April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۳۵۰
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
0
جشن پیروزی انقلاب اسلامی امروز​ سه شنبه هجدهم بهمن با حضور «صولت مرتضوی» وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در محل این وزارتخانه برگزار شد.

جشن پیروزی انقلاب اسلامی در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سید صولت مرتضوی» در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور کارکنان و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، شرکت همه مردم ایران را در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضروری دانست.

وی، یاد فجرآفرینانی را که برای اعتلای کلمه «الله»، ترویج فرهنگ اسلامی، تضمین و تثبیت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران قیام کردند و در این راه جان دادند تا ریشه‌های درخت تنومند ایران اسلامی استوار بماند، گرامی داشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: ایام‌الله دهه فجر همانند ایام «قدر» است تا رفتارمان را با محک آرمان‌های انقلاب بسنجیم تا بدانیم که چه قدر بر سر آرمان‌های امام (ره) و انقلاب هستیم و چه اندازه فاصله گرفته‌ایم.

مرتضوی افزود: باید بررسی کنیم که اگر در این چند سال درست حرکت کرده‌ایم تلاش‌مان را مضاعف کنیم و اگر از این آرمان‌ها فاصله داریم باید یک تحول بنیادی داشته باشیم.

وی با اشاره به این که باید ایران امروز را با دنیای امروز مقایسه کنیم، برخی از شاخص‌ها در حوزه‌های سلامت، اجتماعی و. را تشریح و به پیشرفت در زمینه‌های مختلف اشاره کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد نرخ امید به زندگی پس از انقلاب اسلامی رشد زیادی داشته است.

مرتضوی به آمار کنونی مرگ و میر ناشی از کرونا در برخی از کشور‌ها اشاره کرد و گفت: دانشمندان ایرانی آستین همت را بالا زدند و به سرعت واکسن ایرانی ساختند و به تولید انبوه و حتی صادرات دست یافتند.

وی به زلزله اخیر و سرعت خدمت‌رسانی اشاره کرد و گفت: خدمت‌رسانی به مردم خوی با سرعت انجام شد و در این مسیر مردم نیز بسیار کمک کردند و نشان دادند که مردم شریف ایران اسلامی در تمامی لحظات غمخوار یکدیگر هستند و این هنر مردم نجیب ایران است که همواره در صحنه هستند و تاکنون هیچ درخواست و کمکی هم از مجامع بین‌المللی نداشته‌ایم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: متاسفانه رسانه‌های خارجی حتی در این باب هم همجه‌های زیادی علیه ایران داشته‌اند.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی توفیقات زیادی داشته‌ایم، اما این به معنای نادیده گرفتن برخی کاستی‌ها نیست.

مرتضوی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارکنان این وزارتخانه در ایفای رسالت و تعهدی که نسبت به جامعه دارند، تقدیر کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: