April 2024 17 / چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۵۵۵
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
0
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی و برودت هوا، همه واحد‌های عملیاتی آب و برق در سراسر کشور در حالت آماده باش قرار گرفتند.

آماده‌باش همه واحد‌های عملیاتی آب و برق در سراسر کشور

اعتضاد مقیمی مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو، با اشاره به تغییرات جوی و برودت هوا در بسیاری از نقاط کشور، اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی درخصوص تداوم بارندگی‌ها تا سه‌شنبه هفته جاری، به همه واحد‌های عملیاتی آب و برق کشور اعلام آماده باش شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو افزود: هم‌اکنون در اکثر نقاط کشور شاهد بارش‌های جوی هستیم که در برخی نقاط به دلیل برودت هوا مناطقی با مشکل قطعی برق روبرو می‌شوند و با آماده باش واحد‌های عملیاتی در صورت بروز مشکل، سریعاً نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد و در صورت لزوم برای رفع مشکلات پیش آمده در حوزه آب و برق به مناطق مختلف اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: به همه واحد‌های عملیاتی فراخوان داده شد تا در سه شیفت در محل کار و واحد‌های عملیاتی حضور داشته و علاوه بر آن سایر واحد‌های عملیاتی نیز پای کار باشند.

مقیمی یادآور شد: قطعی‌های پراکنده برق به خصوص درباره شبکه‌های هوایی برق گزارش شده که سریعاً عملیات لازم برای رفع مشکل انجام شد؛ در این بین برای برق‌رسانی به مناطقی که در نقاط صعب‌العبور قرار دارند لازم است ابتدا مسیر‌ها بازگشایی شوند.

وی درباره جزئیات برق‌رسانی به ۲۰ روستای استان مازندران خاطرنشان کرد: روز گذشته برق ۱۲ منطقه در شرق و ۸ منطقه در غرب استان مازندران قطع شده بود که با تلاش واحد‌های عملیاتی همان روز برق این مناطق وصل شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: