنوز قانع نشدید که باید سایتی برای خود ایجاد کنید؟

می‌دانیم که اگر موارد بالا را کامل مطالعه کرده باشید برای ایجاد یک سایت برای خدمات یا محصولاتتان آماده هستید. اما برای ایجاد سایت باید چه اقداماتی انجام دهید؟ و مرحله بعدی طراحی سایت چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم شرکت‌ها و مجموعه‌های معتبری در حوزه طراحی سایت فعالیت دارند که شما می‌توانید خدمات طراحی سایت خود را به این مجموعه‌ها بسپارید. اما اگر تا به این قسمت پیشنهادات ما برای شما مفید و موثر واقع گردیده برای شما یک پیشنهاد فوق العاده داریم. ما از آنجایی که قصد داشتیم مطلبی جامع در این سایت قرار دهیم و برای شما عزیزان به‌طور ۱۰۰ درصد مفید باشیم. مجموعه‌ها و شرکت‌های مختلفی را که اقدام به طراحی سایت می‌کنند را در نظر گرفتیم و از بین ۱۵ مجموعه معتبری که ارزیابی کردیم، خدمات آکادمی دیجیتال مارکتینگ قدس وب، نسبت به تمامی مجموعه‌ها برتر بود. و دلایل آن به شرح ذیل است.

  1. بیش از ۱۰ متخصص طراحی سایت در تیم قدس وب حضور دارند و این تیم تاکنون بیش از ۱۰۰ نمونه کار موفق را داراست.
  2. پشتیبانی مجموعه قدس وب برای خدمات طراحی سایت به صورت ۲۴ ساعته و رایگان ارائه می‌گردد.
  3. هزینه‌ی خدمات طراحی سایت این مجموعه نسبت به سایر مجموعه‌ها مناسب‌تر است.
  4. خرید افزونه‌ها، هاست، دامنه و موارد مربوطه برای سایت توسط خود مجموعه انجام می‌شود و شما نیاز به انجام کاری نخواهید داشت.
  5. قالب و طرح اختصاصی برای سایت شما پیاده می‌شود و شما می‌توانید طرح موردنظر خود را به طراحان این مجموعه اعلام کنید و سایت خود را مطابق با این طرح تحویل بگیرید.
  6. خدماتی از جمله آموزش درج محصول، کار با وب سایت، تمدید هاست و دامنه و بسیاری از آموزش‌های مرتبط که نیاز هر مدیر وبسایت است توسط مجموعه قدس وب به صورت رایگان ارائه می‌گردد.
  7. نمونه‌ کارهای این مجموعه را شما می‌توانید در سایت این مجموعه مشاهده کنید تا خیالتان بابت طراحی راحت باشد.
  8. کلیه گواهی‌ها و نمادهای لازم برای شروع یک فعالیت برای شما توسط مجموعه قدس وب دریافت می‌شود.
  9. یک جلسه مشاوره رایگان ۱ ساعته جهت پیشبرد اهداف سایت برای شما از طرف تیم قدس ارائه می‌گردد.

با وجود مواردی که ذکر کردیم مسلما شما نیز متوجه مزایای بالای این مجموعه شدید و اطمینان بیشتری به این مجموعه خواهید کرد.

اگر قصد افزایش فروش دارید نوبت به سئو سایت شماست!

حال که وب سایت خود را راه‌اندازی نمودید می‌توانید برای افزایش فروش خود نیز اقدام کنید. اما چطور و چگونه؟

 در پاسخ به این سوال باید بگوییم با استفاده از یک متخصص سئو شما می‌توانید سایت خود سئو کنید. به تولید محتوا بپردازید و روز به روز سبب افزایش بازدید از سایت خود شوید.

توسعه کسب و کارها در فضای اینترنتی

در این باره باید بگوییم شما با خدمات سئو سایت وردپرسی تعداد بازدید از سایت خود را افزایش می‌دهید و بعد با انجام یک سری تدابیر خاص و مناسب کاربران بازدیدکننده را به سمت خرید هدایت می‌کنید و از هر بازدیدکننده یک خریدار می‌سازید.

توضیحاتی بیشتر در رابطه با سئو و نقش آن در فروش

هنگامی که قصد خرید وسیله‌ای را از طریق اینترنت دارید چه می‌کنید؟

بله درست است آن وسیله را در گوگل سرچ می‌کنید و از سایت‌های نخست خرید خود را انجام می‌دهید. هدف از سئو نیز رساندن سایت شما به رتبه‌های برتر است. اما چرا؟

آمار و ارقام دقیق نشان می‌دهد میزان دریافت خدمات و محصولات، از سری سایت‌هایی که در صفحه نخست گوگل قرار دارند از سایر سایت‌ها که در صفحات دیگر هستند بیشتر است. پس برای افزایش فروش سئو سایت شما اهمیت دارد. شما با سئو می‌توانید جایگاه مناسبی کسب کنید، بازدید بیشتری را دریافت کنید و فروش بیشتری را داشته باشید. در نظر داشته باشید سئو تبلیغی با هزینه‌ای مناسب است که آینده‌ی کاری شما را کاملا تحت تاثیر قرار خواهد داد. با کمک خدمات سئو، بسیاری از سایت‌هایی که هم‌اکنون در فضای وب مطرح هستند پیشرفت کردند و میزان فروششان را بالا بردند.

چگونه خدمات سئو را دریافت کنیم؟

امروزه مجموعه‌های بسیاری در زمینه سئو کار می‌کنند و خدمات نسبتا مناسبی را نیز ارائه می‌دهند. گروهی از آن‌ها روی کلمات کلیدی مدنظر شما کار می‌کنند و گروهی دیگر به طور کلی سایت شما را سئو می‌کنند در این‌ باره انتخاب یک تیم حرفه‌ای سئو در اختیار شماست و پیشنهاد ما به شما استفاده از پلن‌های سئوی مجموعه قدس وب است. چرا که خدمات سئوی مجموعه قدس وب نسبت به سایر مجموعه‌ها دارای مزایای بیشتری بوده و هزینه‌ی خدمات این مجموعه نیز نسبتا مناسب است.

 همچنین این مجموعه تا کنون با تعداد زیادی از مجموعه‌ها در حوزه‌های مختلف کار کرده و بسیاری از سایت‌هایی که هم اکنون مشاهده می‌کنید به دست متخصصان تیم سئوی آکادمی قدس وب سئو شدند و اکنون میزان فروش بسیار بالایی دارند.

کلام پایانی

ما در مطالب این صفحه یک نقشه کلی برای توسعه کسب و کار شما به شما عزیزان ارائه دادیم و نکات مفیدی را در این باره ذکر کردیم و شما اطمینان می‌دهیم با ایجاد سایت و سئوی آن مسلما درآمدی فوق العاده خواهید داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: