کد خبر: ۳۹۲۳۶۵
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
0

در مجموعه آقای سایبان ، انواع محصولات با برترین کیفیت و مناسبترین قیمت تولید میشود. سایبان  وسیله ای بسیار کاربردی میباشد. که از آن برای محافظت در مقابل انواع شرایط جوی استفاده می شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به همت شرکت تولیدی آقای سایه بان، شاهد تنوع زیادی در تولید انواع سایه بان ها از جمله سایبان چتری و سایبان مغازه هستیم.

خرید سایبان 

در مجموعه آقای سایبان ، انواع محصولات با برترین کیفیت و مناسبترین قیمت تولید میشود. سایبان  وسیله ای بسیار کاربردی میباشد. که از آن برای محافظت در مقابل انواع شرایط جوی استفاده می شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به همت شرکت تولیدی آقای سایه بان، شاهد تنوع زیادی در تولید انواع سایه بان ها از جمله سایبان چتری و سایبان مغازه هستیم.

سایبان

انواع سایبان

ایران سایه بان

سایبان چتری

سایبان چتری یکی دیگر از انواع سایبان ها می باشند. استفاده از این مدل سایه بان برای حیاط بسیار رایج است. ابعاد مناسب و امکان نصب و باز کردن آن بر روی میز بیرونی در حیاط و یا بر روی پایه های متحرک بر روی زمین این امکان را فراهم کرده است. تا در صورت نیاز بتوان به راحتی آن را باز و بسته کرد. چتر پایه کنار برای اجرا نیازی به محیط خاصی نداشته و بر روی یک پایه ی نگهدارنده می توان اجرا نمود.

سایبان چتری

سایبان بازویی

سایبان بازویی با نام های سایه بان فنری و یا چادر جکی و سایه بان اتوماتیک و سایبان مفصلی نیز شناخته شده است. این سایه بان ها در دو نوع سیستم بازوی زنجیری و بازوی سیم بکسلی ساخته می شود. این نوع از سایبان ها که یکی از انواع سایبان های متحرک می باشد. از بازوهای مکانیکی خود اقدام به تغییر وضعیت می نماید.

سایبان های بازویی در صورتی که به موتور برقی مجهز شوند به آن چادر برقی و یا سایه بان ریموتی می توان گفت. در غیر این صورت با نام سایه بان دستی یا همان سایبان گیربکسی خوانده می شود. شرکت ایران سایبان اقدام به تولید 5 مدل کیفیتی سایبان بازویی می نماید. به این صورت که 5 مدل کیفیتی آن سایبان بیسیک و چادر مدرن و چادر های گلاس و سایه بان لاکچری و سایه بان فول باکس ( فول کاست, فول کاور ) می باشد.

ایران سایبان

سایبان کالسکه ای

یکی دیگر از انواع سایبان هایی که در تولیدی ایران سایبان طراحی و عرضه می شود. سایه بان کالسکه ای است.  این مدل از سایبان ها در اوایل دهه 1900 میلادی به روی کار آمدند. چادر کالسکه ای یکی از محبوب ترین مدل های سایه بان می باشد. که در تمامی خیابان های کشور  می توان در یکی از مغازه ها و یا رستوران ها و.. مشاهده نمود. طراحی چادر کالسکه ای بسیار مقاوم تر و راحت تر از طراحی های قبلی بوده و در دو دسته ی ثابت و متحرک تولید می شود. همین طور می توان با استفاده از سیستم سیم و قرقره ساده و یا اضافه نمودن یک دنده دستی و یا برقی اقدام به تغییر وضعیت آن نمود.

سایبان فول باکس

این مدل از انواع سایبان به صورت یک طرفه بوده و به دیوارها و یا پایه ای مشخص نصب می شود. از سایه بان فول باکس می توان در منزل ها و یا باغ و ویلا و رستوران و مغازه ها استفاده نمود. همه ی استانداردهای متراژ سایبان فول باکس مطابق با محاسبات روز دنیا انجام می شود. تمامی متعلقات بازویی و پارچه ی این سایه بان در حالت بسته بودن اصلا قابل مشاهده نمی باشد. و به صورت کاملا محافظت شده می باشد.

همه ی سازه های آلومینیومی فابریک می باشد. همه ی قطعه های این سایبان دایکاست و اکستروژن می باشند. از مزیت های این چادر در بی صدا و نرم باز شدن آن است و زاویه ی آن را به دلیل قابلیت تنظیم زاویه می توان دلخواه انجام داد. تولیدی آقای سایبان از پارچه های کاملا اورجینال اسپانیایی و کاملا ضدآب  دارای قابلیت چاپ هستند در تولید آن استفاده نموده است.

تولیدی سایبان

سایبان پوششی

از دیگر انواع سایبان ها, سایه بان دکوراتیو  است. که می توان در انجام تبلیغات سازمان ها  یا سایر نهاد ها از آن استفاده نمود. به این صورت که سایبان پوششی،سایه های نیمه افقی را فراهم می کند. و خود این مدل دارای انواع مختلف  است. به این صورت که در تولید پوشش آن از پارچه و یا آلومینیوم و پلی کربنات و موج دار و فایبر گلاس موج دار و سایر موارد می توان استفاده نمود. به این سایبان ها, چادر دکوراتیو نیز می گویند.

سایبان چتری

سایبان چتری یکی دیگر از انواع سایبان ها می باشند. استفاده از این مدل سایه بان برای حیاط بسیار رایج است. ابعاد مناسب و امکان نصب و باز کردن آن بر روی میز بیرونی در حیاط و یا بر روی پایه های متحرک بر روی زمین این امکان را فراهم کرده است. تا در صورت نیاز بتوان به راحتی آن را باز و بسته کرد. چتر پایه کنار برای اجرا نیازی به محیط خاصی نداشته و بر روی یک پایه ی نگهدارنده می توان اجرا نمود.

از جمله قابلیتهای انواع سایبان می توان به مواردی زیر اشاره کرد:

جلوگیری از تابش نور خورشید

سایبان این امکان را فراهم می کند. که گرمای طاقت فرسای تابستان و یا وقتی که باران شدید است. به راحتی بتوان از فضای بیرونی بهره مند شد. از دیگر مزایای انواع سایبان ها این است که موجب ایجاد یک حفاظ در مقابل نور خورشید برای اثاثیه ی منازل می شود. همین امر موجب می شود تا رنگ قالی  و لوازم خانگی شما در اثر تابش اشعه ی نور خورشید تغییر رنگ ندهد.

ایجاد فضایی برای خارج از آپارتمان

 در صورتی که فضایی برای استفاده از بیرون خانه نداشته باشید. می توانید به راحتی یک آلاچیق کوچک برای نشستن و دورهمی های خانوادگی با انواع سایه بان ایجاد نمایید. این سایبان ها می توانند موجب راحتی فرزندان شما به هنگام بازی در فضای باز شده و موجب ایجاد سایه ی خنک و هوایی بهاری و مطبوع شوند.

استفاده از انواع سایبان به منظور سایبان تبلیغاتی
افزایش بهره وری سیستم های سرمایشی
کمک به خنک سازی فضاهای داخلی با ممانعت از ورود نور خورشید

از دیگر مزیت های استفاده از سایه بان در کاهش دمای هوا تا 15 درجه ی سانتی گراد می باشد. و همین موضوع می تواند منجر به کاهش مصرف انرژی شود. امنیت و سلامت محیط و سلامت جسمی با استفاده از چادرهای های تولیدی ایران سایبان می تواند. از دیگر مزایای آن باشد.

مزایای انواع سایه بان:

انواع سایبان ها دارای کاربردهای متفاوت میباشند. به این صورت که چندین کاربرد مشترک برای تمامی آن ها وجود دارد. در ادامه به بررسی آنها میپردازیم:

استفاده از سایبان می تواند مانع از آسیب دیدن محصولات گردد

یکی از اصلی ترین مضرات ورود آفتاب به فروشگاهها، فاسد شدن مواد غذایی است. در منازل هم، تابش مستقیم اشعه ی ماورای بنفش، می تواند موجب رنگ پریدگی لوازم منزل و آسیب جدی به فرش ها شود. همین امر می تواند ضرر و زیانهای فراوانی را برای مصرف کنندگان در پی داشته باشد.

استفاده از سایه بان برای تراس منازل

 با استفاده از سایبان تراس میتوان تراس، بالکن و پاسیو را به محیطی مناسب برای استفاده تبدیل کرد. و در طول روز نیز بتوان از آن فضا، استفاده بهینه داشت.

استفاده از سایبان برای محافظت از خودرو

سایبان خودرو برای خانه های سازمانی و آپارتمان های مجتمع مسکونی بسیار کاربرد دارد. چرا که ممکن است پارکینگ برای همه ی واحد ها در مجتمع وجود نداشته باشد. و برخی افراد مجبور باشند. در محوطه ی مجتمع، ماشین خود را پارک کنند. با استفاده از سایبان خودرو می توان موجب محافظت از خودرو شد.

نکاتی که در خرید انواع سایبان باید در نظر بگیریم

قیمت چادر

یکی از اصلی ترین موارد حساس در هنگام خرید انواع چادر، قیمت آن است.

انتخاب سایبان با توجه به شرایط جوی

از دیگر موارد و عواملی که در خرید سایبان مناسب و مورد نظر بسیار مهم است توجه به شرایط آب و هوایی است. به دلیل وجود طیف گسترده ای از انواع و مدل های سایه بان و چادرهایی که در تولیدی ایران سایبان تولید می شود. در صورتی که شما قصد تهیه ی چادر و یا سایه بان برای خودروی شخصی خود را داشته باشید. توجه نمایید که محلی که می خواهید آن را نصب نمایید دقیقا کجاست. چرا که سایه بان های ماشین نسبت به نحوه ی استفاده ی آن ها متفاوت می باشد. اگرچه چادر ماشین را برای محل کار بخواهید و یا قصد استفاده از آن را در حیاط و یا ویلای خود داشته باشید. یک قضیه ی کاملا جدا از هم بوده و باید نسبت به آن با مشاورین تولیدی ایران سایبان صحبت نمایید.

توجه به اقلیم

از دیگر نکته هایی که باید به هنگام انتخاب یک سایبان به آن دقت نمایید. توجه به اقلیم و محل جغرافیایی مورد نظر است. تا در این راستا از متریال هایی که در سایبان ها استفاده می شود. به نحو صحیح انتخاب شوند. در ساخت سایبان از عناصر بسیار محکم و قوی استفاده شده باشد. تا در تمامی شرایط جوی بتواند مقاوم باشد. به عنوان نمونه بولت ها و پیچ هایی که در انواع سایبان ها استفاده می شوند. از ایمنی و استحکام بالایی برخوردار باشند.

خرید سایه بان مناسب

در ابتدا باید به مکان و موقعیتی که قرار است. در آن سایبان نصب نمایید دقت نمایید. چون اصلی ترین موردی که می تواند مشخص کننده ی  نوع آن باشد تعیین کردن محل دقیق قرارگیری سایبان است. یکی دیگر از مواردی که باید به هنگام خرید سایه بان مناسب به آن دقت نمود. نحوه ی کارکرد سایبان می باشد. جنس و رنگ سایه بان از دیگر مواردی است که از اهمیت خاصی به هنگام خرید برخوردار است. و موضوعی که در این راستا بسیار اهمیت دارد. این است که باید در انتخاب جنس مناسب انواع چادر به این مورد توجه نمود. که از سایبان دقیقا در کجا قصد استفاده را دارید.

نمونه کارهای سایبان

قیمت انواع سایه بان

قیمت انواع سایبان بر اساس فاکتورهای گوناگونی تعیین می شود.  که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم.

مدل چادر

این موضوع تاثیر شایان به ذکری را در قیمت آن دارد.

دستی یا برقی بودن سایه بان

از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت سایبان دستی و یا برقی و اتوماتیک بودن آن است.سایه بان های دستی قیمت کمتری در مقایسه با سایبان های اتوماتیک و برقی دارند.

اندازه سایه بان

  اندازه ی سایبان نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت سایبان می باشد. چرا که اگر اندازه ی سایبان بزرگتر باشد زمان نصب بالاتری خواهد داشت. و در نتیجه موجب بالاتر رفتن هزینه ها می شود.

محل نصب سایه بان

دسترسی سایبان نیز از عوامل دیگری است که می تواند در قیمت سایبان تاثیر بگذارد. اگر قصد نصب سایه بان را در طبقه ی دوم یا سوم را داشته باشید. برای دسترسی به این مکان ها نیازمند تجهیزات و لوازم اضافی است. تا کاری که انجام می شود. از ایمنی بالایی برخوردار باشد. همین موارد موجب بالاتر رفتن هزینه ها می گردد.

برقی یا دستی بودن سایه بان

نوع ثابت و یا متحرک بودن سایبان نیز در قیمت آن تاثیر گذار است.

فروش سایه بان و چادر

تولیدی ایران سایبان دارای نیم قرن سابقه ی تولید سایبان است. خرید مستقیم از شرکت و تولیدی ایران سایه بان می تواند دارای مزیت های زیادی همراه باشد.

به عنوان نمونه یکی از بزرگترین مزیت های آن در خرید سایه بان با قیمت تولیدی است. و ارائه ی آن مطابق با نوع سفارش مشتری در کمترین زمان ممکن می باشد. فروش انواع سایه بان در شرکت تولیدی ایران سایه بان به همراه تجهیزات بسیار مدرن و به روز است. و استفاده از متریال های پیشرفته و کاربردی به افراد کمک می کند. تا در تمامی شهرهای کشور عزیزمان با توجه به هر نوع آب و هوا بتوانند. از این سایه بان ها استفاده نمایند.

ایران سایبان

ایران سایبان، تنها تولید کننده سایبان دارای ثبت اختراع در کشور میباشد. ایران سایبان با افتخار اعلام میدارد با بیش از 50 سال تجربه درخشان یکی از پر سابقه ترین تولید کنندگان سایبان در کشور میباشد.  ایران سایبان با مدیریت مهندس مردی پروژه های بیشماری را در کشور به سرانجام رسانده است.

دفتر فروش: 44903002       کارشناس فروش: 09208199519             کارگاه: 55848821

مدیریت: 09121694829 (مردی) 

ایران سایه بان بزرگترین تولید کننده انواع سایبان در کشور با افتخار اعلام میدارد. با عنایت به کیفیت محصولات خود و با وجود حضور قدرتمند شرکتهای ترکیه ای موفق به صادرات انواع سایبان و قطعات سایبان به کشورهای همجوار و حتی کشورهای اروپایی شده است.

محصولات ایران سایبان:

برخی محصولات ما عبارتند از: سایبان مغازه،سایبان برقی،سایبان بازویی،سایبان کالسکه ای،سایبان تراس،سایبان بالکن،سایبان پاسیو،سایبان خودرو،چتر،آلاچیق،سایبان درب،سایبان پنجره،سایبان حیاط،سایبان ویلا،سایه بان مغازه،سایه بان برقی، سایبان تبلیغاتی،سایه بان تبلیغاتی،سایه بان مغازه،سایه بان برقی،سایه بان بازویی،سایه بان کالسکه ای،سایه بان تراس،سایه بان بالکن،سایه بان پاسیو،سایه بان خودرو،سایه بان درب،سایه بان پنجره،سایه بان حیاط،سایه بان ویلا،سایه بان تبلیغاتی،تبلیغات روی سایبان،تبلیغات روی سایه بان،سایبان باکیفیت،سایه بان باکیفیت،سایبان ارزان،سایه بان ارزان،سایبان ارزان مغازه،قیمت سایبان،قیمت سایه بان،بزرگترین تولید کننده سایبان،تولیدی سایبان،قیمت سایبان برقی ،تولیدی سایه بان،ایران سایبان،ایران سایه بان،سایبان هوشمند،سایه بان هوشمند،سایبان اتوماتیک،سایه بان اتوماتیک،چتر تبلیغاتی،آلاچیق تبلیغاتی،تبلیغات محیطی،سایبان تبلیغاتی مغازه،سایبان مغازه تبلیغاتی،چتر پایه کنار،چتر پایه وسط،چتر تبلیغاتی،سایه بان بازویی ارزان وبسیاری از محصولات دیگر که در مجموعه ایران سایبان با کیفیت بالا تولید میشود

خدمات ایران سایبان:

ایران سایبان طیف وسیعی از خدمات در زمینه سایبان را انجام میدهد از جمله انها میتوان به تعویض روکش سایبان، تعمیر انواع سایبان، تعویض موتور سایبان، تعمیر موتور سایبان، تعویض گیربکس سایبان، تعمیر گیربکس سایبان، تعویض بازوی سایبان، تعویض گیربکس سایبان کالسکه ای، تعمیر گیربکس سایبان کالسکه ای، تعمیرات سایبان فنری، تعمیرات سایبان بازویی، تعویض روکش سایبان و...اشاره کرد.

مشتریان ایران سایبان:

شرکت ایران سایبان دارای رزومه ای بسیار قوی در حوزه تبلیغات برندها و شرکتها روی انواع سایبان کالسکه ای،سایبان بازویی،چتر و آلاچیق میباشد.برخی مشتریان سایبان تبلیغاتی ایران سایبان عبارتند از :شرکت ایرانسل،شرکت همراه اول،شرکت کاله،شرکت سولیکو، شرکت گلرنگ،شرکت کیمبال ،صنایع لبنی صباح،صنایع لبنی دامداران، آب معدنی بلومر، آب معدنی دیزین، شرکت کلاسنو،شکت دنت، چای محمود، شرکت دبش ، شرکت مینو، شرکت سامسونگ، شرکت ال جی،شرکت گلنوش،شرکت رایتل ،شرکت شمس و بسیاری مشتریان دیگر از سال ۱۳۶۰ تاکنون میباشد

راههای ارتباطی با ایران سایه بان:
در صورت نیاز به خرید سایبان در سراسر کشور با کارشناسان ما تماس بگیرید،و ضمن دریافت مشاوره رایگان بصورت مستقیم و بیواسطه از کارخانه ثبت سفارش نمایید.

راه های ارتباطی با ایران سایبان:

www.iransayehban.com        ایران سایه بان

www.iransayeban.comایران سایبان            

www.saybaniran.com             سایبان ایران

www.aghayesayeban.com       آقای سایبان

@iransayehban                       اینستاگرام

دفتر فروش: 44903002       کارشناس فروش: 09208199519             کارگاه: 55848821

مدیریت: 09121694829 (مردی) 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: