April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۲۳۰
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
0
رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۱ پیام صادر نمود.

پیام رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۱

متن پیام بدین شرح است:

به نام پروردگار یگانه

انقلاب ما انفجار نور بود «امام خمینی (ره)»

شکست ظلمت و بارش نور بر سرزمین شب زده از آن نقاط عطف تاریخی است که هیچگاه از حافظه خوبان و شب ستیزان پاک نخواهد شد. باور آنچه که در آن ده روز اتفاق افتاد شاید آسان نباشد، اما یک دهه مقدس شهادت می‌دهد آنچه را که کمال ظلمت را به تمام فجر پیوند زد.

در همان روزگار هم مردان و زنان اطمینان آور و امنیت آفرین صنعت بیمه، دوشادوش حق طلبان و مجاهدان راه خدا کنار دیگر حق طلبان و آزاداندیشان، نبرد کردند تا در این فجر صادق، سهمی داشته باشند.

امروز، زمان تجدید پیمان با آرمان معمار کبیر انقلاب و آنانی است که به باطل، پشت کردند و حقیقت را، چون گوهری گرانسنگ به سینه فشردند. اینک زمان پاسداری از حریمی است که همچون هدیه‌ای الهی به امت اسلامی ما عطا شده و هر یک به نوبت خود از حرمت آن مراقبت خواهیم کرد.

ماموریت مهم سکانداران، متولیان، سیاستگذاران و خادمان ملت در بخش‌های گوناگون اقتصادی؛ به خصوص صنعت بیمه؛ صیانت از دستاورد‌های گذشته و حرکت شتابنده در مسیر توسعه‌ای است که در بستر خدمت بی منت، تقویت زیرساخت ها، بهره مندی از دانش روز، تکیه بر نیرو‌های جوان و فناور و بالاخره نگاه ویژه به اسناد بالا دستی و چشم انداز دهه پیشرفت و عدالت، شکل می‌گیرد.

دهه فجر انقلاب اسلامی و شکوه آن را به روح پرفتوح امام راحل، مقام معظم رهبری، مسئولان خدوم و مردم شریف و ظلم ستیز ایران _ به خصوص یاران و همراهان صنعت بیمه_ تبریک و تهنیت گفته و استمرار نظام عدالت محور جمهوری اسلامی ایران را از درگاه پروردگار یگانه خواستارم.

مجید بهزادپور

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: