April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۴۲۴
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
0
مدیرعامل بانک سینا در پیامی فرا رسیدن چهل‌و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به مردم شریف و انقلابی ایران تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسبت چهل‌وچهارمین‌ سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

متن پیام غلامرضا فتحعلی به شرح زیر است:

«۲۲بهمن، تجلی حماسه و سرافرازی ملتی است که با انقلاب شکوهمند خویش صفحه‌ای زرین در تاریخ ایران زمین گشودند.

پیروزی انقلاب اسلامی، نماد غلبه اراده مردمی است که با ایستادگی و عزمی راسخ، سرسپردگی رژیم طاغوت در مقابل بیگانگان را برنتابیدند و با رهبری پیر جماران حضرت امام خمینی (ره) انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم زدند.

این ایام گرامیداشت روز‌های تجدید عهد مردم ایران با آرمان‌های امام راحل (ره) و معمار کبیر انقلاب است. او که بذر امید را در دل آزادگان و خستگان از ظلم و جور بارور نمود و امروز بعد از گذشت چهل‌و‌چهار سال، دشمنان و بدخواهان نظام نتوانسته‌اند هیچ خللی در عزم پولادین مردم ایران از ادامه مسیر انقلاب وارد کنند.

این ایام برای ملت ایران یادآور تحقق وعده الهی است و اکنون بعد از گذشت بیش از چهار دهه، مردم همچنان با هوشیاری در برابر همه فتنه‌ها ایستاده‌اند و به تبعیت از فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با حضور همه‌جانبه و پرشور خود در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن‌ماه، نقشه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را نقش بر آب خواهند کرد.

در طلیعه درخشان چهل‌وچهارمین بهار انقلاب اسلامی، ضمن پاسداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای گرانقدر انقلاب، یوم‌الله ۲۲ بهمن را به ملت مومن، انقلابی و ولایتمدار تبریک عرض نموده، از خداوند منان، عزت، سربلندی و موفقیت مردم بزرگوار ایران را خواستارم».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: