کد خبر: ۳۹۲۵۲۵
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
0
همزمان با فرارسیدن دهه فجر، مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بانک دی برگزار شد.

 

به نقل از روابط عمومی بانک دی، در این مراسم که با حضور مدیرعامل واعضاءهیات مدیره بانک، دکتر اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی و جمعی از مدیران ارشد و کارکنان بانک برگزار شد، مدیرعامل بانک دی با ارائه گزارشی از نحوه تشکیل و فعالیت بانک طی ۱۲ سال گذشته، گفت: امروز بسیاری از شاخص‌های کلیدی عملیاتی این بانک به نقطه مطلوب رسیده و جهش‌های عملکردی آن مشهود است.

علیرضا قیطاسی با اشاره به این که بخش زیادی از سهامداران و کارکنان بانک دی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تعلق دارند، اظهار کرد: بانک دی در فرایند فعالیت خود، بر پیاده سازی اصول بانکداری اسلامی تاکید فراوان داشته و دارد.

وی همچنین با گرامیداشت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ما هر چه داریم، از امام (ره) و انقلاب و به برکت خون شهیدان و جانفشانی جانبازان است و امیدواریم بتوانیم با تمرکز بر فعالیت‌ها خود، راه آن بزرگان را ادامه دهیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی نیز در این مراسم با بیان خاطراتی از روند پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: امام خمینی (ره) بر سه اصل کار کردن با ایمان، کار کردن با تکیه بر قدرت مردم و کار کردن با برنامه، تاکید داشت و راز پیروزی انقلاب هم همین بود.

اسدالله بادامچیان با اشاره به فشار‌های تحمیل شده علیه جمهوری اسلامی ایران طی بیش از چهار دهه گذشته از سوی دشمنان و به ویژه آمریکا، افزود: همه این توطئه‌ها از بدو انقلاب تا فتنه ۱۴۰۱، شکست خورده است، چرا که این کشور به خدا و مردم متکی است.

به گفته او، جمهوری اسلامی ایران در گام دوم نیز با تکیه بر توانایی خود و دانش بومی، به سرعت پیشرفت خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: